.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران با کمبود جدی آب مواجه است

مدیرعامل آبفای مازندران، استفاده از آبهای سطحی را از راههای تامین آب برشمرد و گفت: آبهای سطحی استان براحتی وارد دریا و رودخانه می شوند و این استان با کمبود جدی آب مواجه است.

به گزارش مهر، ذبیح الله ذاکری ظهر دوشنبه در جمع مدیریان ستادی این شرکت، با بیان اینکه ایران در منطقه خشک و نیمه خشک قرار دارد، افزود: کاهش بارندگی و افزایش گرمای هوا، کشور را با چالش جدی کمبود آب مواجه کرده است.
 
وی، به حجم ورود گردشگران به مازندران به ویژه در ایام تعطیلات اشاره و تصریح کرد: با توجه به افزایش 2 تا 3 برابری جمعیت استان در شش ماهه نخست سال، کارکنان شرکت آبفای شهری مازندران توانستند خدمات مناسبی به مردم ارائه کنند.
 
مدیرعامل شرکت آبفای شهری مازندران با بیان اینکه با اعتبارات استانی، خدمات ملی ارائه می دهیم، اظهار داشت:زیرساختهای استان در بخش آب و فاضلاب متناسب با شأن مردم نیست.
 
ذاکری به استفاده بهینه در مصرف آب تاکید کرد و گفت: فرهنگ سازی در امر صرفه جویی برای تمام فصول انجام شود.
 
وی استفاده از آبهای سطحی را یکی از  راه های تامین آب دانست و تصریح کرد: آبهای سطحی در مازندران به راحتی وارد رودخانه و دریا می شود در حالی که با استفاده بهینه از آن می توان، بخشی از کمبود آب را جبران کرد.
 
ذاکری بر بهره مندی از تجارب مدیران مناطق در رفع مشکلات مناطق تاکید کرد و افزود: با فعالیتهای میدانی و حسن انجام کار بخش اعظمی از مشکلات برطرف می شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.695 seconds.