.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام جزئیات کاهش شهریه علمی کاربردی
پس از دستور سرپرست وزارت علوم مبنی بر کاهش شهریه های دانشگاه جامع علمی کاربردی از 15 درصد به 12 درصد، سرپرست این دانشگاه جزئیات برگرداندن 3 درصد باقیمانده را اعلام کرد.

 شمال نیوز: پس از دستور سرپرست وزارت علوم مبنی بر کاهش شهریه های دانشگاه جامع علمی کاربردی از 15 درصد به 12 درصد، سرپرست این دانشگاه جزئیات برگرداندن 3 درصد باقیمانده را اعلام کرد.

مسعود شفیعی در این باره، اظهار داشت: طوری برنامه ریزی می کنیم که بتوان این 3 درصد باقیمانده را برای امورات اساسی سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان، صرف کنیم.

وی با اشاره به یک پیشنهاد رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاهها که بهتر است باقیمانده شهریه دریافتی از دانشجویان پس از کسر 12 درصد در امور فرهنگی سرمایه گذاری شود، در پاسخ به پرسش مهر درباره اینکه شهریه ها به دانشجویان برگردانده می شود یا نه، گفت: در طرحی که آماده می کنیم، این 3 درصد هزینه می شود و در واقع به نفع دانشجویان هم است چون در ارتقاء مسائل فرهنگی تاثیر گذار خواهد بود.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی، خاطرنشان کرد: از معاون اداری مالی دانشگاه علمی کاربردی خواسته ام نتایج این بررسی را ظرف امروز و فردا اعلام کند؛ این طرح در نهایت در اختیار سرپرست وزارت علوم قرار می گیرد تا حرف آخر را بزند. در این زمینه هیأت امنای دانشگاه هم باید نظر خود را اعمال کند. /250 مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علوی 9 آبان 1393
طوری برنامه ریزی می کنیم که بتوان این 3 درصد باقیمانده را برای امورات اساسی سیستم آموزشی و رفاه دانشجویان، صرف کنیم؟
ملت پ مسخره کردین پس چرا میگین شهریه ها کاهش پیدا کرده؟کاهش میبینین شما؟سه در صد اختصاص پیدا کرده مسایل فرهنگی دیگه
دانشجوی روابط عمومی 10 آبان 1393
اگه میشه به وضعیت نابسامان در علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد ۱ ساری مخصوصا" ضعف مدیریتی مرکز,,, دخالت های خانوادگی در امور آموزش و مالی مرکز و دریافت شهریه نسبتا بالا در ازای ارانه ی کم واحدهای درسی به دانشجویان و خیلی از مشکلات دیگه,,, توجه ی ویژه گردد.
خواهشا" به این مسانل رسیدگی شود و به مقامات بالاتر ارجاع گردد...
با تشکر,
دانشجوی روابط عمومی واحد ۱ فرهنگ و هنر ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.