.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشانه های نامرئی یک بیماری خاموش!
اولین نشانه از اینکه شما دچار استرس شده اید این است که به طور ناگهانی دچار ریزش مو شوید. گاهی اوقات ممکن است این ریزش مو عاملی مانند کثیفی سر داشته باشد اما اگر با تمیز کردن سر و یا عوض کردن شامپو همچنان این مشکل را داشتید حتما به یک روانشناس برای درمان استرس تان مراجعه کنید.

 شمال نیوز: در جوامع امروزی که بسیاری از شغل ها پر استرس شده اند و حتی غذاها نیز استرس زا هستند کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که در آرامش زندگی کند و بدون استرس و نگرانی کار خودش را انجام دهد. این مشکل نشانه هایی را نیز از خودش به جای می گذارد که با دیدن آن ها باید به فکر درمانش باشید چرا که در دراز مدت می تواند باعث بروز بیماری های متفاوت در بدن شما شود.

اولین نشانه از اینکه شما دچار استرس شده اید این است که به طور ناگهانی دچار ریزش مو شوید. گاهی اوقات ممکن است این ریزش مو عاملی مانند کثیفی سر داشته باشد اما اگر با تمیز کردن سر و یا عوض کردن شامپو همچنان این مشکل را داشتید حتما به یک روانشناس برای درمان استرس تان مراجعه کنید. گاهی اوقات ممکن است ریزش مو بر اثر استرس به طور ناگهانی باشد به گونه ای که 70 درصد از موها به طور همزمان ریزش می کند.

در روزهای گرم اگر مدت زمان زیادی را در خیابان ها باشید شاید دچار خونریزی بینی شوید اما گاهی اوقات بدون هیچ عامل خارجی و بدون اختیار بینی شما شروع به خونریزی می کند که این می تواند نشانه از استرس های یک روز پرکار باشد که به این صورت خودش را نشان داده است. این ممکن است دلیلی بر افزایش فشار خون به علت استرس باشد که امری عادی است اما توجه داشته باشید که باید سریعا استرس خودتان را درمان کنید.

آیا برای شما هم اتفاق افتاده است که در حین صحبت کردن با یک فرد خاص مطلبی را به ناخودآگاه فراموش کنید؟ اگر این طور است بدانید که شما یکی از نشانه های خطرناک استرس را دارید. استرس باعث می شود که فشار زیادی به مغز شما وارد شود و به همین دلیل بخشی از حافظه پاک می شود. البته این فراموش کاری دائمی نیست اما می تواند آسیب های زیادی را به مغز وارد کند و بهتر است خیلی سریع مورد درمان قرار بگیرد.

همانطور که می دانید تابستان فصل عرق ریختن است چرا که هوای بسیار گرم باعث به کار افتادن غدد تعرقی می شود تا به کمک آن ها بتواند دمای بدن را کنترل کند اما اگر زیر باد کولر نشسته اید و بدون هیچ گرمایی ناگهان شروع به تعرق می کنید می تواند نشانه ای از استرس زیاد شما باشد. این امر باعث کاهش آب بدن شما می شود و بهتر است هر چه سریع تر آن را درمان کنید تا مشکلاتی زیادی را برای شما به وجود نیاورد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.