.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ورزشکاران مازندرانی در اینچئون تجلیل شدند

 شمال نیوز: ورزشکاران مازندرانی اعزامی به هفدهمین دوره بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی با حضور مسوولان استانی در بابلسر تجلیل شدند .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم که شامگاه یکشنبه برگزار شد گفت :مدال های کسب شده ورزشکاران مازندرانی در این رقابت ها ، با مدال های کسب شده برخی از کشورهای آسیا که بودجه های به مراتب بیشتری از مازندران را هزینه کردند، برابری می کند .

'حبیب حسین زادگان ' اظهار کرد : میانگین سنی ورزشکاران مازندرانی حاضر در این رقابت ها ، موجب ایجاد امیدواری در جامعه ورزش برای تکرار این افتخار آفرینی ها در مسابقات آینده و به خصوص المپیک برزیل است .

وی بیان کرد : ورزش مازندران همواره از استان های پیشتاز در قهرمانی و مدال آوری در کاروان ورزش کشور است که با برخورداری از توانمندی های تمام نشدنی ، افتخارات متعددی را برای ایران کسب می کند .

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران افزود : در مازندران استعدادهای فراوانی در رشته های گوناگون حضور دارند که هنوز به خوبی شناسایی نشده اند که ارزیابی دقیق این پتانسیل ها، نیازمند برنامه ریزی بلند مدت است .

حسین زادگان ادامه داد : در بازی های آسیایی اینچئون،هفت شهر مازندران توسط ورزشکاان خود به مدال رسیدند که این اتفاق تاکنون در ورزش مازندران سابقه نداشت .

در پایان این مراسم از 26 ورزشکار اعزامی مازندران به رقابت های آسیایی اینجئون و همچنین ورزسکاران مازندرانی که از ابتدای سال در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شده بودند،تجلیل شد . /250ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.28 seconds.