.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظارت بر تنظیم بازار در قائم شهر مطلوب نیست

عضو شورای اداری قائم شهر با تاکید بر ارتقا حوزه تولید در بازار، گفت: نظارت بر تنظیم بازار در قائم شهر مطلوب نیست.


به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم  جواد مولایی در جلسه تنظیم بازار شهرستان، اظهار کرد: با وجود اینکه حوزه تولید و توزیع مشخص است اما متاسفانه گاهی با افزایش و یا  کاهش یک محصول مواجه می‌شویم.

وی با بیان اینکه ذخیره سازی مرغ از سال گذشته باقی مانده است افزود: متاسفانه زمان مصرف مرغ تا یک ماه دیگر به پایان می‌رسد و با کمبودهای بسیاری مواجه می‌شویم.

مولایی افزود: قیمتی که از باغدار برای خرید مرکبات پرداخت می شود 800 تومان اعلام شد اما آنچه از باغدار خریداری می‌شود بسیار کم‌ تر است.

وی با تاکید به اینکه باید نظارت با جدیت وجود داشته باشد خاطرشان کرد: باید برای حمایت از تولید کننده برنامه ای داشته باشیم تا بازار داخلی را از دست ندهیم.

مولایی یادآور شد: اگر به عنوان مسئول بتوانیم بر نظارت‌ها جدیت داشته باشیم می‌توانیم جلوی سودجویان را بگیریم.

وی با اشاره به اینکه نباید واحدهای بدون مجوز، پروانه و مکان‌های غیر مجاز را در آمارها درج کنیم افزود: اگر این مکان‌ها را جز آمار خود قرار دهیم به این معنا است که مکان‌های غیر مجاز را قبول کرده ایم.

مولایی بیان کرد: اتحادیه‌ها و اداره جهاد کشاورزی باید نیازها را سنجیده و با برنامه‌ریزی مناسب ضعف‌ها و قوت‌ها را بررسی کنند تا با کمبود و افزایش کالا مواجه نشویم.

وی با تاکید بر ذخیره‌سازی سوخت در مرغداری‌‌ها، گفت: با آغاز فصل سرما، مرغداری‌ها با مشکلاتی مواجه می‌شوند که نیاز است برای کاهش خسارات احتمالی به ذخیره‌ سازی سوخت توجه ویژه ای کنند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.619 seconds.