.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورود اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به مازندران

اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی صبح امروز ( چهارشنبه ) با هدف بررسی مشکلات دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی ، وارد مازندران شدند.

به گزارش شمال نیوز نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در این باره به ایرنا گفت : نمایندگان تمامی دانشگاه های سراسری از جمله آزاد اسلامی ، پیام نور و علمی - کاربردی اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات را در این سفر همراهی می کنند.

' عبد الوحید فیاضی ' یکی از وظایف کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را آشنایی با وضعیت دانشگاه ها و مدارس دانست و افزود : در این سفر معاونین وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش حضور دارند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در این سفر با مشکلات و مسایل آموزشی و پژوهشی مراکز آموزش عالی مازندران آشنا خواهند شد ، ادامه داد : بازدید از آموزشگاه های آموزش و پرورش و آشنایی با موانع آموزشی این مرکز نیز از دیگر اهداف سفر اعضای کمیسیون آموزش مجلس است.

نماینده مردم نور و محمود آباد مدت سفر اعضای کمیسیون آموزش مجلس را سه روزه اعلام کرد و گفت : تمامی مراکز آموش عالی شهرستان های رامسر تا گلوگاه در این سفر مورد بازدید قرار خواهد گرفت.

مازندران بیش از 54 واحد دانشگاهی و موسسه آموزش عالی دارد که بیش از 210 هزار دانشجو هم اکنون در آنها در حال تحصیل هستند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

همشهری 30 مهر 1393
اعضای کمیسیون به استانهای دیگر هم سفر کردند یا اینکه مازندران خیلی مشکل دارد؟
معمولا این کار ها را بازرسین امین انجام می دهند و مسئولین تصمیم می گیرند.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.112 seconds.