.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع 5 هزار نفری «لبیک یا حسین(ع)» در ساری
شمال نیوز: این تجمع بزرگ در روز دوم محرم در بقاع یکی از امامزادگان شاخص شهرستان ساری برگزار می‌شود.

به گزارش شمال نیوز، حجت‌الاسلام ستار علیزاده ظهر امروز در جلسه ستاد استانی طرح بصیرت عاشورایی مازندران و ویژه برنامه تجمع بزرگ لبیک یا حسین(ع) با تسلیت به مناسب درگذشت آیت‌الله مهدوی‌کنی، گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی به حق یار و یاور امام و مقام معظم رهبری بود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از آیت‌الله مهدوی‌کنی به عنوان یکی از یادگاران نظام و انقلاب یاد کرد و بیان داشت: آیت‌الله مهدوی‌کنی در دوران امام(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خط ولایت فقیه حرکت کرد.

علیزاده با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی مشعل‌دار اصیل نظام و انقلاب بود، افزود: این عالم ربانی در زمانه فتنه مردانه در میدان و در از زمان امام(ره) تاکنون مدافع واقعی انقلاب بود.

وی با اشاره به اجرای طرح بصیرت عاشورایی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران، گفت: این طرح در چندین سال متوالی با هدف تقویت باورهای دینی و اسلامی، اعتقادی، ترویج فرهنگ عاشورا و حسینی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه کشور اجرا می‌شود.

این مسئول با تاکید بر اینکه اوقاف وظیفه خود می‌داند با تمامی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی استان تعامل و همکاری داشته باشد، افزود: راه انقلاب ما راه قیام عاشورای امام حسین(ع) است.

علیزاده با اشاره به اینکه تفکر و اندیشه‌های ناب امام حسین(ع) و شهدای قیام عاشورا ستون و پایه‌های انقلاب است، اظهار کرد: مردم ایران اسلامی با تفکرات عاشورایی انقلاب کردند.

وی تصریح کرد: شعارهای نظام جمهوری اسلامی ایران بر گرفته از شعارهای قیام امام حسین (ع) در واقعا کربلا و عاشورا است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه اوج فتنه در روز عاشورا بود و دشمنان نظام در مقابل نظام و اسلام ایستادند، اظهار کرد: دشمن نظام و انقلاب در واقع دشمن امام حسین(ع) است.

علیزاده از اجرای طرح قرارگاه سید الشهدا(ع) در طرح بصیرت عاشورایی خبر داد و بیان داشت: رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور قرارگاه سید الشهدا را مطرح کرد تا در قالب این قرارگاه برنامه‌های طرح بصیرت عاشورایی در سطح امامزادگان و بقاع متبرکه اجرا شود.

وی از برگزاری تجمع بزرگ بیش از 5 هزار نفری لبیک یا حسین (ع) در ساری خبر داد و گفت: این تجمع بزرگ در روز دوم محرم در بقاع یکی از امامزادگان شاخص شهرستان ساری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران تصریح کرد: امیدواریم این حرکت انقلابی و دینی برگ زرینی دیگر برای دیار علویان و ولایتمدار مازندران باشد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.