.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
استاندار مازندران در کارگروه اشتغال مازندران مطرح کرد
دولت احمدی نژاد در پیگیری اشتغال مازندران فعال‌تر بود
ربیع فلاح گفت : برخورد موازی در حوزه اشتغال را در زمینه پرداخت تسهیلات مورد قبول استانداری مازندران نیست، برای توسعه اشتغال به نظر بانک توجه می‌کنیم ولی هر اشتغالی که نیاز به تسهیلات دارد باید در کارگروه اشتغال استان تصویب شود.
دولت احمدی نژاد در پیگیری اشتغال مازندران فعال‌تر بود

دولت قبلی در زمینه پیگیری اشتغال در استان بسیار فعال‌تر بود و در این مدت احساس می‌شود نقش کم‌رنگ‌تری در حوزه اشتغال ایجاد شد.

به گزارش شمال نیوز، ربیع فلاح‌جلودار در جلسه کارگروه اشتغال مازندران اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای واگذاری بسیاری از تولیدات به بخش خصوصی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به قابلیت کشاورزی مازندران، تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای توسعه فعالیت سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران در دستور کار قرار گیرد.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: اعتقاد به فعالیت بخش خصوصی باید در استان نهادینه شود، برنامه‌ریزی برای در اختیار قرار دادن بخش ترویج به سازمان نظام مهندسی کشاورزی باید به صورت جدی انجام شود.

وی با اعلام اینکه برنامه‌ریزی زمان‌بندی شده و با چارچوب مشخص برای تصدی‌گری بخش ترویج کشاورزی به بخش خصوصی انجام شود، گفت: دولت برای موفقیت بخش خصوصی امکانات لازم را نیز در اختیار بخش خصوصی تا توانمند کردن بخش خصوصی فراهم کند.

فلاح بیان داشت: برای توسعه کشاورزی مازندران باید استقلال نسبی به فعالان بخش خصوصی بدهیم و در برنامه ششم این موضوع در دستور کار قرار گیرد که بخش خصوصی اثرگذار در حوزه تولیدات مازندران فعال شوند.

وی خواستار توجه بیشتری به کارگروه بخش کشاورزی شد و ادامه داد: مسائل مربوط به کشاورزی استان در کارگروه تخصصی‌تر پیگیری و اجرایی شود.

استاندار مازندران درباره قانونی کردن تسهیلات بانک‌ها برای ایجاد اشتغال، بیان کرد: بیشتر تسهیلات برای ایجاد اشتغال باید با تصویب کارگروه استان مازندران پرداخت شود.

وی اضافه کرد: برخورد موازی در حوزه اشتغال را در زمینه پرداخت تسهیلات مورد قبول استانداری مازندران نیست، برای توسعه اشتغال به نظر بانک توجه می‌کنیم ولی هر اشتغالی که نیاز به تسهیلات دارد باید در کارگروه اشتغال استان تصویب شود.

این مسئول خطاب به مسئولان بانک‌های مازندران گفت: زمینه جذب اعتبارات تعیین شده برای استان فراهم شود و این موضوع توسط کارگروه به صورت منسجم پیگیری شود.

فلاح‌جلودار خاطرنشان کرد: رقم اختصاص داده شده برای ایجاد اشتغال مناسب نیست و نیاز است دغدغه بیشتری در این زمینه مد نظر قرار گیرد.

استاندار مازندران درباره ایجاد اشتغال در بخش خانگی گفت: درخواست از دستگاه‌های اجرای در این زمینه هماهنگی بهتری داشته باشند و اگر نیاز به پیگیری ملی دارد حاضر به همکاری هستیم.

وی بیان داشت: دولت قبلی در زمینه پیگیری اشتغال در استان بسیار فعال‌تر بود و در این مدت احساس می‌شود نقش کم‌رنگ‌تری در حوزه اشتغال ایجاد شد.

‌ فلاح درباره طرح‌های که در اختیار بانک‌ها وجود دارد، بیان کرد: بانک‌ها پرونده‌ها تسهیلات را سریع‌تر تعیین‌تکلیف کنند.

وی بیان داشت: کارگروه‌های اشتغال باید نسبت به ساماندهی پرونده اشتغال استان اقدام مناسبی داشته باشند و در جلسه بعدی همه بانک‌ها نسبت به تعیین‌تکلیف پرونده‌ها اقدام کنند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 5 آبان 1393
آقای دولت تدبیر و امید این هم استاندارت
پاسخ ها به این نظر
داداشی 6 آبان 1393
دوست عزیز استاندار شدند دین و ایمان و وجدان خودشونو نباید به حراج بگذارند.احسنت به اقای استاندار که واقیعت را بیان کرده و صداقت را به دنیازدگی و تملق برتری دادند.دولت تدبیر و امید تبریک به خاطر داشتن استاندار صالح و صادق
مازندران 5 آبان 1393
الله اكبر
اولين كلام صادق استاندار بعداز 14 ماه خدا را شكر
عبدالله 5 آبان 1393
آقاي فلاح استاندار عزيز، خصوصي سازي به معناي چوب حراج به اموال بيت المال نيست . آقاي استاندار طرح هاي زود با د ده( زود بازده) در دولت قبل و طرح هاي تكليفي به بانك ها ، و معوقات عظيم بانكي به اصطلاح فعالين اقتصادي را يك بار ديگر مرور كنيد. آقاي فلاح اگر به اتفاق نمايندگان استان بر روي تعرفه هاي واردات محصولات كشاورزي نظارت داشته باشيد، خيلي از مشكلات فعالين اصلي اين بخش حل خواهد شد. والا با اين روش فشار بر بانك ها جز هرز منابع و راه افتادن كار يك عده افراد بورس باز و دلال چيز ديگري اتقاق نمي افتاد. بخدا همه ما در برابر بيكاري و عوارض ناشي از بيكاري جوانان مان در برابر خدا و مردم مسئوليم و هم حق الناس و حق الله بر گردن ماست.
پاسخ ها به این نظر
بهشهر 5 آبان 1393
اون عزیزی که منفی داد خدایی یکبار متنی که منفی داده رو خوند؟
عبدالله 5 آبان 1393
جناب استاندار مشکل از استانداری و عدم مدیریت و ضعف شما در اداره امور و... می باشد کجاست دولت تدبیر و امید
ناشناس 5 آبان 1393
باسلام
چشم ما روشن جناب آقای ریس جمهور . استاندار شما هم از تیم احمدی نژاد دفاع میکنه چنان به خودش جرات میده که تو یک جلسه رسمی از دولت قبل دفاع کنه این یه قلم کالا را کم داشیم که جور شد
پاسخ ها به این نظر
آشنا 5 آبان 1393
دوست عزیز چرا جو گیر شدی؟ استاندار صادقانه گفت.
علی 6 آبان 1393
خودش تفکر احمدی نزادی داره که مدیرکل احمدی نزادی در بهزیستی میکاره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 5 آبان 1393
جناب آقای استاندار احمدی نژاد با همه ضعف های بزرگی که داشت استانداری مانند طاهایی بر مدیریت استان قرار داد که پیگیر همان مواردی بوده که گفتید... شما که توان جابه جا کردن فرماندران جا مانده از دولت قبل را ندارید باید هم از مدیریت احمدی نژادی دفاع کنید
علی نوید بهشهری 5 آبان 1393
اینه ضعیف ترین استاندار تاریخ مازندران!
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 آبان 1393
اتفاقا با جوانمردی تمام حرف حق را بیان کرد چرا ما باید همیشه چوب حراج به عملکرد گذشتگان مان بزنیم و کارهای مثبت همدیگر را نبینیم درود براستاندار عزیز
یدالهی از آمل 5 آبان 1393
جناب نوید بهشهری این نشان از ضعف استاندار نیست بلکه نشان از صداقت و جوانمردی ایشان هست چون شعار دولت روحانی شعار اعتدال هست جناب استاندار با تدبیرشان خواستند یک تلنگری به بعضی از مدیران استانی بزنند که واقعا دارند ضعیف عمل می کنند و اصلا به فکر کار نیستند حرفی که مهند س علیپور نماینده محترم قائمشهر و سوادکوه چند ماه پیش گفتند و استاندارمحترم هم به این نتیجه رسیدند .
ایرانی 6 آبان 1393
ضعیف ما هستیم که طاقت شنیدن حرف راست را نداریم.به کجا تا کی چاپلوسی و تملق .چرا از گفتن حقایق پرهیز داریم .
احسان 4 آبان 1393
حرف حق دیگه چرا نداره .
باب الله گالشی 4 آبان 1393
سلام ”دولت احمدی نژاد در پیگیری اشتغال مازندران فعال‌تر بود” اگر این عنوان صحبت استاندار در جلسه رسمی استان بود باید این سئوال را از ایشان پرسید که پس نماینده دولت قبلی در استان خوب عمل می کرد. اگر پیگیری اشتغال در استان در این دولت فعال نیست پس چه کسی خوب عمل نمی کند ؟ مردم یا استاندار ؟ دولت یا نماینده عالی دولت در استان ؟ وظیفه چه کسی است ؟ تو را به خدا همین اشتغالی که قبلیها ایحاد کردند حفظ کنید و کارخانجات را تعطیل نکنید . اشتغال جدید پیشکش .
لاله 4 آبان 1393
حرف حق را زده به شما چرا ور میخوره آدم نباید تموم حرفهایش را جناحی و باندی زد و بیخود و بی جهت از حزبش حمایت کرد
نا شناس 5 آبان 1393
آقای استاندار یا تکذیب میکنن یا مورد حمله کمباین و داس تدبیر قرار میگیرند :)
صنعت 5 آبان 1393
نامه سرگشاده عده ای از صنعتگران استان به استاندارمازندران ...
متاسفانه با انتصاب مدیران جنابعالی در حوزه اقتصادی استانداری مانند مدیرکل اقتصاد ودارائی استانداری؛ مخالف ایحاد شغل و کاهش نرخ بیکاری در استان هستند؛ این موضوع تناسب و همخوانی با شعار دولت تدبیر و امید در استان مازندران نداردو تمام عملکرد استانداری مازندران را زیر سوال خواهد برد.
شمال نيوز مردادماه 1393 اين موضوع را اعلام كرد
سلطانی 5 آبان 1393
ناراحت نشوید.آقای اساندار درک صحیحی از اشتغال ندارد.ایشان نمی دانند که تمامی دانشمندان اقتصادی حتی آنان که در تیم احمدی نژاد منصوب شدند از خودسری رئیس شان به ستوه آمدند و از تیم اقتصادی استعفاء یا معزول شده بودند.و هم اکنون نیز از منتقدین دولت به صطلاح عدالت محور می باشند.به خاطر عدم درک صحیح است که کماکان یا با تیم احمدی نژاد و منصوبین ایشان ادامه میدهد و اندک انتصابی هم که داشته بیش از سی درصد از دولت ایشان بودندنمونه بارز معاون عمرانی استانداری و حتی چند فرماندار.اصلا" ایشان اشتباهی بود.چقدر کم شانس است این مازندران و صد البته دولت تدبیر وامید!!!
شهروند راهبندی 5 آبان 1393
احسنت به آقای استاندار که علارقم میل دیگران حق را گفتی که در آخرت رستگار میشوی . درود بر دکتر احمدی نژاد که با عملکرد خوب تیمش دولت فعلی را در شرایطی قرار داد که بعضی از مدیرانش حقایق را بزبان بیاورند دولت نهم و دهم به فکر جوانان استان و کشور بود که نیروها را از شرکتی به قراردادی و از آن هم به پیمانی تبدیل کرد. ما جوانان شرکتی دولت سازندگی و دولت خاتمی پیمانی شدنمان را به آقای احمدی نژاد و مدیران شجاع و شایسته شان در استان مدیون هستیم (مدیرانی مثل: وزیر محترم آموزش و پرورش جناب حاج بابایی در کشور و در استان جناب فیاضی و جناب امیری مدیران کل آموزش و پرورش استان) خداوند خیر دنیا و آخرت به آنها و خانواده شان نصیب گرداند که باعث پایداری زندگی بسیاری از جوانان این استان و کشور شدند .
نا شناس 5 آبان 1393
با اين حرفها استاندار احمدي نژاد در 4سال ديگه نيستي
کامران 5 آبان 1393
الکی میگه
سلطانی 6 آبان 1393
آقای رمدانی حتما" باید کامنتهایی که به مذاق شما خوش بیاد تایید نمایید. میدانید که بنده همیشه شمال نیوز را ورق میزنم و با عنوان سلطان یا سلطانی کامنت میذارم ولی شما کامنت مرا در مورد استاندار ضعیف درج ننمودی. چرایش را نمیدانم. کاری نکن که تیکی از خوانندگانت کم شود.
محفوظ 6 آبان 1393
ادارات مازندران تخصص و تعهد نمی خواد فقط ..... داشته باش به خاطر همین است که مازندران که مهد کشاورزی ، دامپروری و صنعتگری است پیشرفت ندارد . آقای استاندار اخه تا کی منتظر اینگونه سفارشات آقایان باشیم واقعا حیف نیست.
عباد 6 آبان 1393
حرف درستی زدند بالاخره یک انسان منصف و با وجدان پیدا شده و از حقانیت دولت قبل در رابطه با اشتغال دفاع کرده . چرا بجای پذیرش اشتباه خود داد و شیون میکنید بیایید با همدلی و دلسوزانه بدنبال رفع موانع تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان عزیزمان باشیم
نا شناس 5 آبان 1393
خدارو شکر یکی حرف راست رو زد.احمدی نژاد سلطان قلبهاست.
فعال ستاد روحانی 6 آبان 1393
چشم روحانی روشن استاندارت نفوذی دراومد
دوستان به گوشتون رسوندند قبول نداشتید
این هم مدرک خودش دستشو رو کرد
اینجوری میخواستی هفت سال باشی اقای فلاح
نا شناس 7 آبان 1393
متاسفم که در استانی زندگی می کنم که مدیر ان حداقل دیپلماسی مدیریتی را بلد نیست !!
حامدرضا 6 آبان 1393
اگه به ایشان حتی پست بالاترهم بدنو از استانداری بردارن میگن به خاطر اظهارنظری بود که اعلام کرد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.192 seconds.