.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هواداران احمدی‌نژاد در تدارک جشن تولد 58سالگی
این‌روزها جشن‌تولدگرفتن یکی از برنامه‌های تبلیغاتی هواداران محمود احمدی‌نژاد شده است. آنها که سال گذشته مراسم جشن 57سالگی او را ترتیب داده بودند.

به گزارش شمال نیوز، روزنامه شرق طی گزارشی تحت عنوان "هواداران احمدی‌نژاد در تدارک جشن تولد 58سالگی" خبر داد: این‌روزها جشن‌تولدگرفتن یکی از برنامه‌های تبلیغاتی هواداران محمود احمدی‌نژاد شده است. آنها که سال گذشته مراسم جشن 57سالگی او را ترتیب داده بودند.

در بخش دیگری از این گزارش آمده است: اکنون بعد از ماجرای تولد 80سالگی هاشمی، هواداران احمدی‌نژاد یا همان تشکیلات «هما»، بنا دارند تا سالروز 58سالگی احمدی‌نژاد را جشن بگیرند و از آنجا که ششم آبان روز تولد احمدی‌نژاد با ایام ماه محرم تلاقی کرده است آنها قرار خود را بر این گذاشته‌اند تا آنچه آن را «تولدرییس‌جمهور قلب‌های خود» می‌دانند پنجشنبه همین هفته یکم آبان‌ماه در «میدان 72» منطقه «نارمک» برگزار کنند.

رییس تشکیلات «هما» یعنی عبدالرضا داوری که مشاور رسانه‌ای محمود احمدی‌نژاد هم محسوب می‌شود، از اواخر دهه اول مهر با اعلام این خبر پروژه تبلیغ برای جشن تولد را کلید زد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید ...موسوی 28 مهر 1393
سلام

این تولد دومین ساله ک برگزار میشه نیاز ب تبلیغ نیست مث جشن تولد آقایون با ریخت پاش همراه نیست یه عده هوادار تو خیابون جمع میشند همین ...
یعنی ا ز این کار هم واهمه دارید/
123 28 مهر 1393
جای تاسف است باید این افراد به پزشک اعصاب وروان مراجعه کنند تا بلکه حالشان بهتر شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.153 seconds.