.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
خواجه نفس، تنها بندر با ظرفیت تجاری گلستان

 شمال نیوز: اسعدی مدیر بنادر و دریانوردی گلستان در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه خواجه نفس، تنها بندر با ظرفیت تجاری گلستان است گفت: بنادر دیگر گلستان ظرفیت گردشگری دارند.

به گزارش شمال نیوز؛ در نشستی مشترک، مدیر بنادر و دریانوردی استان گلستان و معاون برنامه ریزی استانداری در دفتر آیت ا... نورمفیدی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان روند توسعه بنادر گلستان را بررسی کردند.

اله یار اسعدی مدیر بنادر و دریانوردی استان  در این دیدار با بیان توضیحاتی در خصوص بنادر استان گلستان اظهار داشت:  بندر خواجه نفس تنها بندر با ظرفیت تجاری گلستان است و بنادر گز و ترکمن در بخش گردشگری دارای پتانسیل های لازم می باشند.

تاکید بر راه اندازی بندر تجاری گلستان

آیت ا... نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان هم راه اندازی بندر تجاری را باعث ایجاد اقتصاد پویا در استان دانست و  خواستار اهتمام بیشتر مسئولان ذیربط در این زمینه شد.

مرگدری معاون برنامه ریزی استانداری نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص سرمایه گذار بخش خصوصی بندر خواجه نفس گفت: سرمایه گذار بندر خصوصی خواجه نفس به دنبال اجرایی کردن فعالیت ساخت وساز این بندر می باشد و با توجه به جلساتی که با شرکت موصوف داشته ایم به نظر می رسد اهتمام جدی در خصوص راه اندازی بندر خواجه نفس وجود دارد.

بندر خواجه نفس، اثرگذار در توسعه تجارت خارجی گلستان
معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه و تجارت ایران با بیان اینکه بندر خواجه نفس، اثرگذار در توسعه تجارت خارجی گلستان است گفت: راه اندازی این بندر پویایی استان گلستان را به همراه خواهد داشت.

افخمی راد معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه و تجارت ایران در بازدید از بندر خواجه نفس با بیان اینکه بندر خواجه نفس می تواند در رشد، شکوفایی و توسعه تجارت خارجی گلستان نقش بسزایی ایفا کند گفت: راه اندازی این بندر در پویایی استان گلستان اهمیت بسیاردارد.

 
رئیس کل سازمان توسعه و تجارت ایران تصریح کرد: بنادر نقش مهمی در اقتصاد وتجارت جهانی دارد لذا با توجه به اینکه استان گلستان به لحاظ صنعت ،معدن وکشاورزی دارای ظرفیت وپتانسیل بالایی است ایجاد واحداث بنادر در سواحل آن جهت ارتباطات اقتصادی با کشورهای حوزه ی دریای خزر تاثیر فراوانی  در توسعه استان می تواند بگذارد.

مرگدری معاون برنامه ریزی استاندار نیزبیان داشت:  بخش خصوصی در حال اجرایی کردن بندرتجاری خواجه نفس است که با اهتمام ویژه مسئولان و بخش خصوصی امکان آغاز فعالیت می رود.

استقبال از سرمایه گذاران حمل و نقل دریایی گلستان

اسعدی مدیر بنادر و دریانوردی گلستان هم گفت: به دنبال ایجاد فرصت های سرمایه گذاری برای تجار ،صاحبان کالاوبخش خصوصی در اقتصاد دریانوردی هستیم واز متقاضیان وصاحبان سرمایه که درخواست سرمایه گذاری در حمل ونقل دریایی وخرید شناور در حوزه ی دریای خزر دارند استقبال می کنیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.158 seconds.