.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پلمپ یک مجموعه تفریحی توریستی درساری

 شمال نیوز: رییس  اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساری ومیاندرود از پلمپ مجتمع اسکله تفریحی- توریستی شیرین رود ساری خبر داد.

بهرام فغانی در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری ضمن اعلام خبر فوق افزود: به دنبال اخطاریه شماره 14/4785 مورخ 31/6/93  و اخطاریه دستور تعطیل به شماره 14/5315  مورخ 22/7/93، مجتمع اسکله تفریحی- توریستی شیرین رود واقع در سد شهید رجایی  به دلیل عدم رعایت ضوابط و ملاحظات زیست محیطی پلمپ شد.

رییس  اداره حفاظت محیط زیست ساری تصریح کرد: عدم مدیریت پسماند ها وزباله سوزی در فضای باز، عدم کارایی سپتیک مناسب  و نداشتن مجوز استقرار و ادامه فعالیت از سوی این اداره یا اداره کل متبوع از جمله عواملی بود که موجب تعطیلی این مرکز شد.

وی ادامه داد:  همچنین به دلیل  اینکه کانون اصلی تخلفات شکار و صید ماهی در حوزه آبی سد با قایق موتوری و دیگر ابزار آلات شکار و صید در زیستگاه های اطراف از همین نقطه صورت می پذیرد و صید های غیر مجاز یکی از کارکنان  منتسب به همان مجموعه و تشکیل پرونده در محاکم قضایی و محکومیت نامبرده و ادامه رفتارهای ناهنجار و غیر متعارف و عدم توجه و کنترل یا مدیریت مطلوب در این خصوص،  واحد مذکور تعطیل و پلمپ گردید.

فغانی خاطرنشان ساخت: هرگونه ادامه فعالیت منوط به اخذ مجوز از سوی این اداره و رعایت مقررات و ملاحظات زیست محیطی و موارد مطروحه می باشد.  /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.187 seconds.