.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصاویر شهدا میزبان انباشت زباله+تصاویر
تصاویر شهدا میزبان انباشت زباله در استان البرز شده اند+تصاویرشهیدنیوز: دانسته یا نادانسته، توهین به ساحت مقدس شهدا وهمچنین بی توجهی به مکان برگزاری تعلیم وتربیت با اهمال مسئولین شهرداری حصارک کرج در استان البرز و عدم رعایت عده ای از مردم رقم خورده است.

 شمال نیوز: کوتاهی مسئولین شهری عامل انباشت زباله در جوار دیوار یادبود شهدا در شهرستان کرج و گلایه مردم و خانواده معزز شهدای این منطقه شده است.

حتما تابحال دیوارهای خرابه که بخشی از آن مزین به چهره یکی از شهدای هشت سال دفاع مقدس است را دیده و افسوس خورده اید و دلتان به درد آمده است. بارها دیده اید که بر روی دیوارهای مزین به تصاویر شهدا ترقه ترکانده یا در ایام فتنه 88 رنگ سبز می ریختند. آیا همه اینها توهین به شهدا نیست؟

حالا، چندی است فضای خارجی یکی از مدارس حصارک کرج که نام شهدای یک مجموعه خودروسازی مزین است ،محل تجمع زباله شده است. این درحالیست که در مجاور این زباله ها دیوارهایی وجود دارد که علاوه بر درج جملاتی نظیر احترام به حریم مدرسه، مزین به عکس های شهدای عزیز هشت سال دفاع مقدس نیز هست.

ساکنین این منطقه با اعلام این خبر به شهید نیوز درخواست رسیدگی مسئولین شهری به این مهم وتفقد از خانواده شهدای این منطقه را دارند.

گفتنی است کودکان این منطقه هنگام عبور و مرور دچار مشکلاتی نظیر آزردگی با بوی بد ناشی از این زباله ها یا مواردی مانند پارگی دست و پا براثر زباله های شیشه ای تیز لابلای آنها شده اند. /250

/photo/yofqgxuxlxgku9e2yxet.jpg

/photo/zfju966l08akrm0a5icb.jpg

/photo/clc6asw7bkwh2v6v1k6c.jpg

/photo/u3zc3rhsyhlg8z26x1vg.jpg

/photo/l37x2nw9p9e6faazz12c.jpg


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.168 seconds.