.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نیازآذری ؛ نماینده بابل :
دولت و مجلس برای توسعه توریسم در مازندران اهتمام کنند
نماینده مردم بابل در مجلس درپایان تاکید کرد: البته همواره در ادوار مختلف اقداماتی در این زمینه در استان مازندران انجام شده ولی توریسم در مازندران نیازمند توجه بیشتری است تا مردم بیشتر از آن بهره مند شوند.
دولت و مجلس برای توسعه توریسم در مازندران اهتمام کنند

شمال نیوز : نماینده مردم بابل در مجلس خواستار اهتمام دولت، مجلس و سازمان میراث فرهنگی برای توسعه توریسم در مازندران شد.

حسین نیاز آذری در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی شمال نیوز اظهار کرد: استان مازندران هم به مثابه دیگر استانهای کشور دارای ویژگی های خاصی هم از نظر آثار تاریخی و هم مواهب طبیعی است. البته استان مازندران از نظر مواهب الهی مثل دریا، جنگل و کوههای زیبا از ویژگی های منحصربه فردی برخوردار است و می تواند به عنوان قطب ویژه صنعت گردشگری و توریسم در کشور جایگاهی را دارا باشد.

وی افزود: با این وجود مازندران از نظر زیرساخت های اصلی گردشگری ضعف ها و مشکلاتی دارد که باید با نگاه ملی به دنبال حل این مشکلات بود. چرا که مازندران متعلق به 75 میلیون ایرانی است و به همین تناسب باید امکانات و زیرساختهایی مثل راه، آب، برق، گاز، هتل و امکانات رفاهی را برای مردم فراهم کرده باشیم تا مردم خاطرات خوبی از سفر به استان مازندران را به یاد بسپارند.

این عضو مجمع نمایندگان استان مازندران همچنین خاطرنشان کرد: در تعطیلات امسال مردم برای استفاده از مواهب طبیعی مازندران بعضی حدود 14 تا 20 ساعت در جاده ها ماندند و در یک آمار هم 24 میلیون نفر برای گذراندن اوقات فراغتشان در مازندران ساکن شدند اما استان ما به لحاظ زیرساختها این گنجایش و ظرفیت را ندارد.

نیازآذری خاطرنشان کرد: ما انتظار داریم دولت، مجلس و به ویژه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری توجه ویژه ای به فراهم کردن زیرساختهای استان مازندران برای توسعه توریسم داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم وجود مدیریت واحد برای توجه به زیرساخت های گردشگری در مازندران گفت: در مجلس سازمانی برای ساماندهی دریا و سواحل در مجلس تصویب شد اما هنوز در دولت به مرحله اجرا درنیامده است. همچنین امکانات و زیرساختهای لازم برای استفاده از جنگل و مواهب طبیعی وجود ندارد لذا می طلبد در دولت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری یا نماینده عالی دولت در استانها که همان استانداران هستند مدیریت واحد و سیستم یکپارچه ای شکل بگیرد تا از امکانات کشور برای توجه به این مهم استفاده شود.

نماینده مردم بابل در مجلس درپایان تاکید کرد: البته همواره در ادوار مختلف اقداماتی در این زمینه در استان مازندران انجام شده ولی توریسم در مازندران نیازمند توجه بیشتری است تا مردم بیشتر از آن بهره مند شوند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 مهر 1393
آفرین بر نیازآذری خوب قدر نیروهاش رومیدونه وبراشون کارمیکنه
نا شناس 8 مهر 1393
از برنج چه خبر
پاسخ ها به این نظر
مهدي 9 مهر 1393
چه ربطي به اين موضوع داره. تورو خدا ببين مردم مارو. فقط ميخوان يه چيز بگن
مهدی 8 مهر 1393
از نماینده های شهرهای دیگر استان انتظار داریم همراهی کنند تا فشارهای لازم بر دولت باعث توجه بیشتری بشه. ممنون از اقای نیازاذری
نا شناس 8 مهر 1393
باریک الله شعبون کدخدا باریک لله
نا شناس 8 مهر 1393
درود بر نیازآذری نماینده زحمت کش بابل.
محمودآبادی - مازندرانی 8 مهر 1393
آقای نماینده محترم ، بهتر نیست اول به توسعه استان بپردازید، سپس به توسعه توریسم .
زباله ، بیکاری ، کشاورزی ، راهها و... از اهم مسائل استان هستند لطفا" نمایندگان استان همدل شده این مشکلات را کاهش دهید توریسم بخاطر جاذبه ها خود خواهد آمد . موفق باشید
ناشناس 8 مهر 1393
میبینم جقدر به فکر گردشکری هستی !!!!
نا شناس 8 مهر 1393
برادر ارجمند جناب آقای نیازآذری، با سلام، شهرستان بابل فضای سبز و پارک بازی در شهر ندارد، حالا می خواهید توریسم در استان را درست کنید. خواهشمند است از پارک بازی شهر بابل جز پارک نوشیروانی بازدید کنید. مگه عصر حجر هست. چند بچه از زنجیری که پارک بازی افتادند و دست و پاهشون شکست. رییس دفترشما رییس محترم شورای شهر بود و الان عضو محترم شورای شهر، چرا این طوری هست؟ چرا نظارت نیست؟ نمیخواهم با شهرهای دیگر مقایسه کنم ولی صراحتا خدمت حضرتعالی عرض کنم که وضعیت شهرداری در این زمینه و جمع آوری زباله ها خیلی ضعیف هست. از نگاه سیاسی نظر نمیدهم و حاشیه پردازی نمی کنم. ممنون می شویم دستور فرمایید تغییرات جدی واساسی در فضای سبز و پارک بازی شهر بابل شود. خدا قوت بر شما خدمتگزاران
بی نام 9 مهر 1393
اونوقت دولت ومجلس وقت نمی کنن برای دخالت در انتخاب مدیران استان اهتمام کنن. پس فعلا توریسم رو ول کنید وقت براس توسعه ی استان هست ببینید فلانی کی مدیر میشه .
نا شناس 9 مهر 1393
آقای نیاز صحبت های قشنگی می کنی توریسم نیاز به پول داره شما که وضع تان خوبه بیا مشارکت کنید شهر را متحول کنید چه اشکا لی داره یک کمی برای آخرت بگذارید آفرین براین هوش و ذکاوت شما از شما اینقدر بفکر شهرمان هستید تشکر می کنیم
مهدي 9 مهر 1393
عمو جان !!! وقتي ميگه زير ساخت يعني چي؟ يخورده بزرگ تر فكر كن . در ضمن چون الان مثلا بيكاري داريم بايد همه كارهارو بزاريم كنار و فقط بگيم بيكاري بيكاري؟ شما فكرت اينجوري؟ اگه هست كه شما خودت بخشي از مشكلي. يعني افكار بسته و كليشه اي شما خودش بخشي از علت توسعه نيافته گي منطقه هستش.
لداری 9 مهر 1393
با سلام: بنده با اقایان محمود آبادی مازندرانی و آن بابلی ناشناس موافقم. اگر منظور از توسعه توریسم سرازیر شدن یک آدمهای بی فرهنگ و سگ باز تهرانی به شمال کشور باشد که تن ماهی و نانشان را هم با خودشان می آورد و تنها بارگذار اشغال در مناطق ساحلی هستند مردم مازندران اعطای این توریسم را به لقایش می بخشند. آقای نیازآذر عزیز بقول آن همشهری نه تنها بابل تمام شهرستانهای استان یک فضای سبز برای گردش خانواده خود ندارند آنوقت شما دنبال توسعه توریسم هستید. آقای نیاز آذر از طریق دیگر به دنبال بازار گرمی باش. لطفا سهم ماده 180 و تبصره 22 قانون بودجه از مناطق محرومی مثل بندپی شرقی، غربی و نقاط دور افتاده ی دیگر شهرستان را به ملت گزارش بده بعد بازار گرمی کن. آقا نیاز 10 میلیارد تومان کم پولی نیست. لطفا ابتدا گاز رسانی مناطق روستایی شهرستان پیگیر شو برای توسعه توریسم شب دراز و قلندر بیکار.
نا شناس 9 مهر 1393
درود برآقا نیاز نماینده پیگیر ومحبوب بابل متاسفانه مازنیهای همیشه دنبال تخریب هستند
پاسخ ها به این نظر
لداری 10 مهر 1393
دوست سازنده نه تخریب چی ناشناس سلام. کاری نداره لطف کنید این دفعه که آقای نیاز دلنواز شما یک سر آمد حوزه انتخابیه از ایشان بخواهید گزارش کوتاهی از نام و نشان پروژه های تعریف شده از محل ماده از 180 قانون برنامه پنجم و تبصره 22 قانون بودجه سال1393 کل کشور را به شما ارائه دهند. دوست عزیز کل اعتبار عمرانی شهرستان بابل که کمیته برنامه شهرستان بابل که متوسط حدود 110 دستگاه اجرایی عضو دارد می توانست توزیع کند 12.5 میلیارد بوده در حالی که این دو نماینده فعلی شهر 20 میلیارد اعتبار از همان محل فوق الذکر در اختیار شان هست که می توانند نقطه اجرای پروژه را نیز تعیین کننده. عزیز برار چون از چشم مجنون می بینی همه کژیهای لیلی برای شما راست می نماید. اره برار من ته قربون.
بابلی 10 مهر 1393
آمدن گردشگر چه چیزی برای مردم باغیرت مازندران داشت؟ آیا جز بی بندوباری و تبدیل اراضی کشاورزی به ویلا و تغییر کاربری زمینها چیز دیگری برای ما داشت. لازم نکرده شما به فکر گردشگری مازندران باشی. بهتره دنبال نیرو سازی و جابه جایی نیروها ....... نمیدانم مردم بابل و بندپی چرا مورد غضب خدا واقع شدند که امثالی مثل نیاز را باید تحمل کنند.
نا شناس 10 مهر 1393
فقط دکتر فاطمی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.