.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رمزگشايي از درگيري لفظي سرمربي

دکتر «کاوه ستوده» پزشک باشگاه استقلال که در بازی پدیده مشهد و آبی‌پوشان تهرانی، بالای سر «سجاد شهباززاده» مصدوم حاضر شده بود، وقتی به «امیر قلعه‌نویی» علامت داد این بازیکن را تعویض کند، با داد و بیداد سرمربی استقلال مواجه شد تا احتمالاً یاد بگیرد دیگر در کاری که مربوط به بزرگ‌ترهاست (!) دخالت نکند.

خبرورزشی نوشت: اصلاً يعني چه كه پزشك يك تيم به سرمربي موفق و بزرگ آن تيم از درون زمين علامت بدهد و از او بخواهد بازيكني را تعويض كند يا نكند؟! دكتر «ستوده» هم به چه حقي چنين كرده است؟ «سجاد شهباززاده» مصدوم شده كه شده (!) سرش گيج مي‌رود و هيچ ‌جا را نمي‌بيند كه نبيند (!) چه دليلي دارد كه يك پزشك در كار سرمربي دخالت كند؟ به قول «علي دايي» كجاي دنيا پزشك تيم علامت تعويض به سرمربي مي‌دهد؟

بازيكن تا جايي كه جان دارد بايد در زمين بماند ولو آنكه مثل «هراير مكويان» به قيمت مصدوميت طولاني​مدت تمام شود! سرمربي استقلال اگر «سجاد شهباززاده» را تعويض مي‌كرد، آنگاه احتمال داشت هر كس به خودش جرأت بدهد و بخواهد در كار سرمربي دخالت كند.

پس چه بايد كرد؟بايد با تمام قدرت بر سر پزشك تيم فرياد كشيد تا حساب كار دست او و ديگران بيايد و دست از ادامه خودسري‌هايش بردارد! اصلاً ۲۵ سال درس خوانده كه خوانده است. مي‌توانست جراح نشود و برود به جايش فوتباليست شود تا حرف نشنود و شخصيتش زير سؤال نرود! قديم‌‌ترها پزشك تيم جلوي سرمربي ساكش را باز نمي‌كرد چه رسد به آنكه بخواهد درخواست تعويض كند و پايش را از گليمش درازتر كند...! آري، آنچه در سطور بالا خوانديد طنزي تلخ از يك ماجراي واقعي بود اما از شوخي گذشته اگر بخواهيم از اين اتفاق رمزگشايي كنيم، بايد كمي به عقب‌تر برگرديم. مگر غير از اين است كه پزشك تيم براساس مسئوليت و وظيفه خود بايد در مواقع خطرناك به سرمربي هشدار بدهد تا جان بازيكن به خطر نيفتد؟ آيا «دكتر ستوده» كاري برخلاف وظيفه‌اش انجام داد؟

راستش شنيديم ماجرا به روز بازي فولاد نوين خوزستان و استقلال تهران در جام حذفي برمي‌گردد. ظاهراً يك موضوع و اتفاق عجيب باعث شد تا سرمربي آبي‌ها از پديده و پزشك تيمش شاكي شود.
آن روز و در حالي كه مي‌رفت بازي دو تيم به ضربات پنالتي بكشد، ناگهان «عليرضا رمضاني» جوان از گرد راه رسيد و با شوتي ديدني با پاي چپ و از پشت محوطه جريمه دروازه فولاد نوين را گشود تا ناجي استقلال شود. اما پس از گلزني «عليرضا رمضاني» جوان و ناپخته به سمت نيمكت تيمش دويد و دويد تا به «دكتر ستوده» رسيد و شادي پس از گلش را با پزشك آبي‌ها تقسيم كرد تا از همان روز مورد غضب واقع شود.

جواني كه بايد ياد بگيرد همواره قدردان چه كسي باشد! اگر شما هم جزو آن دسته از خوانندگانی هستيد كه باور نمي‌كنيد دليل درگيري لفظي سرمربي و پزشك استقلال به شادي پس از گل «عليرضا رمضاني» برمي‌گردد، كافي است يك بار ديگر و به طور دقيق اين گزارش را بخوانيد، آنگاه شايد شما هم دل‌تان بخواهد بدانيد دليل عدم استفاده از «عليرضا رمضاني» پديده استقلال در مشهد چه بوده است؟ خيلي دوست داريم سرمربي استقلال به اين پرسش ساده هم جوابي بدهد! و مشت محكمي به دهان شايعه‌سازان بكوبد!/250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 آبان 1393
متاسفم برای اون فکر وتخیلات پوچت...چه ربطی به گلزنی رمضانی داره...اولارمضانی که دربیشتر بازیها به عنوان ذخیره اومد توزمین دوما مگه این اقا دکتر میخاد بعدا جای سرمربی رو توتیم بگیره که به اون حسادت کنه ..بس کنین این حرفها رو..دیدین که شهباززاده خیلی راحت به بازی ادامه دادش.....امان از شمامفسران پاک

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.37 seconds.