.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قهر سایت استانداری با موسسه نشر آثار امام
خواب زمستانی استانداری مازندران از پاییز شروع شد!!
حالا پس از گذشت 2 روز از سفر این افراد به استان و انجام همه برنامه هایشان، هیچ خبری در سایت استانداری درباره این سفر اطلاع رسانی نشده است...

شمال نیوز : اواسط هفته گذشته خبری به نقل از مدیرکل بانوان و خانواده استانداری روی خروجی سایت استانداری مازندران قرار گرفت که خبر از سفر جمعی از مدیران ارشد موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینی (ره) می داد.

وی در این خبر برنامه های این سفر را اعلام کرد و گفت که رايزني براي احداث مجتمع فرهنگي حضرت امام (ره) در مازندران با حضور مسوولين موسسه، معاون سياسي امنيتي استاندار، فرماندار و شهردار ساري و جمعي ديگر از مسوولان استان مهمترین محور این سفر است.

هم چنین اعلام شده بود که ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و استاندار مازندران، بازديد از نمايشگاه « در كوچه هاي بچه هاي دهه 60 و بازديد از يك طرح موفق كارآفريني از جمله ديگر برنامه هاي مسوولين موسسه تنظيم و نشر آثار امام (ره) در سفر به مازندران خواهد بود.

حالا پس از گذشت 2 روز از سفر این افراد به استان و انجام همه برنامه هایشان، هیچ خبری در سایت استانداری درباره این سفر اطلاع رسانی نشده است.

این درحالیست که روابط عمومی استانداری از طریق پیامک، از خبرنگاران برای حضور در این برنامه ها دعوت بعمل آورده بود و در چنین شرایطی بسیار عجیب است که سایت استانداری خود در سکوت فرورفته است.

از سویی دیگر همواره نخبگان و خبرنگاران از درج انبوه اخبار دست چندم و فاقد ارزش خبری در سایت استانداری گله مند هستند .

اکنون این سوال مطرح است که آیا مسوولین استانداری به ویژه روابط عمومی، با موسسه نشر آثار امام قهر هستند یا از پوشش چنین اخبار مهمی غفلت نموده اند که در هر صورت ضعفی بزرگ محسوب می شود.

شاید هم دستوری از بالا رسیده تا بایکوت خبری برای این سفر صورت پذیرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قهرمان 2 آبان 1393
اقای مظفری فقط بدنبال انتشار اخبار به هر قیمیتی برای وزارت کشور هستند تا انشاا.. دوباره برتر شوند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.152 seconds.