.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خبرهای ویژه گیلان که گفته می شوند!
آخرین شنیده ها از گوشه و کنار استان گیلان
شمال نیوز: دیدار اصلاح طلبان گیلان با موسوی لاری،یکه تازی یکی از معاونان استاندار،مشت زنی دو عضو شورای شهر،گرم شدن تنور انتخابات مجلس و…

به گزارش شمال نیوز، معمولا جمع آوری خبرهای ویژه ای که گفته و شنیده می شوند مشکل است و چالش هایی نیز به همراه خواهد داشت (دیدار اصلاح طلبان گیلان با موسوی لاری،یکه تازی یکی از معاونان استاندار،مشت زنی دو عضو شورای شهر،گرم شدن تنور انتخابات مجلس و…) از این خبرها می باشند.

 

***شنیده ها حاکی است هفته گذشته جمعی از اصلاح طلبان گیلان با موسوی لاری وزیر کشوردولت اصلاحات جلسه داشتند دراین نشست کلی گل گفتن وگل شنفتن وبرای آینده انتخابات مجلس هم خواب های خوشی دیدند اما گفته می شود در این نشست چندتایی هم به عملکرددکترنجفی استاندارانتقاد کردندوکلی تاختند و وی را نا کارآمددانسته اند.
خبرها حاکی است موسوی لاری هم به اونها قول داده که درآینده نزدیک یک ملاقات با جهانگیری معاون اول رئیس جمهور با آنها ترتیب بده تا اونها گلایه ها شون را از عملکرد استاندار دراون نشست مطرح کنند!


***شنیده های حاکی است تغییر مدیرکل ثبت احوال گیلان قطعی شده است واز فرماندار فعلی انزلی بعنوان جایگزین وی یاد می شود.


***شنیده ها حاکی است مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی گیلان دستورات خودرا از یکی از معاونان استانداری گیلان گرفته واختیاری از خود در عزل ونصب ها ندارد وگفته می شود چندی پیش که معاون جدید فرهنگی خودرا منصوب کرده بود با فشار برخی چهره های اصلاح طلب در استانداری ،معاون جدید خودرا وادار کرده تا استعفاءبده!


***شنیده ها حاکی است دکتر نجفی استاندار گیلان با چراغ خاموش نیم نگاهی هم به حضوردر انتخابات آستانه اشرفیه زادگاه خودش داره وتا کنون هم حاضر به تکذیبش نشده وگفته می شود همین امر سبب فشار نماینده آستانه جهت تغییر فرماندار شده است .


***شنیده ها حاکی است یکی از معاونان استانداری فعلا خودرا یکه تاز استان می داند ودر تمام تغییر وتحولات وعزل ونصب ها نقش اصلی رو داشته و حذف نیروهای ارزشی واصولگرا از گردونه مدیریتی استان را دردستورکارش قرارداده وجالب اینکه گفته می شودبه سایر معاونین استاندار ومدیران کل استان هم امرونهی می کند!اما این در حالیکه همین معاون استاندار دردولت های نهم ودهم توی همین گیلان مدیرکل بوده!


***شنیده ها حاکی است برخی اصلاح اطلبان گیلانی به شدت پیگر خرید چای سنواتی ازدولت هستندوگفته می شود هفته گذشته یکی از سران اصلاحات گیلان در سازمان چای کشوردنبال خرید این چایی ها بوده که با در بسته برخوردکرده.

***شنیده ها حاکی است یکی از شهرداران شرق گیلان که دیپلمه است تا کنون دوباردردانشگاههای آزادوپیام نور مشغول تحصیل شده که به دلیل مشروطی پی درپی اخراج گردیده واخیراهم در یکی ازدانشگاه های علمی کاربردی شرق گیلان ثبت نام کرده که درآستانه مشروط شدن بود خلاصه با کمک رئیس ،معاون ومدیرگروه این دانشگاه ترم اولش را به خیری گذرانده است!

***شنیده ها حاکی که بازار انتخابات در لنگرود ازسایر شهرستانها گرم تر شده ورقابت بین دوکاندیدا یعنی پورعباس رئیس سابق تامین اجتماعی لنگرود ومهندس محمدنژاد قائم مقام برق استان گیلانه که گفته می شود دربین مردم لنگرود صحبتی از مرداول سیاسی استان نیست وخبرها حاکی است هرچه به انتخابات نزدیک می شویم پایگاه اجتماعی محمدنژاد دربین مردم بیشتر سایرکاندیداها است .

***شنیده ها حاکی است یکی از معاونان استاندار به فرمانداران گیلان توصیه کرده مسئولان واعضای ستادهای روحانی درشهرستانها رابعنوان مشاور منصوب کنند اما گفته می شود برخی نیروهای ستاد روحانی که زرنگ تراز بقیه بودند پست معاونت فرمانداری یا بخشداری و…گرفته اند وخبرها حاکی است نیروهای جا مانده از پست مخالت انتصاب شان در مقام مشاوره هستند !


***شنیده ها حاکی است ندیمی نماینده لاهیجان وسیا هکل با شنیدن خبر تغییر محرراز سازمان چای کشور به هوادارانش پیامک محرربای بای ارسال کرده بود وفکر کرده بود که محرر مشاور وزیر جهادکشاورزی شده در نبود محررنفس راحت تر می کشه!اما گفته می شه محرر اعلام کرده قصددارد در انتخابات مجلس از لاهیجان وسیاهکل کاندیدا بشه وخواب خوش رو از ندیمی بگیره!

***ظاهرا سا یت اصلاح طلب تدبیرشرق که ازسوی همفکران دکتر نوبخت در گیلان راه اندازی شده است تخریب نیروها ومدیران ارزشی گیلان رو در دستور کار خودشان قرار داده اند وگفته می شود سناریوی تغییر مدیران ارزشی را نقش بازی می کنه!

***شنیده ها حاکی است که لاهوتی جهت تغییر رئیس دانشگاه آزاد واحد لنگرود به دربسته برخورد کرده وگفته می شود میرزاده رئیس دانشگاه آزاد کشور گفته تابع نظر نمایندگان در عزل ونصب روسای واحدهای دانشگاه آزاد نیست وخبرها حاکی است که رئیس دانشگاه آزاد لنگرود با قوت بیشتر به کارش ادامه داده است.


***شنیده ها حاکی است برخی نمایندگان گیلان از دخالت دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور وسخنگوی دولت درعزل ونصب های مدیریتی در گیلان گله مند هستند وگفته می شود این موضوع را به اطلاع رئیس جمهور هم رسانده اند!


***از لاهیجان خبرمی رسد که کحالی شهردارپرتلاش این شهرکه به همه سوالات وابهامات استیضاح کنندگان پاسخ قانع کننده ای داده است اما خبر می رسد که دو تن از اعضای شورای این شهر که دنبال استضاح کحالی اند دنبال این هستند تا خودشان بعنوان شهردارانتخاب شوند جالب اینکه هیچکدام هم با همدیگر تفاهم ندارند وهردوتا شون می خواهند یکجا شهردار بشوند وحاضرهم نیستند یکی شهردار ودیگری هم معاونش انتخاب بشه !
اما ظاهرا مردم لاهیجان دست این دو عضو شورا رو خوانده اند که با جمع آوری طومار خطاب به اعضای شورا خواهان ابقاء وحفظ کحالی در کسوت شهرداری لا هیجان هستند.


***از شورای شهرکلاچای هم خبر می رسه دو عضو شورا نسبت به هم مسابقه مشت زنی راه انداخته اند ویکی از اعضای شورا که نسبت به دیگری قوی تر بوده مشتش رو به بینی عضو دیگر شورا کوبیده که کار به شکایت وپزشکی قا نونی کشیده!
اما جالبه که بدونیداین عضو شورای مشت زن ادعای کاندیدا شدن توی انتخابات مجلس آتی دررودسرواملش رو هم داره!


***یکی از نمایندگان شرق گیلان که دیگه توی حوزه انتخابیه اش برای نزدیکانش
جا کم آورده پست بده وبه برخی شهرهای همجوار رو آورده که نهایتا یک پسرش در آغار بکار شوراهای اسلامی شهردوره جدید(املش،رانکوه،رحیم آباد،شلمان،چاف وچمخاله ،کلاچای و…)هرچه رایزنی کرد نتوانست شهردار بشه اما اخیرا خبرهای درگوشی حکایت از این داره که این آقای نماینده پشت استیضاح یکی از شهرداران ساحلی شرق گیلانه تا شاید پس از استیضاح پسرش رو بعنوان شهردار به اعضای شورای این شهر ساحلی تحمیل کنه!
اما نکته امید بخش اینکه رئیس شورای این شهرساحلی دست نماینده رو خوانده ودر اظهار نظری گفته اعضای شورا پشت سرشهردارند ومشکلی با او ندارند.

***ازراهروی دانشگاه آزاد اسلامی کشور هم خبر می رسد که عاشوری رئیس دانشگاه آزاد واحد رودسر که از عملکرد وی نارضایتی شدیدی در بین کارکنان ،اعضای هیات علمی ودانشجویان وجوددارد روزهای پایانی عمر مدیریتی خودرا دراین واحد سپری می کند وقرار است وی بعنوان یکی از معاونان دانشگاه آزاد واحدلاهیجان انتخاب شود.

گفته می شود درحال حاضر سه نفر برای ریاست دانشگاه آزاد رودسر مطرح هستند که دو نفرشان ازاعضای هیات علمی واحد تنکابن ودیگری هم عضو هیات علمی دانشگاه آزاد چالوس است.
ظاهرا میرابراهیمی معاون اجرایی دانشگاه آزادگیلان از حامیان جدی عاشوری برای بکارگیری او دردانشگاه آزاد لاهیجان است!

***گفته می شود در پی برگزاری یک کنگره در یکی از ادارات دولتی گیلان، افراد دعوت شده به این کنگره به همراه خانواده شان که بالغ بر 200 نفر بوده اند یک شام میلیونی را در یکی از رستوران های انزلی صرف کردند. جالب آنکه نوع پوشش برخی از همراهان افراد شرکت کننده در این کنگره به قدری نا مناسب بود که در ابتدا از ورود برخی از آنان به داخل رستوران جلوگیری شد!


***گفته میشود که در یکی از تعاونی های مصرف بزرگ لاهیجان اخیرا بازرسین تخلفاتی را پیدانموده اند که در حال بررسی و پیگیری هستند وهنوز از طریق مراجع رسمی خبری به اطلاع مردم نرسیده است.این تعاونی مصرف از باسابقه ترین تعاونی ها با تعداد اعضای زیاد متعلق به یکی از ادارات بزرگ لاهیجان میباشد که درطی سالهای اخیر با دخالت برخی جهت ورود افرادمنتسب به خود در هیئت مدیره آن این تعاونی نیز دچار حاشیه های فراوان شده است.


***گفته میشود که ازطرف ستاد انتخاباتی رییس جمهور در سیاهکل آقای عبدالعلی محمدپور بعنوان گزینه معاون فرمانداری سیاهکل معرفی شده است ولی بدلیل گذاشتن شروط از جانب یکی از مسئولین تاکنون این انتصاب ومعرفی انجام نشده است.

***گفته میشود فشارهای زیادی جهت تغییر مدیر شهرک صنعتی سیاهکل وارد شده است.این فشارها در طی دوسال ونیم اخیر بیشتر شده است ولی تاکنون به نتیجه نرسیده است

***گفته میشود تعدادی از کاندیداهای سیاهکلی به این نتیجه رسیده اند که برای جلوگیری از تشتت وپخش شدن آرا یک گزینه را بعنوان گزینه واحد سیاهکلی معرفی کنند.در همین راستا چندین جلسه نیز برگزار شده است.


***گفته میشود یکی از اعضای شورای شهرلاهیجان که در دانشگاه آزاد فعالیت دارد بعنوان رییس دانشگاه سماء لاهیجان معرفی میشود.همچنین از حسین هدایت صفا نیزبعنوان یکی دیگر ازگزینه های ریاست سماء نام برده میشود.باید دید که کدامیک در این رقابت برنده میشوند.


***گفته میشود فرماندارسابق لاهیجان ومعاون سابق استاندار بعنوان فرماندار جدید آستانه مطرح است.علت این جابه جایی که تاکنون توسط مراجع رسمی هیچگونه واکنشی نیزنشان داده نشده است اختلافات برخی از مسئولین بلندپایه در شهرستان بوده است.


***گفته میشود به زودی مدیرگازشهرستان سیاهکل جایگزین مدیرگازشهرلاهیجان میشود./دیلم


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.