.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل تهدیدات زیستی در قائم شهر

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، رزمایش پدافند غیرعامل تهدیدات زیستی مازندران با محوریت آنفلونزای فوق حاد پرندگان با حضور مدیران کل دامپزشکی و پدافند غیرعامل مازندران، فرماندار، مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط به صورت فرضیه و مراحل اجرایی در روستا و دبستان حاج یوسف فروتن قادیکلا برگزار شد.

فرماندار قائم شهر در حاشیه برگزاری رزمایش در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به قابل توجه بودن تعداد مرغداری‌ها و تامین حجم زیادی از پروتئین مازندران از قائمشهر، این شهرستان به عنوان پایلوت اجرای رزمایش انتخاب شد.


مهدی محمدی افزود: هدف از رزمایش تست‌گیری و تعیین میزان آمادگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط و شناخت نقاط ضعف و قوت آنها در زمان مقابله و رویارویی با بحران و شیوع بیماری‌های ویروسی به‌ویژه بیماری آنفلونزای فوق حاد پرندگان است.


وی خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز فصل پاییز و شیوع و گسترش بیماری‌های ویروسی، اجرای این رزمایش‌ها آمادگی دستگاه‌ها و قدرت مقابله با تهدیدات زیستی را افزایش می‌دهد.

این مراسم به صورت نمادین در دبستان فروتن قادیکلای قائمشهر آغاز شد و گروه به یک واحد پرورش مرغ برای اجرای عملیات معدوم‌سازی، ضدعفونی، چاله‌کنی و دفن مرغ‌های آلوده اعزام شدند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 9 مهر 1393
با تشکر از حضور حاج اقا رزاقی در این همایش

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.017 seconds.