.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برف و باران در ۱۰ استان/ انسداد دو جاده

 رییس مرکزاطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: هم اکنون دراستان های آذربایجان شرقی،آذربایجان غربی، اردبیل،گیلان(گردنه حیران) و مازندران (ارتفاعات کرج- چالوس و هراز) بارش برف اعلام شده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حسین حمیدی در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور افزود: اکنون در ارتفاعات محور کرج - چالوس و هراز در استان مازندران، گردنه حیران در استان گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی بارش برف گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: در استان های کرمانشاه ، کردستان، گیلان، مازندران، همدان و محور ساوه - تهران استان مرکزی و محور جاجرود در شرق استان تهران بارش باران اعلام شده است.

سرهنگ حمیدی گفت:محورقم به گرمسار و شمشک به دیزین همچنان مسدود است.

**رانندگان برای ترددازمحورهای مواصلاتی اردبیل زنجیرچرخ همراه داشته باشند

بارش برف دراغلب محورهای مواصلاتی استان، سطح جاده ها را خیس و لغزنده کرده است که ضروری است رانندگان زنجیر چرخ به همراه داشته و با حوصله و هوشیاری کامل رانندگی کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، بارش برف که از شب گذشته آغاز و هم اکنون نیز در بیشتر مناطق استان اردبیل ادامه دارد، سبب شده تا اهالی استان در فصل پاییزروزهای سردی را سپری کنند،به طوری که برف و سرما و کاهش محسوس دما، مشکلاتی را در تردد روزانه مردم به وجود آورده است.

براین اساس، با توجه به ادامه بارش ها و خیس و لغزنده بودن سطح جاده ها، ضروریی است رانندگان برای تردد از محورهای مواصلاتی استان به ویژه نواحی کوهستانی و گردنه ها زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و وسایل نقلیه خود را به تجهیزات ایمنی و زمستانی مجهز کنند.

همچنین ازرانندگان خواسته شد تاضمن همکاری باماموران پلیس راه وراهنمایی و رانندگی، حتما با احتیاط ، سرعت مطمئنه و هوشیاری کامل رانندگی کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.