.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بارندگی شدید در مازندران قربانی گرفت

فرماندار عباس آباد گفت : بارندگی شدید در شهرستان عباس آباد و ورود سیلاب به یک واحد قدیمی و فرسوده باعث ریزش آن و کشته شدن یک نفر و مصدوم شدن دو نفر دیگر شد.

به گزارش شمال نیوز'سیدامیر حسینی جو' روز دوشنبه به ایرنا، گفت: این افراد به عنوان کارگران ساختمانی در محدوده ساحلی شهر 'سلمانشهر' از توابع این شهرستان اقامت داشتند که به دلیل بارندگی شدید ، آبگرفتگی و قدیمی و فرسوده بودن این بنای مسکونی و فرو ریختن سقف آن، یک نفر آنها کشته و دو نفر مصدوم شدند.

بارندگی همراه با وزش باید شدید که از روز گذشته در مازندران به ویژه غرب این استان آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد، سبب آبگرفتگی در معابر، واحدهای آموزشی و مسکونی و بسته شدن مسیرهای ارتباطی برخی از راه های ارتباطی شد.

همچنین بارندگی شدید تمامی مدارس غرب مازندران را نیز به تعطیلی کشاند.

فرماندارعباس آباد، علت کشته و زخمی شدن این افراد در این واحد مسکونی را فرسوده بودن و رعایت نشدن نکات ایمنی توسط این افراد دانست و گفت : طبق بازدید های به عمل آمده ساختمانی که این افراد در آن اقامت داشتند فرسوده بوده و از این که با بروز هر حوادث غیرمترقبه بعدی تخریب می شد، دور از انتظار نبود.

حسینی جو افزود : هم اینک افراد مصدوم به بیمارستان تنکابن انتقال داده شده اند و حال عمومی آنان از سوی پزشکان معالج خوب گزارش شده است.

وی مقدار بارندگی از روز گذشته تا حوالی ساعت 7 امروز دوشنبه در شهرهای سلمانشهر و کلارآباد و نیز عباس آباد را به ترتیب 186 میلیمتر و 86 میلمتر اعلام کرد.

وی ادامه داد: با وجود آنکه از نخستین ساعات بارندگی , مسوولان و نیروهای امداد رسان در مناطق آسیب پذیر حضور داشتند اما شدت بارندگی به حدی بود که سبب آبگرفتگی برخی از روستاهایی از جمله 'سرتاکرات ، پرچور، کراتکوتی ، چارز ، اسپی رود ، خوشامیان ، دانیال و چاری شد.

به گفته او ، در صورت حضور نیافتن نیروها در این مناطق آسیب پذیر و اقدام نکردن آنان برای بازگشایی مسیر های و بروز سیلاب به طور قطع شاهد خسارت های هنگفتی ناشی از این حوادث در منطقه بودیم .

فرماندار عباس آباد گفت : هم اکنون تمامی نیروهای منطقه و اعضای ستاد مدیریت بحران در آماده باش هستند و موارد لازم جهت ارائه خدمات مطلوب به ساکنان مناطق آسیب پذیر به اعضای این ستاد در جلسه ای که امروز در فرمانداری تشکیل شد گوشزد شده است .

حسینی جو افزود : هم اکنون تمامی راه های ارتباطی در این منطقه باز و تردد در آن ها جریان دارد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.705 seconds.