.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش آیت‌الله‌مظاهری به اسیدپاشی

رییس حوزه علمیه اصفهان در دیدار با معاون امنیتی وزیر کشور، گفت: دستگاه‌های امنیتی کشور باید مانند قبل با این حرکات معاندانه برخورد کنند و آرامش را به مردم مؤمن اصفهان برگردانند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ابنا؛ رییس حوزه علمیه اصفهان در دیدار معاون امنیتی وزیر کشور با اظهار تاسف و انزجار شدید از حادثه غیرانسانی اسیدپاشی در اصفهان، این حرکت را یک عمل فراتر از جنایت برشمرده و گفتند: همانگونه که پیش از این نیز از مسؤولان مختلف انتظامی و امنیتی خواسته ایم، باز هم از مسؤولان محترم می خواهم تا هرچه سریع تر این موضوع را حل و فصل کرده و به نگرانی های مردم بزرگوار و مؤمن اصفهان خاتمه دهند.

آیت الله العظمی حسین مظاهری در ادامه تصریح کردند: چنین اعمال خشونت باری که زشتی و وقاحت آن نه تنها باعث صدمه جبران ناپذیر به مصدومان و تهدید امنیت روانی اجتماع شده بلکه باعث خدشه به آبروی بین المللی یک شهر و کشور است.

ایشان از دستگاه های مسؤول خواستند با سرعت و دقت حوادث اسیدپاشی در اصفهان را مورد بررسی جدی قرار دهند و عامل یا عوامل آن را کشف و قاطعانه به مجازات برسند.

این مرجع تقلید با اشاره به حجم وسیع تبلیغات سوءبیگانگان و رسانه های معاند اسلام و ایران درباره اسیدپاشی در اصفهان به ویژه در فضای مجازی همچنین انتشار شایعات بی پایه و اساس در برخی از سایت های خبری داخلی بر ضرورت هماهنگی دستگاه های مسؤول برای تسریع در بررسی، کشف و مقابله با این حرکت غیرانسانی و نیز خبر رسانی صحیح در این زمینه تأکید کردند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.062 seconds.