.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واکنش مرعشی به استعفای هاشمی
سخنگوی سابق حزب کارگزاران با بیان اینکه با استعفای محمد هاشمی در کارگزاران مشکلی به وجود نمی‌آید گفت: تغییرات پیش آمده در حزب کارگزاران با تائید محمد هاشمی بوده است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، حسین مرعشی سخنگوی سابق حزب کارگزاران در پاسخ به سؤالی درباره استعفای محمد هاشمی از حزب کارگزاران، گفت: دلیل را خودشان پاسخ دهند، من که استفعا نکردم ایشان که استعفا دادند باید پاسخ دهند. من هنوز ایشان را ندیدم؛ ببینم می‌پرسم که چرا استعفا داده است.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا با استعفای محمد هاشمی مشکلی در روند فعالیت حزب کارگزاران پیش نمی‌آید؟ افزود: تا الان از استعفای هیچ کسی در هیچ سطحی مشکلی برای جهان اسلام پیش نیامده است.

عضو سابق حزب کارگزاران در پاسخ به سؤالی دیگری درباره اینکه محمد هاشمی گفته با ترکیب جدید شورای مرکزی اقدام به استعفا کرده است، تصریح کرد: قرار نیست در یک حزب همه باهم همفکر باشند چرا که حزب جایگاه جمعی است. البته بالاخره ممکن است یک فرد، معدل یک حزب را قبول نداشته باشد و نتواند با یک مجموعه کار کند.

مرعشی در عین حال با بیان اینکه "تغییرات پیش آمده در حزب کارگزاران با تائید محمد هاشمی بوده" گفت: خوشبختانه نکته مورد اختلافی در حزب نبوده است من نمی‌دانم چرا ایشان تصمیم گرفته همکاری نداشته باشد.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.204 seconds.