.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران به قاچاقچیان چوب و خاویارهشدارداد:
برخورد قاطعانه تعزیرات حکومتی با قاچاقچیان چوب

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت : خسارت پدیده قاچاق چوب به طبیعت و منابع طبیعی غیرقابل جبران است و می‌طلبد همگان به این مهم توجه داشته باشند زیرا جنگل های این استان به عنوان یکی از مواهب خدادادی محسوب شده و باید با تمامی توان نسبت به حفاظت و مراقبت از این انفال الهی اقدام کرد.

مهدی عباسی افزود: جنگل‌های پهن برگ خزری یکی از بهترین و با ارزش ترین جنگل‌های ایران است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران همچنین با اشاره به اینکه قاچاق چوب حیات جنگل‌های استان را تهدید می‌کند، اظهارداشت: جنگل های شمال کشور از مهمترین سرمایه‌های طبیعی ایران است این جنگل‌ها سرمایه‌های ملی محسوب می شود و باید برای حفاظت از آن‌ها تلاش بیشتری شود.

این مقام ارشد تعزیرات حکومتی مازندران تصریح کرد: وجود جنگل‌ها در این استان علاوه بر سرسبزی، از سیلاب‌های مخرب جلوگیری می کنند و این جنگل‌ها موجب حفظ تعادل آب و هوایی و افزایش جاذبه های گردشگری می شود و بدون شک حیات طبیعی بسیاری از موجودات با خطرات احتمالی ناشی از تخریب جنگل تهدید خواهد شد.

عباسی اذعان کرد: وظیفه همگان است که حافظ منابع طبیعی و جنگل ها باشند و تعزیرات حکومتی نیز در حدود و صلاحیت محوله ضمن اعلام آمادگی کامل و براساس قوانین جدید مبارزه با قاچاق کالا وارز با متخلفین، سودجویان و فرصت طلبان در این بخش به شدت وقاطعانه برخورد می کند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران در خصوص عملکرد اداره متبوعش گفت : در شش ماهه ابتدائی سال27 فقره پرونده قاچاق چوب و 2 فقره قاچاق خاویار به شعب تعزیرات حکومتی ارسال کهبا تسریع در رسیدگی تمامی آنها مختومه و متخلفین علاوه بر ضبط کالا به مبلغ 620 میلیون 990 هزار و 700 ریال جزای نقدی محکوم شدند . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.