.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان اعلام نتایج تکمیل ظرفیت آزمون ارشد
مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی انتخاب رشته ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 در روز دوشنبه 5 آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org خبر داد.

 شمال نیوز: مشاورعالی سازمان سنجش آموزش کشور از اعلام فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی انتخاب رشته ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 93 در روز دوشنبه 5 آبان ماه از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.Sanjesh.org خبر داد.

حسین توکلی افزود: بر اساس آمار گزارش شده 63 هزار و 92 داوطلب نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در رابطه با ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی آزمون ارشد ناپیوسته 93 اقدام کرده‌اند.

وی از افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله خبر داد و اظهارکرد: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله از 24 هزار و 773 نفر به 25 هزار و 25 نفر افزایش پیدا کرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه در مورد آزمون دکترا نیز گفت: بر اساس آمارهای گزارش شده اولیه 13 هزار و 973 داوطلب نسبت به انتخاب رشته و تکمیل فرم انتخاب رشته اینترنتی در رابطه با ظرفیت‌های جدید و تکمیل ظرفیت برخی از کد رشته‌های تحصیلی آزمون دکترای 93 اقدام کرده‌اند.

توکلی از افزایش ظرفیت پذیرش در این مرحله خبر داد و افزود: ظرفیت پذیرش دانشجو در این مرحله از 580 نفر به 635 نفر افزایش پیدا کرد.

وی در پایان گفت: تاریخ اعلام فهرست اسامی معرفی‌شدگان تا چند برابر ظرفیت به منظور شرکت معرفی‌شدگان در مصاحبه و بررسی سوابق علمی، پژوهشی و آموزشی آنان توسط دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مربوط متعاقباً اعلام خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.065 seconds.