.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر فرمانده انتظامی استان از رئیس دانشگاه آزاد قائم شهر

شمال نیوز: دکتر باقرزاده رئیس واحدقائم شهر مورد تقدیر فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران قرارگرفت

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه، محمدرضا باقرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر در جلسه ای که با حضور فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران و هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد مورد تقدیر فرمانده نیروی انتظامی قرار گرفت.

سردار جعفری نسب در این جلسه بیان کرد: اعتلای جامعه مرهون همت و کوشش شخصیت های علمی است که با اندیشه های متعالی موجبات ترقی و رشد را در عرصه فعالیتهای اجتماهی فراهم می سازند وی این امر را شکوفایی فردایی بهتر دانست و گفت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران افتخار می کند ضمن ترویج تعاملات خود با مراکز دانشگاهی و حوزه های علم و اندیشه نسبت به کسانی که برای جامعه علمی کشور در تمام سطوح افتخار کسب می کنند ادای احترام کند.

وی اذعان داشت: نیروی انتظامی معتقد است نظم وامنیت جامعه با خودباوری بر دانش بومی و قوام بخشی بر اقتدار علمی کشور پرفروغ تر و زمینه شکوفایی ایران اسلامی در بنای تمدن بشری روشن تر می شود.

وی از باقرزاده به عنوان مدیری توانمند از جامعه دانش پژوه و فرهیخته به خاطر تلاش علمی و بهبود فضای آموزشی شهرستان و جامعه تشکر کرد و خواستار اهتمام ویژه در مسیر علمی و تلاش اجتماعی در عرصه نظم و امنیت با اندیشه خودشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.