.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه اعتراضی روسای شوراهای شهرهای گلستان به محدود نمودن اختیارات شوراها
شمال نیوز: رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان گلستان در اعتراض به محدود شدن اختیارات شوراها بیانیه ای صادر کردند.

به گزارش شمال نیوز، در این مطلب با عنوان 'شوراها تبلور جمهوریت نظام اسلامی' آمده است: جمهوری اسلامی ایران حاصل اندیشه سیاسی حضرت امام خمینی (ره) و ثمره خون هزاران شهید است که پاسداشت آن بر همه مسئولان و دست اندرکاران نظام ضروری است.

بر همین اساس تقویت نقش و جایگاه های شورای اسلامی به عنوان یکی از مهمترین نمادهای مردم سالاری دینی، تقویت جمهوریت و اسلامیت نظام است اما به رغم وجود فرمان تاریخی حضرت امام (ره) و تأکیدات مکرر مقام معظم رهبری و نیز وجود اصول متعدد در قانون اساسی پیرامون شوراها، متأسفانه شاهد تهیه طرحی از سوی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جهت تضعیف این شجره طیبه هستیم که بر اساس آن پیشنهاد انتخاب شهردار را به هیأت های حل اختلاف واگذار کرده اند.

فلذا با توجه به این که طرح مذکور باعث تضعیف نقش و جایگاه شوراها می شود و شوراها را به یک نهاد فرمایشی تبدیل می کند و موجب کاهش مشارکت مردم در انتخابات، بلکه در تمامی امور شهری نیز باعث دلسردی و مأیوس شدن مردم خواهد شد.

به همین منظور اعضای شورای اسلامی شهرهای تابعه استان به نمایندگی از طرف کلیه اعضاء ضمن اعلام مخالفت خویش با طرح مذکور، از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی خصوصاً نمایندگان محترم استان گلستان در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم با رد طرح مذکور مانع از محدود نمودن اختیارات شوراها شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 2 آبان 1393
باریکلا بر استان گلستان.شورای اسلامی همان باند فساد است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.