.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سریال تغییر شهرداران گیلان ؛
شهردار لاهیجان عزل / بهمن مرتضی‌پور سرپرست شد
شمال نیوز: اعضای شورای شهر در این نشست با قانع نشدن از پاسخ‌های شهردار لاهیجان به سئوالات خود، به استیضاح رضا کحالی که روز یکشنبه هفته جاری با امضاء تمامی 9 عضو شورا اعلام وصول شده بود، رأی مثبت دادند.

شمال نیوز: رضا کحالی شهردار لاهیجان امروز (پنج شنبه) با رأی اعضای شورای اسلامی این شهر عزل شد.

 

به گزارش شمال نیوز، جلسه استیضاح کحالی در پنجاه و دومین جلسه شورای شهر لاهیجان به صورت فوق‌العاده برگزار شد و رضا کحالی با حداکثر آرا یعنی ۹ رأی اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان عزل شد.

 

اعضای شورای شهر در این نشست با قانع نشدن از پاسخ‌های شهردار لاهیجان به سئوالات خود، به استیضاح رضا کحالی که روز یکشنبه هفته جاری با امضاء تمامی 9 عضو شورا اعلام وصول شده بود، رأی مثبت دادند.

 

عملکرد شهرداری در موضوع نصب و انفجار بالن تبلیغاتی بر فراز ساختمان شهرداری که به فوت یکی از کارکنان خدماتی و مصدوم شدن چهار نفر دیگر انجامید و برداشت بدون مجوز از حساب مخصوص عوارض پارکینگ عمومی برای هزینه‌های غیرمرتبط علی‌رغم دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، از جمله سئوالات اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار لاهیجان بود.

 

همچنین بی‌توجهی شهردار در اجرای مقررات مالی شهرداری علی‌رغم ضوابط مالی مندرج در دستورالعمل نحوه تنظیم بودجه سالیانه ابلاغی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور مبنی بر واریز کسورات قانونی حقوق پرسنل و پیمانکاران، اعم از مالیات و بیمه به حساب سازمان‌های مربوطه و عدم ایجاد تعهد برای سال‌های آتی که عملکرد شهرداری به استناد نامه تأمین اجتماعی لاهیجان خلاف آن را نشان می‌دهد، از دیگر سئوالات طرح استیضاح بود که پاسخ‌های شهردار لاهیجان نتوانست اعضای شورای اسلامی این شهر را قانع کند.

 

اعضای شورای اسلامی شهر لاهیجان در پایان این نشست با اکثریت آراء به استیضاح رضا کحالی رأی مثبت دادند و بهمن مرتضی‌پور را به‌عنوان سرپرست شهرداری لاهیجان تعیین نمودند.

 

بهمن مرتضی‌پور که هم‌اینک و با حفظ سمت، مدیر حراست شهرداری لاهیجان است، متولد سال 1352 در لاهیجان و دارای مدرک کارشناسی ارشد مدیریت منابع انسانی است.

 

سرپرست شهرداری لاهیجان پیش‌تر از این نیز به‌مدت 18 ماه شهردار دیلمان بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بي نام 9 آبان 1393
هزاران درود به گيلانيها . تو مازندران اونهايي كه كار مي كنند عزل و اونهايي كه فقط بلدند اموال بيت المال رو غارت كنند تشويق ميشن .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.408 seconds.