.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تمام مدارس صبح چالوس امروز تعطیل است

فرماندار چالوس گفت: به دلیل بارندگی شدید و مشکل تردد دانش‌آموزان و وسایل حمل‌ونقل تمامی مدارس شیفت صبح در شهرها و روستاهای شهرستان چالوس تعطیل است.

به گزارش شمال نیوز محمد ناصرزندی دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: میزان بارش باران که از ساعات اولیه شب گذشته آغاز شد به قدری شدت یافت که موجب آبگرفتگی معابر و منازل شهرستان چالوس شد.

وی با بیان اینکه مناطقی مانند 17 شهریور، اشکاردشت، خیابان فرهنگ، خیابان کورورش و بسیاری از کوچه‌ها‌ و خیابان‌ها در شهر چالوس دچار آبگرفتگی شدید شده‌اند، ادامه داد: در شهر هچیرود، سنگوارث، بورسر و بسیاری از روستاهای شهر هچیرود نیز شاهد آبگرفتگی معابر و منازل هستیم.

فرماندار چالوس تصریح کرد: آبگرفتگی در روستاهای بخش مرکزی شهرستان چالوس نیز منجر به بروز سیل و مشکلاتی در این مناطق شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس عنوان کرد: منازلی که در حاشیه رودخانه‌ها و نهرها بودند به دلیل طغیان رودخانه‌ها دچار آبگرفتگی شدند و خسارت‌های فراوانی دیدند.

وی خاطر‌نشان کرد: ستاد بحران شهرستان چالوس از نیمه‌های شب گذشته در حالت آماده‌باش کامل است و امروز نیز تمام نقاط مشکل‌دار را بررسی می‌‌کنیم.

اخار تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود ...
/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.878 seconds.