.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وجود 300 مدرسه تخریبی در مازندران

دبیر پروژه مهر آموزش و پرورش مازندران گفت: در مازندران 300 مدرسه تخریبی با 6 هزار کلاس درس وجود دارد که در صورت اختصاص اعتبارات ویژه درصدد کاهش این تعداد هستیم.

به گزارش شمال نیوز اسفندیار نظری در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: در بررسی پروژه مهر سال تحصیلی 94 - 93 مازندران با کسب امتیاز 97.73 و کسب رتبه عالی جزء پنج استان برتر کشور در راستای آماده‌سازی و شاداب‌سازی مدارس با عنوان پروژه مهر شناخته شد.

وی تصریح کرد: مازندران در سال گذشته در پروژه مهر امتیاز 87.5 را از آن خود کرده بود و در سال تحصیلی جدید توانست به 97.73 امتیاز ارتقا یابد.

نظری بیان داشت: این موفقیت و افزایش امتیاز مرهون تلاش مدیران، روسای آموزش و پرورش و اولیا دانش‌آموزان است که همواره یار و کمک‌رسان آموزش و پرورش در تمام زمینه‌ها هستند.

وی با اعلام اینکه در سال 94 - 93 تعداد 31 مدرسه در سطح استان ساخته شد، ادامه داد: با همکاری اداره کل نوسازی مدارس مازندران تاکنون 31 مدرسه از محل اعتبارات استانی، ملی و کمک‌های خیران مدرسه‌ساز در سطح استان ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش مازندران افزود: در سال تحصیلی 94 - 93 بالغ بر 400 مدرسه نیز با اعتبار 2 میلیارد تومان بازسازی و زیبا‌سازی شد.

وی با اشاره به اینکه 300 مدرسه تخریبی در استان وجود دارد، بیان داشت: در مازندران 300 مدرسه تخریبی با 6 هزار کلاس درس وجود دارد که در صورت اختصاص اعتبارات ویژه درصدد کاهش این تعداد هستیم.

نظری افزود: اولویت ساخت مدارس تخریبی به شهرستان‌هایی اختصاص می‌یابد که از نظر فضای فیزیکی دارای مشکل هستند.

وی با تقدیر از حمایت‌ها و همراهی خیران مدرسه‌ساز مازندران، یادآور شد: هر خیر نیک‌اندیشی که اقدام به ساخت مدرسه، کتابخانه، آزمایشگاه و... کند آموزش و پرورش نیز آن مکان را به نام همان خیر و یا هر فردی که مورد نظر خودشان است، ثبت می‌کند.
- /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.