.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعتراف وزیر کار فرانسه به شکست دولت
در پی انتشاز آمار مربوط به افزایش قابل توجه بیکاری در فرانسه، وزیر کار این کشور در اظهاراتی به شکست دولت سوسیالیست این کشور در مبارزه با این معضل اعتراف کرد.

 شمال نیوز: در پی انتشار آمار مربوط به افزایش قابل توجه بیکاری در فرانسه وزیر کار این کشور در گفت‌وگو با روزنامه فرانسوی لوپاریزین به شکست دولت در امر مبارزه با بیکاری اعتراف کرد.

«فرانسوآ ربسامن» در اظهاراتی اعلام کرد: «باید صادقانه بگوییم که دولت در قبال مسئله بیکاری با شکست مواجه شده و ما در حال شکست هستیم. این موضوع که ما هر ماه باید افزایش میزان بیکاری در کشور را اعلام کنیم عذاب‌آور است.»

اعتراف وزیر کار فرانسه به شکست دولت در مبارزه با معضل بیکاری در حالی صورت می‌گیرد که وزارت کار فرانسه روز جمعه (دیروز) در تازه‌ترین آمار منتشره از افزایش قابل توجهی بیکاری در فرانسه در ماه سپتامبر گذشته خبر داد.

بر اساس تازه‌ترین آمار منتشره از سوی وزارت کار فرانسه، شمار متقاضیان جویای کار ثبت شده در مؤسسه کاریابی فرانسه در قالب گروه A که هیچگونه شغلی ندارند، بار دیگر شاهد افزایش شش دهم درصدی یا به عبارتی افزایش 19 هزار و 200 نفری در ماه سپتامبر گذشته بوده و در مجموع بیش از سه میلیون و 430 هزار نفر از مردم فرانسه در حال حاضر فاقد شغل هستند که این رکورد جدیدی از آمار بیکاری در این کشور را به تصویر می‌کشد.

علاوه بر این طبق گزارش وزارت کار فرانسه، چنانچه شمار بیکاران دارای مشاغل پاره‌وقت و نیمه‌وقت (گروه‌های B و C) را نیز به بیکاران فاقد شغل (گروه A) اضافه کنیم، شمار بیکاران این کشور در پایان سپتامبر به پنج میلیون و 120 هزار نفر می‌رسد که این آمار جدید از افزایش یک درصدی بیکاری طی یکماه و افزایش 5.7 درصدی (50 هزار و 200 نفری) این معضل طی یکسال حکایت دارد.

تداوم سیر صعودی بیکاری در فرانسه در حالیست که اولاند در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 2012 فرانسه وعده داده بود که منحنی فزاینده بیکاری در این کشور را تا پایان سال 2013 معکوس و یک رقمی کند؛ و این در حالیست که آمارها از عدم تحقق این وعده خبر می‌دهند.

اوضاع نامناسب بازار کار و معضل بیکاری در این کشور به حدی است که کارشناسان و اقتصاددان‌ها نیز بدبینی خود را پنهان نکرده و می‌گویند که فرانسه کشوری است در حوزه پولی یورو که در بحران فرو رفته و چشم‌انداز روشنی پیش روی آن نیست. /250فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.997 seconds.