.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اظهارنظر سردار رادان درباره سخنان رئیس‌جمهور
قلب حُر وارونه نبود و به گناهش اقرار کرد؛ او وقتی می‌بیند امام حسین(ع) در جایگاه حق قرار دارد، با ایمان و یقین کامل به حضرت می پیوندد.

سردار رادان با اشاره به توبه حُر در واقعه کربلا، خاطر نشان کرد: قلب حُر وارونه نبود و به گناهش اقرار کرد؛ او وقتی می‌بیند امام حسین(ع) در جایگاه حق قرار دارد، با ایمان و یقین کامل به حضرت می پیوندد.

به گزارش تسنیم، جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امام حسین(ع) حُرّ مُقِر داشت نه حُرّ مُصِر؛ گفت: برخی دائما از توبه حرف می‌زنند اما به گناهشان اقرار نمی‌کنند.

رادان تصریح کرد: در توبه باید نسبت به گناه و خطا مُقِر بود نه مُصِر؛ یعنی باید به گناهت اقرار کنی و بگویی اشتباه کردم که این گناه را انجام دادم.

وی با بیان اینکه برداشت برخی از توبه حُر نابجاست، متذکر شد: برخی‌ در حالی که اصرار بر خطا دارند، حرف از توبه می‌زنند. کجا حُر اینچنین بوده و امام حسین(ع) هم چنین حُرّی نداشته است بلکه حُرّ کربلا، حُرّ مُقِر بود نه حُرّ مُصِر. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فیضی تیلکی 12 آبان 1393
جناب سردار هرکسی را بحرکاری ساختن وارد بازیهای سیاسی نشو یک افسر نیروی انتظامی نباید خود را درحد رئیس جمهور بداند و اگر هم باشد . وظیفه اش چیز دیگه ای هست .
ياحسين شهيد 13 آبان 1393
بله الان آقايون الان حق دارن اين حرفاروبزنن . واقعه تلخ كهريزك فراموش ناشدني است . شمر مُصِر هم داريم !
نا شناس 14 آبان 1393
حر ریاح با دل پرخون زچشم تر گفت ای امام انس وجن از جرم من بگذر التوبه التوبه
آقا غلط کردم نفهمیدم خطا کردم آقا پشیمانم التو به التوبه آقایان زبان حال حر با امام حسین این بود آیا فتنه گران چنین پشیمانی کردن آقای رییس جمهور بعضی مواقع فکر می کنیم شما هم از فتنه گران هستید هرکی تابع ولایت نباشد خائن هست . رهبرا از تو به یک اشاره ازمن به جان دویدن . جانم فدای ولی فقیه زمانم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.574 seconds.