.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران :
تشریح عملکرد7 ماهه امسال در بیستمین سالگردتاسیس سازمان تعزیرات حکومتی
شمال نیوز: سازمان تعزیرات حکومتی تنها مراجع اختصاصی رسیدگی به تخلفات اقتصادی زیر نظر وزارت دادگستری قرار دارد و یکی از ابزار های کار آمد در برخورد تخلفات صنوف و غیر صنوف است.

شمال نیوز: مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در بیستمین سالگرد تاسیس سازمان تعزیرات حکومتی به تشریح عملکرد 7 ماهه ابتدائی سال جاری پرداخت و گفت : سازمان تعزیرات حکومتی تنها مراجع اختصاصی رسیدگی به تخلفات اقتصادی زیر نظر وزارت دادگستری قرار دارد و یکی از ابزار های کار آمد در برخورد تخلفات صنوف و غیر صنوف است.

مهدی عباسی گفت :سازمان تعزیرات حکومتی در مراحل مختلف حیاتش دست خوش تغییرات شده و کم کم به یک سازمان قوی و کار آمد تبدیل شده و در هشتم آبانماه سال 1373 به شکل قانومند زیر نظر قوه مجریه تاسیس و تثبیت شد ه وتاکنون نیز نقش بسزایی در برخورد با تخلفات اقتصادی صنوف و غیر صنوف ایفا کرد .

وی تصریح کرد : تعزیرات حکومتی در بخش های کالا و خدمات ، بهداشت ، قاچاق کالا وارز و آرد ونان به تخلفات رسیدگی میکند .

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران اذعان کرد : از موراد شروع به رسیدگی در تعزیرات حکومتی شکایت شاکی خصوصی ، دریافت گزارش از مراج ذی صلاح صنعت ، معدن و تجارت ، دانشگاه علوم پزشکی ، استاندارد ، حمل و نقل ، شرکت نفت ، دخانیات و دیگر مراجع ذی صلاح نظامی و انتظامی می باشد که به محض دریافت گزارش مراتب از سوی روسای شعب پیگیری و رای مقتضی صادر می شود .

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص عملکرد اداره متبوعش در 7 ماهه سال جاری گفت : در 7 ماهه سال جاری 16 هزار و 161 فقره پرونده وارد به شعب بوده که از این تعداد 16 هزار و 38 فقره مختومه که متخلفین به مبلغ 19 میلیارد و 446 میلیون و 661 هزار و 280 ریال جزای نقدی محکوم شدند .

وی افزود:در این مدت یک هز ار و 205 فقره پرونده آرد و نان وارده که یک هزار و 182 فقره مختومه و متخلفین به مبلغ 2 میلیارد و 679 میلیون و 657 هزار و 198 ریال جزای نقدی محکوم گردیدند .

عباسی در خصوص بیشترین و کمترین تخلف در استان گفت : گرانفروشی با 5 هزار و 641 فقره، عدم درج قیمت با 5 هزار و 281 فقره، عدم صدور فاکتور با یک هزار و 286 فقره ،عدم صدور فاکتور با یک هزار و 296 فقره ، تقلب با 863 فقره و کم فروشی با 565 فقره بیشترین و کمترین تخلف بوده که دیگر تخلفات در رتبه های بعدی قرار دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 آبان 1393
با تشکر ار تعزیرات حکومتی که اگه این سازمان نبود اصناف و بازار یها مردم رو بدبخت می کردن از تعزیرات میخام بدون تعارف و ببخش با متخلفین برخورد کنه و پارتی بازی نشه اگه تعزیرات قاطع برخورد کنه بازار امن میشه وگرنه تاثیری نداره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.142 seconds.