.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بر پیشانی اندوهت ، دوباره سربند عشق ببند
رقیه توسلی

شمال نیوز: این نام های بلندمرتبه را بخوان... این نام های نفسگیری که آنقدر تشنه لب ، عشق را طواف کرده اند که نور شده اند ...

براین سربندهای سیاه و سرخ و سبز دست بکش و به روحت ، آرام و قرار ببخش . بگذار دمی و قدمی به بهشت بندگی نزدیک تر شوی ، به کربلا و نینوای رستگاری .
    


بیا و بر پیشانی اندوهت ، سربند « یا زینب » ببند و پای برهنه از رشادت و شهادت و اسارت بانوی صبر با خود زمزمه کن . برخیز و بر سینه مجروح ات دوباره مرهم « علی اصغر » و « علی اکبر » بگذار و قلبت را از داستان عاشقانه ترین فرزندان دین لبریز کن .

آه ... چندقدم بردار و سربند « یا ابالفضل العباس » را بردار و بر بازوانت گره بزن . بی تردید این سربند برادریست که دنیا از دلداگی های بی پایانش ، قرن هاست که اشک می ریزد و می لرزد . از قمربنی هاشمی که تمام مشک های عالم را از آب  و آبرو پُر کرده است .

این نام های بلندمرتبه را بخوان و بیا ... بگذار اهل حرم ، صدای فریادهای خروشان لبیک تو را بشنوند . بگذار سربند « قاسم بن حسن » تو را به معرکه ای ببرد که این بار دشمن به امامزاده ای سیزده ساله ، نیزه ی جفا می اندازد .

و حضرت چهارساله ای را در آغوش عمه اش ببین که چشم های تب دارش می خواهند از دنیا کوچ کنند . آنوقت با دلی محزون یا حسین بگو و سربند « رقیه بنت الحسین » را از میان تمام سربندها جدا کن .

آه ... این سربندها چقدر آدمی را بی تاب می کنند و به کوفه ی بی وفایی و پیمان شکنی می برند . این رنگ های سرخ و سیاه چقدر بوی عاشورا می دهند ، بوی ماهی که دیگر برفراز فرات نمی تابد و بوی دشتی که فرزند مظلوم زهرا (س) آنجا بندگی و عشق را تمام می کند .

وضو بگیر و بالای سر سربند « یا اباعبدالله » بایست و آن را ببوس و بر پیشانی ببند ... دیگر هیچ مگو ... محرم آمده است و آفتاب ، روی نیزه قرآن می خواند . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.136 seconds.