.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد نماینده مجلس از اظهارات ظریف

 شمال نیوز: آقای ظریف در پاسخ به هاله اسفندیاری که از طریق ویدئو کنفرانس در شورای روابطی خارجی آمریکا انجام می‌شد گفتاری به این مضمون دارد که اگر مانند گذشته توافق صورت نگیرد، چند وقت دیگر در انتخابات پارلمان رقیب ما به پیروزی می‌رسد.

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برخی اظهارات وزیر امور خارجه انتقاد کرد.

محمد صالح جوکار در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری به وزیر امور خارجه، گفت: ما بارها از تیم مذاکره‌کننده در چارچوب خطوط قرمز هسته‌ای و بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت حمایت کرده‌ایم و مردم نیز این تیم را مورد حمایت قرار دادند.

وی ادامه داد: اخیرا خبرها و فیلم‌هایی منتشر شده که نگرانی‌هایی برای ما ایجاد کرده است. آقای ظریف در پاسخ به هاله اسفندیاری که از طریق ویدئو کنفرانس در شورای روابطی خارجی آمریکا انجام می‌شد گفتاری به این مضمون دارد که اگر مانند گذشته توافق صورت نگیرد، چند وقت دیگر در انتخابات پارلمان رقیب ما به پیروزی می‌رسد.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، خاطرنشان کرد: در سال 84 نیز چنین خبری را داشتیم که آقای ظریف در حاشیه مذاکرات هسته‌ای با ‌آقای البرادعی رئیس وقت آژانس بین‌المللی هسته‌ای این‌طور گفتند که اگر غرب با ما توافق نکند رقیب ما انتخابات را می‌برد.

جوکار با بیان این‌که قرار بود تیم مذاکره‌کننده برای تأمین منافع ملی مذاکره کند و نه برای نتیجه‌گیری در انتخابات، تصریح کرد: آقای وزیر امور خارجه اگر این اخبار صحت ندارد چرا تا به حال تکذیب نشده و اگر صحت دارد چرا منافع ملی پای منافع حزبی مورد ذبح قرار بگیرد.

نماینده یزد و صدوق در مجلس در ادامه در تذکر به وزیر راه و شهرسازی گفت: ناوگان ریلی فرسوده و غیراستاندارد مسافری کشور پاسخگو و در شأن مردم ما نیست.

جوکار همچنینی در تذکر خود به وزیر کشور اظهار کرد: اتباع خارجی غیرمجاز در کشور ما جمعیتی معادل 2 برابر اتباع مجاز را دارند و متأسفانه بخش مهمی از ناهنجاری‌های اجتماعی و فرهنگی و عوامل شکل‌گیری ناامنی در جامعه به این اشخاص مربوط می‌شود که برای مردم مومن ما مشکل ایجاد کرده‌اند.

وی در پایان گفت: روز به روز بر تعداد این اتباع غیرمجاز افزوده می‌شود و انتظار داریم قبل از هر‌گونه اتفاقی وزیر کشور تدابیر لازم را برای مدیریت صحیح اتباع خارجی اتخاذ کند. /250ایسنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.659 seconds.