.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
معاون فرماندار قائم شهر خواستار شد
نظارت دقیق بر بازار در ایام ماه محرم

معاون فرماندار قائم شهر خواستار نظارت دقیق بر بازار در ایام ماه محرم شد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، ایمان پویامهر در جلسه تنظیم بازار شهرستان قائم شهر اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن ماه محرم باید نظارت‌ها بر بازار، با جدیدت بیشتری انجام شود.

وی افزود: تیم های بازرسی از اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات  باید در ایام محرم تشکیل شود و با جدیت به وظیفه خود عمل نمایند.

معاون فرماندار قائم شهر با اشاره به فراوانی استفاده از ظروف یکبار مصرف در ایام محرم، خاطرنشان کرد: باید اتحادیه ظروف پلاستیک، قیمت‌گذاری بر ظروف یکبار مصرف انجام دهد تا مردم قیمت واقعی این ظروف را بدانند.

وی ادامه داد: فقط تا وقتی حرفی از نظارت به میان می‌آید به دنبال اتحادیه خواربارفروشان نرویم بلکه بر همه اتحادیه‌ها و اصناف سرکشی‌های لازم انجام شود.

این مسئول تاکید کرد: دادگستری و نیروی انتظامی باید همکاری‌های لازم را انجام دهند تا حکم‌های تعزیرات به موقع اجرایی شود.
پویامهر خاطر‌نشان کرد: در بحث تنظیم بازار باید به سه مقوله تولید، توزیع و مصرف توجه شود ولی تاکنون فقط به مقوله مصرف توجه کرده‌ایم و اگر مقداری بر تولید و توزیع نیز نظارت می شد مشکلاتی در تنظیم بازار نداشتیم.

وی با بیان اینکه باید بر سردخانه ها و سورتینگ‌ها نیز نظارت انجام شود، افزود: در بعضی از سورتینگ‌ها از رنگ‌های شیمیایی استفاده می‌کنند که از تیم بازرسی تقاضا داریم بر این عمل نادرست نیز نظارت جدی داشته باشند.

معاون فرماندار قائم شهر با تاکید بر نظارت در زمان توزیع و جلب رضایت مصرف‌کنندگان اذعان داشت: باید مشکلات تولید برطرف و تولیدکنندگان حمایت شوند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.