.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عزاداری‌ها باید جهت‌گیری ولایی، انقلابی و دینی داشته باشد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران گفت: عزاداری‌ها باید جهت‌گیری ولایی، انقلابی و دینی داشته باشد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت‌الاسلام والمسلمین ستار علیزاده در هفتمین جلسه شورای اداری اوقاف مازندران که با حضور روسای ادارات تابع برگزار شد، با اشاره به برنامه ریزی برای برگزاری مراسم های عزاداری ماه محرم و همچنین فرمایشات ریس سازمان اوقاف در این خصوص، گفت: جلسات باید معرف اوقاف که از محل نیت واقف در حال انجام است باشد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران با بیان اینکه باید در حد توان به مساجد و هیئت های عزاداری کمک شود، بیان داشت: باید در مراسمات عزاداری جریان ساز باشیم جریان ولایت فقیه، جریان عاشورا و جریان انقلاب را گسترش و ترویج دهیم.
 
علیزاده با اشاره به اینکه انقلاب ما به انقلاب امام حسین (ع) متصل است، افزود: در برگزاری مراسمات عزاداری کنترل و نظارت ، بهره گیری از مشارکت های مردمی، و ساماندهی درست وجود داشته باشد.
 
وی به فرمایشان رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اشاره کرد و اظهار داشت: روسای ادارات می توانند از محل موقوفاتی که نیت آن ها قید مکان ندارد، در روستاها و شهرهای دیگر که از جمعیت بیشتری برخوردار می باشد، هزینه کنند.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه باید بهترین استفاده از ماه صورت بگیرد، افزود: مسائل سیاسی در زمینه دفاع از نظام ، انقلاب ، رهبری و استکبار ستیزی در مراسمات عزاداری بیان شود.
 
وی با بیان اینکه همه باید به فکر خط ولایت و جبهه رهبری باشیم، افزود: با تمسک به جریان عاشورا می توان جبهه حق را تقویت و جبهه باطل را تضعیف کرد.
 
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با تاکید بر اجرای صحیح و امینانه نیت واقف، گفت: در عزاداری ها باید مسائل روز، مبارزه با استکبار جهانی، سخنان امام (ره) و مقام معظم رهبری بیان شود.
 
علیزاده با اشاره به اینکه جامعه به اندیشه امام حسین (ع) نیاز دارد، افزود: اوقاف حمایت از هیئت های عزاداری ولایی و انقلاب را وظیفه خود می داند که در ماه محرم و صفر در راستای اجرای نیت واقف صورت می گیرد.
 
وی با تاکید بر اینکه نباید از برگزاری مراسمات عزاداری در دانشگاه ها و مدارس غفلت کنیم، بیان داشت: از مستاجرین موقوفات دعوت کنیم که برای امام حسین (ع) یک مراسم روزه خوانی برگزار کنند.
 
این مسئول با تاکید بر اینکه عکس امام و رهبری در خیمه های معرفت وجود داشته باشد، گفت: عزاداری ها باید جهت گیری ولایی، انقلابی و دینی داشته باشد.
 
علیزاده با بیان اینکه مراسمات باید بر علیه یزیدیان زمان یعنی اسرائیل و آمریکا باشد، گفت: از مداحان ولایی و انقلابی در عزاداری ها استفاده شود.
 
وی بر بهره گیری از روحانیون و مبلغین بومی تاکید کرد و بیان داشت: در مداحی ها باید به فرمایشات مقام معظم رهبری توجه شود./250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.555 seconds.