.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وقوع اسید پاشی جدید در اصفهان تکذیب شد

 شمال نیوز: رییس مرکز اطلاع رسانی فرماندهی انتظامی استان اصفهان اخبار منتشره در شبکه های اجتماعی در مورد وقوع اسید پاشی جدید در اصفهان را بشدت تکذیب کرد.

سرهنگ 'غلامرضا شهریاری' روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا تاکید کرد که جز مواردی که به طور رسمی اعلام شده و آخرین آن مربوط به هفته گذشته است، هیچ موردی از اسید پاشی در این شهر رخ نداده است.

وی از مردم خواست که به شایعات در این باره توجه نکنند و مطمئن باشند که نیروهای انتظامی با تمام توان برای تامین امنیت مردم و دستگیری عامل اسید پاشی تلاش می کنند.

بگفته مسوولان انتظامی و بیمارستانی استان اصفهان در مهر ماه جاری چهار مصدوم ناشی از اسید پاشی به مراکز درمانی مراجعه کرده اند که دو مورد جزئی بوده است.

یکی از موارد مربوط به نزاع دو زن افغانستانی است و در یک مورد دیگر نیز که آسیب جزئی بوده ظاهرا علت مشخصی وجود داشته و طرح شکایت شده است.

بگفته مسوولان انتظامی آنچه می توان از آن به عنوان اسید پاشی نام برد دو مورد است که یکی در روز نهم مهر در محدوده خیابان بزرگمهر و دیگری در 23 مهر در خیابان مهرداد اصفهان رخ داده است.

قربانیان این جنایت نابخشودنی که بشدت از ناحیه صورت آسیب دیده اند یکی در اصفهان و دیگری در تهران بستری هستند.

در چند روز گذشته در شبکه های اجتماعی برای کاربران اینترنت و تلفن همراه اخباری با ذکر آدرس محل جدید اسید پاشی منتشر شده است. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.193 seconds.