.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دمای هوای مازندران از امشب تا 12 درجه کاهش می یابد

 رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران از کاهش شش تا 12 درجه ای دمای هوای این استان از اواخر امشب (یکشنبه ) خبر داد و از شهروندن خواست تا پوشاک زمستانی خود را آماده کنند.

به گزارش شمال نیوز' احمد اسدی ' روز یکشنبه به ایرنا گفت : با توجه به گرمای چند روز اخیر هوای مازندران ، کاهش یکباره دمای هوا برای مردم غیر قابل پیش بینی است.

وی افزود : براساس آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی ، هوای مازندران در اواخر امشب ابری ، همراه با وزش باد ، کاهش دما ، مواج ، طوفانی شدن دریا و احتمال رعد و برق پیش بینی می شود و بارش برف و باران در مناطق سردسیر کوهستانی استان هم دور از انتظار نیست.

او ادامه داد : با توجه به احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها ، تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی باید اتخاذ شود .

اسدی همچنین از دارندگان شناورهای تفریحی و ماهیگیری خواست تا به دلیل نامساعد بودن شرایط جوی از تردد در دریای خزر خودداری کنند.

وی بیشینه دمای هوای امروز ساری را 31 درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی کرد و گفت : کمینه دمای هوای این شهر برای امشب 13 درجه پیش بینی می شود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.186 seconds.