.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه رسانه های مجازی مازندران در حمایت از مردم غزه
کودکان بی سر پناه عزه در انتظار یاری مردم خیر ایران
اکنون مردم بی پناه و مصیبت زده غزه و به خصوص کودکان مظلوم‌شان، از دسترسی به امکانات اولیه زندگی و مراکز آموزشی و درمانی محروم بوده و سخت ترین شرایط ممکن روزگار را می گذرانند...
کودکان بی سر پناه عزه در انتظار یاری مردم خیر ایران

رسانه های مجازی استان مازندران در یدی واحد برای حمایت مالی از مردمان مظلوم غزه بیانیه ای را به شرح ذیل صادر کردند:

سال تحصیلی جدید در کشورمان در شرایطی آغاز شده که حمله های ددمنشانه رژیم کودک کش صهیونیستی به سرزمین اشغالی و به خاک و خون کشیدن مردم این منطقه علاوه بر اینکه خانواده های بیشماری داغدار کرده، مردم این دیار را از دسترسی به اماکن خدماتی و درمانی اولیه همانند بیمارستان و مدرسه محروم کرد.

رژیم صهیونیستی که حمایت های آشکار و نهان دولتمردان مدعی آزادی حقوق بشر را با خود به همراه داشت بی توجه به اصول اولیه انسانی و کنوانسیون های بین المللی و با اطمینان از اینکه جوامع جهانی هیچ‌گاه موضع گیری جدی و قابل تاملی نسبت به این اقدامات بروز نخواهند داد، هیچ مانعی در تخریب این اماکن با پیش روی خود ندید و بی پروا دست به جنایاتی زد که نمونه آن را در تاریخ کمتر می توان یافت.

اکنون مردم بی پناه و مصیبت زده غزه و به خصوص کودکان مظلوم‌شان، از دسترسی به امکانات اولیه زندگی و مراکز آموزشی و درمانی محروم بوده و سخت ترین شرایط ممکن روزگار را می گذرانند.

اما ایرانیان غیور که امید آزادی خواهان جهان، مدافع حقیقی مظلومان و همراه همیشگی ستم دیدگان عالم هستند، هیچ گاه بر نمی تابند که کودکان و نوجوانان ایرانی در آستانه سال تحصیلی جدید با پوشاک آراسته وارد مدارس امن شوند اما کودکان مظلوم غزه بدون کوچک‌ترین امکاناتی، سقفی بالای سر خود در مدارس ببینند.

از این روست که رسانه های مجازی مازندران همراه و همگام با مردم نوع‌دوست ایران و استان، مهر و محبت مثال زدنی خود را با مردم غزه تقسیم می کنند و بار دیگر با حضور پرشور در مراکز جمع آوری کمک های مردمی گل لبخند را بر لبان کودکان مظلوم فلسطین خواهند نشاند.

رسانه های مجازی مازندران با شناختی که از عاطفه های بی نظیر مردم استان دارند، بر این باورند که مازندران در بازسازی غزه و تامین ملزومات و امکانات اولیه برای زجر کشیدن گاه این منطقه، برگ زرین دیگری بر افتخارات این مردم علوی تبار خواهند افزود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.574 seconds.