.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دوم آبان امسال صورت می‌گیرد؛
برگزاری آزمون ادواری استانداردهای مهارتی کارودانش درمازندران

 شمال نیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی  مازندران  از برگزاری هجدهمین دوره آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوم آبان ماه همزمان با سراسر کشور در ساری خبر داد.

حجت الاسلام دکتر عباسعلی ابراهیمی با اشاره به برگزاری هجدهمین دوره آزمون ادواری استاندارد‌های مهارتی کار و دانش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: آزمون ادواری، آزمونی است که به صورت دوره‌ای برای تعیین مهارت افرادی است که مهارتی را کسب کرده‌اند که این آزمون براساس استانداردهای مهارتی کار و دانش برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به متقاضیان پس از قبولی در آزمون‌های کتبی و عملی گواهینامه مهارت اعطاء می‌شود، اضافه کرد: متقاضیان پس از قبولی در آزمون و کسب گواهینامه مهارت، می‌توانند برای کسب مدرک دیپلم کار و دانش، دروس عمومی خود را در آموزش و پرورش بگذرانند.

وی زمان برگزاری هجدهمین دوره از این آزمون را ساعت 10 صبح روز جمعه دوم آبان ماه سال جاری عنوان کرد و افزود: این آزمون در رشته‌های عکاسی دیجیتال- نوازندگی ساز جهانی- نوازندگی ساز ایرانی- چهره سازی- تصویربرداری- طراحی صفحات وب- تصویرسازی کامپیوتری- گرافیک کامپیوتر- مدیریت برنامه ریزی- تولید چند رسانه ای و با حضور 94شرکت کننده برگزار می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.011 seconds.