.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار به مدیران ارشد استان ؛
ناکارامدی مدیریتی فرماندار شهرستان ساحلی و سکوت استاندار !
شمال نیوز: تداوم ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین هایی که پروسه تغییر کاربری آنان صورت نگرفته و صراحتا از سوی معاونت عمرانی استاندار دستور توقف آن صادر شده است برگی دیگر و تنها یکی از موارد ناکارامدی این فرماندار به شمار می رود.

شمال نیوز: با روی کار آمدن دولت یازدهم و آغاز فعالیت ربیع فلاح جلودار در مازندران ، تغییر ، جابجایی و انتصاب فرمانداران به عنوان نماینده عالی دولت یکی از حساس ترین تصمیم گیری ها برای مدیران ارشد استان به شمار می رود .

به گزارش شمال نیوز، هر چند انتقاداتی به برخی از انتصابات در سازمان ها ، ادارات کل و موسسات دولتی وارد است اما صاحب نظران معتقدند در انتصاب فرمانداران عقلانیت و انصاف از سوی استاندار مازندران رعایت شده است تا جایی که هنوز برخی از فرمانداران سابق در حال ادامه فعالیت خویش هستند و مجموعه مدیریت ارشد استان به جمع بندی نهایی برای تغییر آنان نرسیده اند .

البته در برخی موارد نیز فرماندارانی منصوب شده اند که از توانمندی مدیریتی لازم برای اداره یک شهرستان برخوردار نیستند و ابن موضوع مورد انتقاد نخبگان و رسانه ها نیز واقع شده است .

فرماندار یکی از شهرهای بندری و ساحلی استان که معاونت فرمانداری دولت احمدی نژاد در همین شهرستان را نیز بر عهده داشته یکی از فرمانداران منصوب شده توسط استاندار مازندران است که انتقادات جدی بر عملکرد وی وارد است .

این معاون سابق احمدی نژادی فرماندار و فرماندار دولت تدبیر و امید !!! نتوانست تا کنون رضایت شهروندان را فراهم آورد و محرومیت از چهره شهری که در دفاع مقدس پیشتاز بود نمایان است .

تداوم ساخت و سازهای غیر مجاز در زمین هایی که پروسه تغییر کاربری آنان صورت نگرفته و صراحتا از سوی معاونت عمرانی استاندار دستور توقف آن صادر شده است برگی دیگر و تنها یکی از موارد ناکارامدی این فرماندار به شمار می رود. ( بزودی گزارش مبسوطی از ضعف مدیریتی این فرماندار منتشر می شود )

هر چند این موارد و مواردی مشابه که به توسعه و پیشرفت این شهرستان لطمه می زند از مجاری مختلف به استاندار و مازندران و دیگر معاونینش منتقل شده است اما معلوم نیست چرا همچنان این شهرستان باید از مدیر ارشد ضعیف رنج ببرد و شاهد سکوت استاندار مازندران باشد .

به نظر می رسد اکنون پس از یکسال ، استاندار مازندران باید به ارزیابی فرماندارن و مدیران منصوب خویش بپردازد و بدون تعارف آندسته از فرماندارانی که نتوانستند با قطار دولت تدبیر و امید همراه باشند را کنار بگذارد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ماهیگیر 2 آبان 1393
این آقای فرماندار هم عجب ماهیگیری است ! توی همه دولت ها پست میگیره . یادم نمیره یک روز تو همین فرمانداری و توی راهروهاش حسابی جوش سفر احمدی نژاد رو میزد . از زبان خودش شنیدم که می گفت : من شیفته احمدی نژادم و عاشق مشائی . اکنون عاشق مشائی شده مدیر روحانی !! خیلی عجیبه که استاندار هم میدونه و سکوت میکنه . اگر فرماندار توانمندی بود حرفی نبود اما این بنده خدا در حد و اندازه فرمانداری نیست .
بازنشسته 2 آبان 1393
متاسفانه تاثیر نماینده ها و امام جمعه ها و اعضای ستاد تدبیر و در انتخاب فرمانداران زیاد می باشد و در نتیجه خیلی از فرمانداران، انتخاب واقعی استاندار نمی باشند. اگر به استاندار فشار وارد نشود و سهم خواهی ها از بین برود مطمئنا مدیران خوبی وارد مدیریت استان و شهرستان ها می شوند. البته بعضی از فرمانداران شهرستان ها بسیار موفق ظاهر شدند از جمله فرمانداران بابل و قائمشهر، که جا دارد از همین جا از حسن انتخاب استاندار قدردانی نمایم.
پاسخ ها به این نظر
بابلی 3 آبان 1393
عرض ادب و احترام به مدیر توانمند و پربیننده شمال نیوز جناب استاد رمدانی برادر بازنشسته میشه با دلیل بگید چطور فرماندار بابل و قائم شهر موفقند؟؟؟ فرماندار بابل نتونست تو 13 نفر شورا رأی بیاره و شهردار بشه پارسال بعدش آقایون بدلیل اینکه با ایشون فامیل شدند و بده بستون کردند آوردند فرماندارش کردند تا بتونند خوب کار انتخاباتی بکنند واسه دوره بعد مجلس... جناب حاج آقا روحانی هم که سهم خودشان رو از این دولت بطور تمام و کمال گرفتند و داماد خود را معاون سیاسی فرماندار کردند و اینچنین شد که در حال حاضر بابل آباد و گلستان است که میبینید. جناب آقای ربیع فلاح استاندار محترم به شهرستان خودش با انتصاب رجب مولایی شهردار بد..... و ...... سابق بابل ظلم بزرگی کرد که حالا حالاها جبران نشدنیست.... آقای فلاح و آقای مولایی این نیز بگذرد..........
نا شناس 3 آبان 1393
مشکل همین جاست که استاندار فقط به فکر شهرستان خودشان می باشد. فرماندار مهمترین مدیر هر شهرستانه، بچه بازی که نیست!
حبیب نژاد لداری علی 2 آبان 1393
این آقا نه تنها توان این کار ندارد و از نظرشخصیتی در حد فرمانداری یست بلکه وقت آزاد برای این کار هم ندارد. ایشان بیشتر دنبال رفع رجوع دعواهای خانوادگی خودش با برادرانش در باره میراث پدری از جمله املاک ییلاقی ... می باشد که آخرین مورد آن در تابستان امسال بوده که کار را به پاسگاه و پاسگاه کشی رسانده بود. این که دیگه اتهام نیست مسئولین اطلاعات شهرستان می توانند خیلی راحت ته و توی قضیه را از پاسگاه ... در بیاورند مگر اینکه ...باشد.
نا شناس 3 آبان 1393
متاسفانه لابی گر و دنبال حاج آقا حسنی دویدن(قائم مقام بنیاد شهید کشور) و پاچه خواری کردن آقای استاندار، عاقبتش می شود فرماندارشهر .................. حتی بدون داشتن عقبه سیاسی و به صرف رفاقت و چرب زبانی. ای کاش می بودید و می دیدید که در مراسم یادبود همین مادر حاج آقا حسنی که با سخنرانی وزیر محترم اطلاعات همراه بود این آقای فرماندار چه خ....................... می کرد. البته باید از آقای مقداد هم گله مند بود که زیر بار این کار رفت.
نا شناس 3 آبان 1393
از کجا معلوم این اقا از ان صدها دورو و نفوذی در دولت سابق نبود ؟؟؟؟
ناشناس 3 آبان 1393
رفتار نامناسب و زشت با فرزندان شاهد،نشست های مشکوک،باز شدن افراد معلوم الحال اخلاقی و اقتصادی به فرمانداری،سو مدیریت فراوان در رفتار با کارکنان فرمانداری و...
علی 3 آبان 1393
ایشان حتی امام جماعت فرمامداری شهرستان را بخاطر آمدن در زمانفرماندار سابق اخراج کرد...فقط لحظه ای تامل کنید خاهشن...به نماز کارکنان هم رحم نکرد آقای .....
آشنا 3 آبان 1393
برادر علي آقا مستند ادعا شما چيست لطفا ارائه نماييد در غير اينصورت دور از مروت است نذاريد افراد معلوم الحال ا سوئ استفاده كنند
نا شناس 3 آبان 1393
جالب انجاست که با اینکه اشاره ایی مستقیم به شهرستان و نام فرماندار نشده دوستان چه جالب مطلب رو گرفتن و نظر میدن و امید دارند که این سه نقطه که فرماندار شهرستان سه نقطه است تغییر کند...
نا شناس 3 آبان 1393
استاندار بیلیاقت باید به پارکینگ برود
معتدل منقرض 2 آبان 1393
اصلا فراموش نمی کنم که همین آقای فرماندار یک احمدی نژادی دو آتشه بود و در جلسه همزمان با سفر احمدی نژاد خود را مرید مشائی و احمدی نژاد می دانست !!!!!!!!!! حالا چطور ورق برگشت و این آقا معتدل شد ؟ درد ما این است آقای استاندار
طرفدار روحاني 2 آبان 1393
عجب ادعايي داره أين فرمانداري تا حالا انوري بوده حالا اينوري ، خيلي ضعيف هستش استاندار عوضش كن
پاسخ ها به این نظر
بابل 4 آبان 1393
جرات داره عوض کنه
فرهنگيان استان 2 آبان 1393
صداي پاي انحصار طلبان و نواستبداديون از آموزش و پرورش مازندران به گوش مي رسد . نو افراطيون اقتدار گرا در قالب اعتدال و ماسك رنگين معتدل بودن عهده دار سكان تعليم و تربيت شده اند در حالي كه افراد معتدل و ميانه رو واقعي به حاشيه رانده شده اند . وزير محترم لطفا دقت كنيد . به عنوان يك ايراني و مازندراني يك همكار فرهنگي و يك اوليا هشدار ميدهم آنچه مد نظر مردم مازندران فرهنگيان مازندران و دولت محترم در استان بود اجرا نشده است . لطفا پاسخگو باشيد و انتصابات صورت گرفته در مازندران را تبيين نماييد بر اساس كدام شاخص و معيار علمي و مديريتي بوده است . لطفا پاسخ مردمي كه درايام انتخابات در مركز مازندران ميزبان رييس جمهور محترم بودند و ساري به تعبير دكتر روحاني شهر من نام گرفت نبايد بر سر منافع معامله گران و انحصار طلبان مورد بي مهري قرار گيرد . لطفا پاسخ دهيد چون جواب خود را از رييس جمهور محترم ميخواهيم ................
حسین زاده 3 آبان 1393
آقای ... عزیز ناگفته های در مورد این فرماندار و عملکردش در این مدت زیاده ولی ...
احمدی 4 آبان 1393
بنظر شما کسی که به ... خودش رحم نمی کنه می تونه منافع یک شهر رو حفظ کنه؟؟؟خیلی سربسته گفتم
شهروند راهبندی 4 آبان 1393
براساس سیاسی کاری بعضی از نماینده های استان ما که منافع شخصی را بر منافع تعلیم و تربیت فرزندان نسل آینده ترجیح دادند و افراد صرفا سیاسی را در راس نظام تعلیم و تربیت استانمان قرار دادند که منافات با فرمایشات مقام عظمای ولایت الامام خامنه ای دامه برکاته داشت که فرمودند : آموزش و پرورش را جولانگاه افراد سیاسی نکنید . آینده نشان خواهد داد که نتیجه سیاسی کاری در آموزش و پرورش استانمان چه خواهد بود ...
معلم 4 آبان 1393
ایکاش زمانی فرا برسد که اموزش و پرورش هم مثل صدا و سیما و بقیه ی نهادهای فرهنگی زیر نظر مقام عظمای ولایت بوده و از چتر دولت و سیاسیون خارج شود ، چون این نهاد بزرگ با اینده و نسل فرزندان کشور سروکار دارد که فوق العاده برای کشور و نظام و ملت مهم خواهد بود که نسل آینده چطور آموزش و تعلیم خواهند دید که کشور را صیانت نمایند و این نهاد نباید دست سیاسیون باشد جهت رسیدن به اهداف خود . به امید آنروز .
رضایی 6 آبان 1393
چرا این قدر به فکر تخریب کردنین ومانع کار کردن هستید به خاطر همینه مازندران عقب افتاده ومردم ضرر میکنن
بهب
مسعود 9 آبان 1393
عقب افتادگی ما بخاطر مدیران بی لیاقت نه انتقاد مردم.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.16 seconds.