.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همزمان با دهه اول ماه محرم؛
تشییع و تدفین ۴ شهید گمنام در مازندران
شمال نیوز: جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم پیکر چهار شهید گمنام دفاع مقدس در شهرهای ساری و تنکابن تشییع و تدفین می‌شود.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران گفت: همزمان با دهه اول ماه محرم پیکر چهار شهید گمنام دفاع مقدس در شهرهای ساری و تنکابن تشییع و تدفین می‌شود.


به گزارش شمال نیوز ، علیرضا یدالله‌پور از مراسم تشییع و تدفین پیکرهای پاک و مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس در استان مازندران خبر داد و گفت: همزمان با دهه اول آبان و دهه اول محرم پیکر چهار شهید گمنام در شهرهای ساری و تنکابن تشییع می‏شود.

وی تاریخ تشییع پیکر دو شهید گمنام که در دانشکده قدسیه ساری خاکسپاری می‌شوند را روز دوشنبه پنج آبان ماه ۹۳ مصادف با دوم ماه محرم اعلام کرد و افزود: دو شهید گمنام دیگر نیز در روز چهارشنبه هفت آبان ماه مصادف با چهارم ماه محرم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن خاکسپاری می‌شوند.

یدالله‎پور در ادامه سن دو شهید گمنام دانشکده قدسیه را ۱۹ سال اعلام کرد و یادآور شد: هر دو شهید سال ۶۷ در تک دشمن که در دو منطقه عملیاتی فاو و جزیره مجنون اتفاق افتاد به شهادت رسیدند.

وی اظهار داشت: یکی از دو شهید گمنام دانشگاه آزاد واحد تنکابن ۱۹ ساله است که سال ۶۷ در تک دشمن جزیره مجنون به شهادت رسید.

جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در بخش دیگر سخنان خود سن دومین شهید گمنام دانشگاه آزاد تنکابن را ۲۰ سال اعلام و خاطرنشان کرد: این شهید در سال ۶۰ در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسید.

وی مسیر تشییع شهدای گمنام را در ساری از مسجد جامع به سمت میدان شهدا اعلام کرد و گفت: دو شهید گمنام پس از تشییع در دانشکده قدسیه ساری خاکسپاری می‌شوند.

یدالله‌پور همچنین مسیر تشییع شهدای گمنام تنکابن را از مصلای این شهر به سمت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن اعلام کرد. /فارس250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رضا بسطامی 23 مهر 1393
روحتون شاد و یادتون گرامی باد. رضا بسطامی . کارگردان
ساداتی 24 مهر 1393
دانشکده هایی که طبق مقتضیات زمان قارچگونه سربرآوردند قطعاً بعد ازمدتی تا تغییر وضعیت روبه خاموشی رفته و این ساختمان ها به ناچار تغییر کاربری می یابند به نظر حقیر این اماکن در شأن این شهیدان مقدس نمی باشد .
نا شناس 24 مهر 1393
روحشن شاد
رضا بسطامی 25 مهر 1393
روحتون شاد و یادتون گرامی باد . رضا بسطامی کارگردان.
سید حسین قاسمی شورای اسلامی شکتا 27 مهر 1393
روح همه شهدای ایران اسلامی واین شهیدان کمنام شاد برای روحشان صلوات
فاطمه 2 آبان 1393
این شهیدان عزیز انشاالله که برای ما دانشجویان دانشکده قدسیه پراز رحمت خواهند بود...روحشان شاد یادشان گرامی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.463 seconds.