.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
این بار در مقابل فرمانداری قائم شهر ؛
تجمع کارگران و بازنشستگان نساجی مازندران
شمال نیوز: بیش از ۱۰۰ کارگر شاغل و بازنشسته نساجی مازندران صبح پنج شنبه برای سومین روز متوالی مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند. کارگران این واحد تولیدی حدود ۱۵ میلیارد تومان مطالبات معوقه دارند.

 «بیش از ۱۰۰ کارگر شاغل و بازنشسته نساجی مازندران صبح امروز (پنج شنبه ۱ آبان) برای سومین روز متوالی مقابل فرمانداری قائمشهر تجمع کردند. کارگران این واحد تولیدی حدود ۱۵ میلیارد تومان مطالبات معوقه دارند.»

به گزارش شمال نیوز ، این کارگران برای مطلع شدن از نتیجه جلسه دیروز مقامات محلی با «علی ربیعی» وزیر کار در تهران مقابل فرمانداری آمده بودند اما متوجه شدند این جلسه به دلیل سفر آقای ربیعی به زنجان همراه با رئیس جمهور لغو شده است.

بر اساس این گزارش، بانک ملی به عنوان سهامدار اصلی می‌خواهد با فروش قطعه‌ای زمین به ارزش ۸۳ میلیارد تومان مطالبات کارگران را پرداخت کند اما سازمان تامین اجتماعی به دلیلی بدهی قبلی نساجی مازندران این زمین را توقیف کرده است.

در جلسه دیروز قرار بود زمینه تسهیل فروش این زمین فراهم شود تا بانک ملی بتواند مطالبات کارگران و سازمان تامین اجتماعی را پرداخت کند.

به گزارش ایلنا، گفتنی است از کل مطالبات معوقه کارگران نساجی مازندران، ۱۱ میلیارد تومان بابت حق سنوات حدود ۵۵۰ کارگر بازنشسته در فاصله سال ۸۸ تا پایان سال ۹۲ انباشته شده است و ۴ میلیارد تومان بابت مطالبات معوقه سالهای ۸۸ تا ۹۱ نزدیک به ۳۵۰ کارگر شاغل به وجود آمده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کارگر 30 مهر 1393
آقایان اکبری و ادیانی و کمال علیپور و هادی حسینی تحویل بگیرین.
پاسخ ها به این نظر
سیدمحمد 2 آبان 1393
آقای سیدهادی حسینی برای یک عمر از مجلس خداحافظی کنن.
دوستان شک نکنید نماینده های قبلی خیلی بهتر از این 2تا بودن.
ملک خیل جاده نظامی 2 آبان 1393
آقای کارگر.
باز خدا پدر اکبری وادیانی رو بیامرزد این دو تا که اصلا اشتباها نماینده شدن مردم گول زبان شیرین ووعده های دروغین هادی حسینی رو خوردن که دیگر حنایش رنگی برای ملت ندارد وقول وعده های پیچوندنی کمال رو.
نا شناس 30 مهر 1393
به یاد مجسمه نصب شده در یاد بود نساجی افتادم از افتخارات شهر دار قایم شهر بود یادش به غم هرکاری واسه شورا کرد که بماند نشد
لطفی نودهی / شهروند ساروی 1 آبان 1393
ا عرض سلام / با پرداخت بدهی ها انشا الله پرسنل عزیز نساجی به حق خود میرسند /// اما چرا باید نساجی تعطیل میشد .. چیت سازی بهشهر بهپاک بهشهر . نکا چوب ساری .و...// عزیزان از نمایندگان بخواهید علاوه بر وصول مطالبات .دنبال راه اندازی مجدد این کارخانه ها در مازندران باشند // تمام شهر های استان خصوصا ساری و قایمشهر با انتخاب نمایندگان در سطح ضعیف سبب برچیدگی تاسیسات و کارخانجات شدند در حالی در همین ایام شهرهایی مانند سمنان و حتی شهری کوچک مانند /// میبد در استان یزد /// 10 برابر ساری و قایمشهر کارخانه و شهرک های صنعتی جهت اشتغال دارد . به امید انتخاب سالم و اصلح در انتخابات مجلس اینده //
محمد 1 آبان 1393
به مقدسات تون قسم، بگذارید این مساله حل بشه. حالا که بعد از سالها یک راه حل داره پیدا میشه، صبور باشیم. کارگران فعلی کارخانه و بسیاری از باز نشستگان دارای طلب،مخالف جدی این 80-70 بازنشسته هستند که هر وقت راه حلی پیدا میشه، میان با شلوغ کاری اون راه حل رو از بین می برند.
نا شناس 1 آبان 1393
خلایق هر چه لایق
نا شناس 1 آبان 1393
باز خدا پدر اکبری رو بیامرزه این همه دستگاه تو اون وضعیت تحریم و نداری وارد کارخومه کرد و اگر هنوز کورسویی سرو صدای کارخونه میاد همون دستگاههایی هست که اکبری آورد وهمین سیدهادی و کمال میگفتن تریلیها خالی هستند۰
آقای سیدهادی و کمال علیپور شما بفرمایید در این مدت چکار کردن ? شما که اینهمه ادعا داشتین چی شد ساکت شدین
پاسخ ها به این نظر
کارگر 2 آبان 1393
کدوم دستگاه- چندتا ماشین با دستگاه واردکارخانه میشن و بقیه خالی. بابا اینها همه مسخره کردنه و برای رأی آوردن اکبری و از شگردهاش است.
مرتضی از خیابان بابل قائمشهر 2 آبان 1393
3سال از مجلس گذشت وسال آینده انتخابات است،سیدهادی حسینی که اینقدر ادعا میکرد،حتی اینقدر توانایی نداره بچه های ستادی اش رو سرشون رو جمع کنه میخواد نساجی رو جمع کنه.@@@@@@@@@@@@@@
نوبخت ازقائمشهر 2 آبان 1393
این رشته سردراز دارد َ!تا نگاه حریصانه ومنفعت طلبانه بانک ملی وتامین اجتماعی هست این مشکل حل نمیشود اگرچه جدی تر از این نگاه ناتوانی مدیریت ارشد استان درمدیریت فضای موجود ومدیران کلش هست که بنظر هیچ محلی به ایشان نمیگزارند!
گل اقا 3 آبان 1393
اقا یکی به دادشان برسه شما که شکمتان پره
بابا پنچعلی شیرگاه 3 آبان 1393
میگن سیدهادی خان حسینی بعد از عید برای تبلیغاتش داره پیگیری یک بمب خبری رو میکنه ولی آقای عزیز سال چهارم یعنی سال انتخابات....... مردم میفهمن....... خودت به اکبری میخندیدی الان خودت که بدتر از اکبری شدی.
می فهمم!!
نا شناس 2 آبان 1393
یاعلی داره سیدهادی داره بمب میاره.هه هه هه هه هه
نا شناس 2 آبان 1393
اقایان تحویل بگیرند اون نساجی کجا این کجا

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.