.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جانشین فرماندهی انتظامی مازندران:
28نقطه آلوده و جرم‌خیز در مازندران وجود دارد

جانشین فرماندهی انتظامی مازندران از وجود 28 نقطه آلوده و جرم‌خیز در شهرهای استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، محله رضوان 38 آمل که مدت‌ها به یکی از مناطق آلوده و جرم‌خیز برای تردد افراد شرور و عاملان افیونی تبدیل شده بود با اجرای طرح پاک‌سازی از سوی نیروی انتظامی این شهرستان از وجود مجرمان پاک‌سازی شد.

روح‌الامین قاسمی جانشین فرماندهی انتظامی استان مازندران با حضور در این عملیات با بیان اینکه طرح‌های عملیاتی در استان مازندارن مقطعی نیست، گفت: در استان مازندران 28 نقطه آلوده و جرم‌خیز وجود داشت که تاکنون در چندین نقطه از این مناطق از جمله در شهرهای ساری، عباس‌آباد، قائمشهر و آمل طرح پاک‌سازی اجرا شده است.

وی در ادامه با اشاره به ادامه اجرای این طرح در سایر مناطق آلوده و جرم‌خیز استان اظهار داشت: در اجرای این طرح پنج فقره سرقت و سه فقره جرایم رایانه‌ای کشف شده و 40 نفر از عاملان افیونی و فروشندگان مواد مخدر دستگیر شدند.

قاسمی همچنین اظهار داشت: 18 نفر از کسانی که در دام اعتیاد گرفتار شده بودند نیز در این طرح شناسایی و دستگیر شدند که جهت ترک اعتیاد به مراکز درمانی معرفی شدند.

همچنین یگان‌های انتظامی و راهنمایی و رانندگی شهرستان آمل با اجرای طرح توقیف خودرو و موتورسیکلت‌های متخلف موفق شدند 39 دستگاه خودرو و 17 دستگاه موتورسیکلت را توقیف کرده و به پارکینگ منتقل کنند و ماموران راهور نیز 474 فقره اعمال قانون داشتند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.111 seconds.