.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
یک نفر کشته شد ...
سیل و طغیان رودخانه ها در غرب مازندران/ انتقاد خانواده ها از اطلاع رسانی دیرهنگام آموزش و پرورش مازندران
شمال نیوز : وی از مدیران اموزش و پرورش استان سئوال کرد : آیا واقعا با توجه به شرایط بارش ها که از شب گذشته صورت گرفت نمی توانستید با اطلاع رسانی از طربق صداوسیما یچه های مردم را به مدارس تغطسل شده نکشانید .
سیل و طغیان رودخانه ها در غرب مازندران/ انتقاد خانواده ها از اطلاع رسانی دیرهنگام آموزش و پرورش مازندران

سیل ، باران شدید و طغیان رودخانه ها در غرب مازندران که از نیمه شب گذشته آغاز شده است جان یک نفر را گرفت و موجب بروز خسارات فراوانی به هم استانی های غرب مازندران وارد ساخت .

به گزارش شمال نیوز ، در شهرستان عباس آباد باران سیل آسا سقف برخی خانه ها را تخریب کرد و موجب آسیب دیدگی 6 نفر شد و مدارس اسن شهرستان نیز امروز تعطیل اعلام شد .

از سلمانشهر هم خبر رسید که راه مواصلاتی روستایی بسیاری از روستاها مسدود شده و هنوز اکیپ های راهداری به سراغ این راهها نرفته اند .

فرماندار عباس آباد هم از خسارت 30 تا85  درصدی بیش از30 روستای این شهرستان خبر داد .

خسارات در نوشهر در حال ارزیابی است

فرماندار نوشهر گفت : متاسفانه بر اثر این بارندگی برخی منازل مسکونی در روستاهای نوشهر دچار آبگرفتگی شدند و موجب بروز مشکلاتی برای روستائیان شده است.

قمی اویلی خاطرنشان کرد: در برخی مناطق نوشهر نیز به علت بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی شدید منع تردد در آن مناطق را شاهد هستیم.

نماینده عالی دولت در نوشهر با بیان اینکه هنوز از میزان خسارات وارده آمار دقیقی به دست نیامده است، بیان کرد: تمامی مدارس شهرستان نوشهر امروز تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مدیران نوشهر بر حل مشکل به وجود آمده ناشی از بارندگی‌های شب گذشته در سطح شهرستان نوشهر است به طوری که از نیمه‌های شب گذشته تاکنون تلاش‌های دستگاه‌های این شهرستان ادامه دارد.

عباسه نور غرق در آب

سیل شب گذشته در روستای عباسه شهرستان نور موجب آبگرفتگی منازل اهالی این روستا شده است.

در حال حاضر تردد برای اهالی این روستا به دلیل آبگرفتگی با مشکل انجام می‌گیرد و اهالی روستا در حال تخلیه آب از منازل خود هستند.


انتقاد خانواده ها از اطلاع رسانی دیرهنگام آموزش و پرورش مازندران

در حالی که باراش سیل آسای غر ب استان از شب گذشته شروع شده و براحتی وضعیت صبح امروز قابل پیش بینی بود اما آموزش و پرورش مازندران در اقدامی سئوال برانگیز و دیر هنگام اطلاع رسانی در خصوص تعطیلی مدارس را به تاخیر انداخت !

تاخیر چند ساعته در اطلاع رسانی از تعطیلی مدارس موجب شد تا بسیاری از خانواده ها که از تعطیلی مدارس فرزندان خود بی خبر بودند با مشکلات فراوان به محل تحصیل دانش اموزان خود مراجعه و با درهای بسته مواجه شدند .

یکی از والدین دانش آموزان به خبرنگار شمال نیوز گفت : متاسفانه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اطلاع رسانی دیرهنگام خود دردسرهایی را برای خانواده ها ایجاد کرد و این کم کاری قابل  چشم پ.شی نیست.

وی از مدیران آموزش و پرورش استان سئوال کرد : آیا واقعا با توجه به شرایط بارش ها که از شب گذشته صورت گرفت نمی توانستید با اطلاع رسانی از طربق صداوسیما یچه های مردم را به مدارس تعطیل شده نکشانید ؟

مدیر یکی از مدارس غزب استان هم با انتقاد از اطلاع رسانی دیرهنگام آموزش و پرورش مازندران و در مواجه با والدینی که با دشواری و عبور از خیابان های آبگرفته فرزنداننشان را به  مدرسه آوردند اظهار داشت : من واقعا شرمنده خانواده ها شدم . در حالی که اگر اطلاع رسانی بموقع صورت می گرفت خانواده ها فرزندان خود را با این شرایط جوی به مدارس نمی آوردند .

تماس خبرنگار شمال نیوز برای گفتگو با مدیر کل آموزش و پرورش مازندران تا این لحظه بی نتیجه ماند


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

فرهنگی 27 مهر 1393
آقای قاسمی دنبال سیاسی کاری است و کجا بفکر این چیزهاست ؟ من سه ماه است که دنبال بک وقت ملاقاتم اما نمی توانم . ایشان یادشان رفت که در هنرستان خیری مقدم ....................... . متاسفانه آموزش و پرورش مازندران نتوانست در استان منویات رئیس جمهور تدبیر و امید را به اجرا درآورد و ما که حسابی تا امید شدیم .
نا شناس 27 مهر 1393
بردار گرامی آقای قاسمی شما که از وضعیت جوی اطلاع داشتید چرا زودتر وضعیت تعطیلی مدارس را مشخص نکردید حالا نمایندگان غرب استان باید این موضوع را از وزیر اموزش و پرورش بخواهند
نا شناس 27 مهر 1393
مگه مدیران شهرستانی مرده بودند تا اطلاع رسانی درست بکنند و مدارس تعطیل اعلام بشه که به آموزش و پرورش استان گیر دادید؟ اینم از اوون سیاسی کاری ها بود دیگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
فرهنگی 28 مهر 1393
برادر ناشناس اگه نمیدونی بدون شهرستان نمیتونه مداراس رو تعطیل کنه بلکه باید شخص مدیرکل با هماهنگی استاندار اینکارو انجام بده . محض اطلاع جنابعالی نگاشته شد دیگه بدون اطلاع به دیگران توهین نکن .
سید 28 مهر 1393
این روزها به اداره کل آموزش و پرورش استان سر زدید . اوضاعی داره برای خودش . شما برید بگید میخواین مدیر کا رو ببینید شاید بذارن . من که الان بیست روزه بست نشستم موفق نشدم . یک روز میگن جلسه داره . یک روز میگن بازدیده . یک روز میگن ..............
راستی مگه روزهای سه شنبه ملافات عمومی نیست . پس چرا در ادارات کل رعایت نمیشه . البته در برخی ادارات کل
پاسخ ها به این نظر
فرهنگی بازنشسته 28 مهر 1393
آقا سید عزیز: شکر نعمت، نعمتت افزون کند - کفر نعمت، نعمت از کفت برون کند. قدر مدیران شایسته قبلی را ندانستیم با قرار گرفتن در راستای اهداف سیاسیون مدیران شایسته را با هزاران تهمت و دروغ تخریب کردیم حالا حق ماست که بکشیم . هرکس ملاقاتی با آنها داشت بعلت خوش برخوردی مدیر محترم با خوشحالی از اطاقش بیرون میامد .
کارشناس اداره 28 مهر 1393
جمع شدند توی اداره کل 20 نفر مشاور بازنشسته که دنبال ...........شخصی و سیاسی خود هستند کجا دنبال تعلیم و تربیت و فکر بجه های مردم هستند.
معلم 28 مهر 1393
اونقدر افراد بازنشسته و ناکارآمد توی اداره کل آموزش و پرورش جمع شده اند که قدرت تحرک و کارآمدی را ندارند جز اتلاف بودجه اداره خدا بخیر کنه . حیف مدیران قبلی
خبرنگار 28 مهر 1393
از روزی که این مسئول روابط عمومی منصوب شد اوضاع اطلاع رسانی در دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت به این مشکلات گرفتار شد . تعامل ضعیف روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش مازندران نارضایتی خبرنگاران را بدنبال دارد اما اگر گاهی سکوت می کنند به خاطر برخی مصالح است . اینبار این خبط روابط عمومی آموزش و پرورش استان دگه جای سکوت نداشت . ممنونم شمال نیوز
موسوی تاکامی 28 مهر 1393
فعلا بسازیدوبسوزیدچاره ای نیست تدبیروامیدهمینه شایسته هاکجایند
سعید 28 مهر 1393
وقتی یه مرغدار رو میزارن مدیر کل اموزش وپرورش استان این میشه متاسفم برای وزیر که با رانت و لابی گری مدیر کل انتخاب میکنه سابقه و مدیریت اقای قاسمی در کجا ازمایش شده است فقط با لابی گری سیاسی شده کسی که در افکارش نمگنجید مدیر کل استان بشه اونوقت یه نفر رو اونم با اون وضعش میزاره روابط عمومی اونم یکی از بستگان درجه یکش رو میزاره مذیر مدرسه ای در بهشهر و واقعا عجب سازمانییه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها به این نظر
فرهنگی از بهشهر 29 مهر 1393
آقا سعید مدیر سیاسی یعنی همین، کجا فکر تعلیم و تربیت هست باید با 30 تا مشاور پیر و پ..... بیاره تا ماهی 12 میلیون فقط بابت قرار دادی که با آنها بسته به آنها بده
صادق 28 مهر 1393
متاسفانه وضع آموزش و پرورش مازندران كاملا بحراني است اونجا شده بهشهر سرا هر چي رفيق و اشناي بازنشسته داشته آورده كرده مشاور واقعا بر اساس كدام قانون از ترس .............. جرات گرفتن رئيس بسيار ضعيف بهشهر را هم نداره فقط كارش شده بازي سياسي متاسقانه استاندار مازندران هم به عنوان رئيس شوراي آموزش و پرورش اين دستگاه مهم را ول كرده به امان خدا .... خدا به خير كنه
نا شناس 28 مهر 1393
بهتره تابلوي آموزش و پرورش مازندران را عوض كنند و بنويسند محل فعاليت دوستان قديمي بازنشسته آقاي رئيس ....
نا شناس 28 مهر 1393
اوضاع آموزش و پرورش نكا بي ريخت تر از هر جايي است اما كو گوش شنوا
فرهنگي 28 مهر 1393
دوست عزيز اگر بچه ها را نميفرستاديد اسمان به زمين مي امد به نظر شما اين جاي گله از مدير كل داشته باشي به جاي اينكار از مديركل بپرسيد هوشمند سازي مدارس به كجا رسيده ايا عملي شده يا در حد حرف مونده بياييم انتقاد و پيشنهاد ما داراي ارزش بالايي باشد
فرهنگی ساروی 29 مهر 1393
آقایان نظر دهنده چرا جسارت می کنید به مدیر کل ارزشی ما مگه قبلی ها بهتر بودند متآسفانه مدیر کلی که از خود اختیار نداشته باشد همین که می بینی . آخه روابط عمومی اداره کل قبلآ دو نفر بودند از جمله جناب مظفری واقعآ فعال بود حالا روابط عمومی اداره کل شد اداره ارتقاء پیدا کرده بروید ببینید چند نفر و چه کسانی آمدند کارشان این نیست عده ای در دوره مدیریت قبلی با لابی گری فلان نماینده و ...و....و یکی دو نفردر زمان مدیر کل جدید معرفی و اومدند. آخه دست مدیر کل بسته بنده خوب خدا اختیار ندارد هر چه نیرو های ضعیف ناکارآمد در شهرستانها بودند معرفی و به لشکر اداره کل اضافه شدند کار روابط عمومی باید آنلاین باشه و اطلاع رسانی دقیق و بموقع انجام گیرد . لابی گری هم سیاسی شده و....آقایان نمی گذارند آقای قاسمی کارش را خوب انجام دهد . امروز متآسفانه بیماری چاپلوسی و تملق و منفعت طلبی مرفهین در خانه لمیده ها حرف اول را می زنند فقط داریم به دور خودمون می چرخیم جناب آقای قاسمی دلاور ...و...به به چه چه به چه سمتی در حال عبوریم مدیریت حرفه ای شما این بود امروز به حسنعلی فردا به نقدعلی و قارنلی و... تا کی ......... بدهیم و رضایت فلان نماینده و فلان آقا... و...و... را جلب کنیم پس کار و مسوولیت و مآموریت اصلی نظام خطیر و مهم آموزش و پرورش چی وبه کجا رهسپار خواهد شد . بدانید فردای نه چندان دور باید پاسخگو باشید . خدا پدر حاجی آقا روزبهی و حاج آقایی را رحمت کند . و...و... خدا عاقبت همه را ختم بخیر کند . آمین یا رب العالمین .
پاسخ ها به این نظر
کارشناس اداره 29 مهر 1393
آقای به اصطلاح فرهنگی ساروی شما بهشهری هستی و از مشاوران ..........که توی اداره کل نشستی و کارت هم سرک کشیدن در سایت ها و کار چاق کنی و چاپلوسی هست و اتلاف بودجه اداره کل که میتونه به مدارس برسه تا مدیران مدارس در پرداخت قبوض درمانده نباشند . برادر برگرد به شهر خودت و الکی ازین پولها و حق دانش آموزان استان را ......... که بعضی از اولیای دانش آموزان نان شب ندارند که به مدارس بدهند چون مجبورند جور شما 20 نفرذ مشاور را بکشند که از بهشهر یراق بسته اید آمدید .
پرسنل داره کل 29 مهر 1393
مدیر محترم سایت شمال نیوز سلام . ما به شما عادت کردیم . هر روز براساس عرق محلی و استانی اول سایت شما را باز می کنیم. شما توجه فرمائید ،4کلمه در مورد نزول نعمات اسمانی نوشتید . چقدر شکوه و شکایت از مدیرکل آموزش و پرورش شد. بارالها تو شاهد باش ، من بیش از 17 سال در اداره کل آموزش و پرورش دارم فعالیت می کنم . هیچ وقت ادار کل را اینقدر ضعیف ندیدم . حاجی اقائی تا امیری در مقابل قاسمی یک فرشته اسمانی بودند. اون فرهنگی عزیز ساروی که از آقای قاسمی تعریف کرد، من مطمئنم ایشان فرهنگی ساروی نبود ، شما زحمت بکشید از نکاء تا رامسر را مورد کنکاش قرار دهید، ببینید چه خیانتی به دستگاه تعلیم وتربیت انجام نشد،
نا شناس 29 مهر 1393
بنام خدا با سلام برید خیرین سیاسی مدارس استثنایی و کارکنان که از لوای این بچه های بی گناه بهره می برن و این خیرین معافیت های مالیاتی و قدرتی در ادارات عای اخصوی آموزش و پرورش بهره می برن برین فکر اساسی بکنید
احمد ....... 29 مهر 1393
آقاي قاسمي فكر آموزش و پرورش نيست ‏، اگر بود آموزش و پرورش بابل را با گرفتن آقاي لطيفي به نابودي نمي كشاند ‏ داماد آقاي استاندار را آورد كه يك روز هم مديريت نكرده بود ، ايشان با خوش خدمتي به استاندار و يونسي مي خواهد بماند. حيف آموزش و پرورش بابل . كارهاي آقاي قاسمي فقط سياسي است . ايشان 4 كلمه هم نمي تواند علمي صحبت كند.
رضا 29 مهر 1393
قاسمي مديركل نيست ،بلكه سياسي كار است، آقاي حيدرپور بهترين مدير رامسر بود، سه مانده به بازنشستگي ، ايشان را تغيير و بستگان فرماندار را كه فردي بي ...... بود را جانشين
فرهنگی 29 مهر 1393
واقعا متاسفم برای این اداره کل . من این جمله را با شناخت کامل می گویم.
خزائل 29 مهر 1393
آقای قاسمی
سال ها باید که تا یک سنگ خارا در بدخشان لعل گردد یا عقیق اندر یمین
شما خیلی مراحل را طی نکرددی.
محمد93 28 مهر 1393
نمیدونم ما میدونیم تو مازندران باران میاد اما هیچ کار پیشگیرانه انجام نمیدهیم
رضا 28 مهر 1393
بر اساس مطالعه که صورت گرفته این تغییرات اقلیمی در مازندران موجب افزایش بارندگی های شدید پاییزه در بخش های مرکزی سواحل جنوبی دریای خزر شده است و بارانی که در فصل پاییز در استان گیلان حادث میشد به طرف مرکز ساحل یعنی حوزه اطراف شهر های غربی استان مازندران منحرف شده است. یک نمونه از نتایج این مطالعه در سال 86 به چاپ رسیده است.
مقاله علمی سازمان کشور نشریه نیوار شماره 64-65
فرهنگی اداره کل 28 مهر 1393
آقای قاسمی را ......... آموزش و پرورش مازندران بنامیم چرا که با بی رحمی تمام اموزش و پرورش را فدای منافع 1-سیاسی 2- منافع قومی و منطقه ای و 3- منافع شخصی خود کردند. روابط عمومی اموزش و پرورش جایگاه رفیعی است که جدای از مسائل سیاسی و بدون هیچ تعصبی باید عرض کنم مظفری و معافی و فتح اللهی آن را مدیریت و هنرمندانه ارتقا دادند ولی این اقا اهل این حرفا نیست . مزد ارادت و بدهکاری شخصی و سیاسی قاسمی به شیخ رحمانی خلیلی است که انتصاب او صورت گرفت . ولی تاوان آن را فرهنگیان و دانش اموزان و مردم استان پس می دهند. ضعف مدیران شهرستانی هم اونقدر زیاد هست که دیگر اسم قاسمی برای مردم و فرهنگیان مشمئز کننده است.
معلم ساروي 28 مهر 1393
از ماست كه برماست . با حمايت نكردن نمايندگان شهرمان از مديران شايسته ساروي همين مي شود كه كسي را مديركل بزرگترين دستگاه تعليم و تربيت كنند كه كاركنان اداره كل از ايشان انتقاد دارند
کارشناس بودجه آ . پ 29 مهر 1393
وقتی آموزش و پرورش استان یک مدیر ملی رو از دست بدهد و بجاش یک مدیر شهرستانی دست چندم را بیارن جاش اونم با سیاسی بازی همین میشه دیگه 20 تا مشاور با ماهی 20 میلیون تومان بابت قراردادی که با آنها دارند باید پرداخت کنند در صورتیکه این پول سرانه مدارس هست که به آنها پرداخت میشود و مدارس استان ما در پرداخت قبوض آب و برق و گاز با مشکل عدیده مواجه هستند که باید مدیران مدارس با هزار مشقت از اولیای دانش آموزان بگیرند.اولیای دانش آموزانی که بعضی از آنها به نان شب خود محتاج هستند. خدا عاقبت را خیر کند .
رضا 29 مهر 1393
با سلام و ارادت خدمت همه خوانندگان سایت شمال نیوز کامنت های عزیزان را خواندم و به این نتیجه رسیدم که می شود از هر زاویه ای که نفس انسان فرمان دهد نوش بدون آنکه انصاف را رعایت نماییم .بنده به عنوان فردی که حداقل با سه مدیر کل آموزش و پرورش کار کرده ام بدون در نظر گرفتن خط و مشی آنها می توانم شهادت دهم هر کدام از این عزیزان نقاط ضعف و قوتی داشته اند که طبیعی می باشد امام عزیزان چه شده است که بدون در نظر گرفتن انصاف تیغ تند مطالب را به سمت مدیر کل اآموزش و پرورش گرفته اید و کاری را که حتی در سطح کلان کشور مثل طوفان چند وقت اخیر تهران ممکن است اتفاق بیافتد و اطلاع رسانی نشود نقطه ضعف ایشان دیده اید عزیزان نمی گویم جناب آقای قاسمی ضعفی ندارند قطعاً نقاط ضعفی دارند اما دلیلی یر این همه بی انصافی می شود بنده شاهدم مدیران قسمتهای ایشان از قبیل حراست ،پشتیبانی ،متوسطه و ...از مدیران ارزشی و قوی که به دنبال رفع مشکل عزیزان فرهنگی هستند امیدوارم مطلبی ننویسیم که فردای قیامت در پیضشگاه عدل الهی نتوانیم پاسخی بدهیم .
فرهنگی ساروی 29 مهر 1393
جناب صاحب نظر که خود را پرسنل اداره کل معرفی نمودی گفتی من 17 سال تو اداره کل فعالیت می کنم می خواهی خودم را کامل معرفی کنم تا متوجه شوی که من یک فرهنگی ساروی هستم آقای کارشناس اداره کل من واقعیت را گفتم اما شما مرتکب تهمت و دروغ سدی . نمی دانم تحصیلات شما چیست ولی از شما درخواست می کنم پیام یا نظر 17 خطی مرا مجددآ دقیق و عمیق بخوانید که من نسبت به آقای قاسمی کمال ادب را رعایت کردم چرا ؟ چون فرهنگی هستیم . و ضعف و ناکارآمدی دوره مدیریت قبلی و فعلی یعنی به دوره ی آقای قاسمی ایراد گرفتم آقای کارشناس ستادی و...و... .
شادی 30 مهر 1393
شمه دوا هسته انده رئیس قبلی بکوبستنی که این بلا شمه سر بموهه
شاید فرهنگی 30 مهر 1393
همه ما دچار ضعف ها و قوت هایی هستیم آقای قاسمی هم همینطور . ولی شما برای آنکه آقای قاسمی را ضعیف جلوه دهید چرا از دیگران تعریف و تمجید دروغ می کنید.
در دوره آقای فاضلی موضوع تشویق های دسته ای دوستان و همشهریانش به بهانه اینکه در مدیریت قبلی دیده نشده اند مشکل ایجاد نکرد؟
مگر در دوره قبلی ایشان همه لایقین محروم شدند یا فقط همشخریانش ؟
مگر در دوره آقای حاجی آقای که از مدیران معتدل بودند یک مدیر ناتوان برکنار شده پس از 6 ماه مدیریت مشاور ایشان نشد که در همه بخشها بن بست ایجاد کرد ؟
مگر در عصر تکنولژی مدیر های قبلی نمی گفتند که باید کامپیوتر ها را بفروشیم و کتاب بخریم و پس از 3 ماه حرفشان را پس نگرفتند ؟
مگر در دوره مدیران قبلی خواهر زاده ها و ... مسئول دفتر نشدند و پست نگرفتند؟
بدانیم که همه دارای نقاط قوت و ضعف هستن و آقای قاسمی دارای ضعف های بیشتر و ...
عادل 29 مهر 1393
دوستان یادمان باشد همه فرهنگی هستیم و در سال فرهنگی تشویش اذهان عمومی نابجاست مودبانه بنویسیم و دست در دست هم به همدیگر کمک کنیم
صادق آل‌احمد 30 مهر 1393
ما که از این آقای قاسمی چیزی ندیدیم. قرار بود نیروی انسانی ساماندهی بشه که بدتر شد و الان بسیاری از افراد از داشتن یه ابلاغ کامل محرومند.
مشاوران ایشون هم که دیگه به به ...
بنده خداها سردر گمند. هنوز متوجه نیستند چیکار باید بکنند.
یک شهروند 3 آبان 1393
خیلی متاسفم برای استان مازندران مخصوصا شهر ساری که شهروندانی که به اصطلاح فرهنگی هستند و ولی طریقه صحبت کردن بلد نیستند شما که به اصطلاح فرهنگی هستید و از دوره های قبل استخدام هستید مدیران کل قبلی به شما یاد ندادند که با مردم خصوصا همکاران چگونه صحبت کنید من خودم در دوره قبل برای کاری به اداره کل رفتم حدود چند هفته پشت سر هم رفتم هر بار بهانه میاوردند که مدیر کل نیست در صورتی که داخل اداره بود مثلا چه کار مثبتی مدیران قبلی انجام دادند که هنوز یک سال از آمدن ایشانم نشده شماها انتقاد زیاد میکنید چرا شما از نمایندگان ما که در مجلس هستند هیچ انتقادی نمیکنید کار مثبتشان چه بود امسال اوضاع برنج خیلی بد بود نمایندگان ما هیچ دفاعی از شما ها انجام دادند سیلی که قبلا در بهشهر آمد و کشته و خسارت زیاد داشت آن موقع از مدیر کل انتقاد نکردید ولی ایندفعه خسارت چندانی نداشت انتقاد زیاد بود آقایان محترم اگه میخواهید انتقاد و مقایسه کنید ابتدا پرونده دوره های قبلی با الان را خوب مطالعه بفرمایید سپس مطلب بنویسید و تصمیمات عجولانه و تهمت نزنید فرهنگی یعنی داشتن فرهنگ بالا ولی فکر کنم که این آقایانی که مطلب نوشتند مدرکشان معادل دیپلم بود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.934 seconds.