.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با شکایت اداره محیط زیست مازندران؛
نیروگاه شهید سلیمی در انتظار حکم دادگاه
شمال نیوز: مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست مازندران از شکایت رسمی اداره محیط زیست استان مازندران از نیروگاه شهید سلیمی نکا به قوه قضاییه خبر داد.

ناصر مهردادی مدیرکل سازمان حفاظت محیط زیست استان مازندران در گفتگو با خبرنگار شمال نیوز در ساری؛ با تایید این خبر گفت: سازمان حفاظت محیط زیست استان مازندران از نیروگاه شهید سلیمی به دلیل مازوت خارج شده از این نیروگاه به صورت رسمی به قوه قضاییه شکایت کرده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حکمی در این باره داده نشده است افزود: زیرا با بسته شدن نیروگاه شهید سلیمی برق مناطق گسترده‌ای قطع می‌شود.

مهرداد در ادامه بیان کرد:‌ اداره‌ی محیط زیست استان مازندران از وزارت نیرو در خواست داشت تا در فصل تابستان که مردم گاز کمتری استفاده می‌کنند به نیرو گاه شهید سلیمی گاز تعلق گیرد تا از گاز به جای مازوت استفاده شود.

وی در خصوص برنامه‌های در نظر گرفته شده‌ی نیرو گاه شهید سلیمی در این راستا افزود: طی جلساتی که با همکاری نیروگاه شهید سلیمی و سازمان محیط زیست استان مازندران صورت گرفت قرار بر آن شد تا نیروگاه در این خصوص تمهیداتی اندیشیده و با تغییر فرآیند تولید خود در مدیریت زیست محیطی به ما کمک برساند.

مهردادی در پایان گفت: در این راستا سازمان محیط زیست کشور همکاری‌هایی با اداره محیط زیست با استان مازندران انجام داده است و ما امیدواریم که این پیگیری‌ها به نتیجه برسد و حکم دادگاه هر چه زودتر صادر شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

محمود - زاغمرز 7 مهر 1393
سلام شمال نیوز : لطفا از فعالیتهای محیط زیست هم یک کسی و یا ارگانی بازرسی نماید که اینها در مناطق حفاظت شده چکار می کنند . اصلا در میانکاله چه کسی بغیر از کسانی که خودشان مجوز صادر می کنند ‏ شکار می کند . چرا فلامینگو در مازندران ( مجمود آباد ) زیست گاه موقتش است از بین میرود . چرا بجای گوزن زرد ایرانی که در جنگلهای حفاظتی زرین آباد ساری و دشت ناز زیستگاه آنان است فقط خوک و شغال و سگ های ولگرد زندگی می کنند ؟؟ ! هر چند که اگر عملکرد نیروگا موجب آلاینگی می شود باید برخورد قانونی بشود آیا نارساییهای خودشان و خلافهای خودشان باید نادیده گرفته شود؟
کرمی 7 مهر 1393
جهت اطلاع
گوزن زرد ایرانی در جنگلهای حفاظت شده بنام محیط زیست سمسمکنده در روستای اسبوکلا میباشد.
ساروي 8 مهر 1393
نیروگاه شهید سلیمی در انتظار حکم دادگاه اين چه عنواني .گير آوردين.نيروگاه نكا سوخت اصلي ش گاز ميباشد و وقتي اداره گاز سهميه اختصاص نميده چكاري ميتوان كرد.بزرگترين نيروگاه كشور كه نكا ميباشد خودش داره ضربه ميخوره و مستهلك ميشه.شمال نيوزي كه حتي يكبار جرات نداشتي موفقيت هاي نيروگاه رو بزاري حالا ياد نيروگاه افتادي.نظر رو بزار
نا شناس 8 مهر 1393
سلام جناب اقای مدیر کل محیط زیست.صبح بخیر.افای مدیر اگر توان مدیریت نداری این پست رو کنار بزار.جاده گهرباران در کل مسیر پر شد از مواد مازود تخلیه شده از تصادفات کامیونهای حمل مازود.حالا جان مردمانی که در این مسیر گرفته شد پیش کش.برای شما متاسفم با این مدیریت ضعیف.........
علی 9 مهر 1393
من از نزدیک دود غلیظ این نیروگاه رو دیدم مسئولین باید در فصول گرم سال که گاز کمتری مصرف می شود با همکاری هم از این نعمت خدادادی استفاده کنند و در فصول سرد سال از مازوت . آخه ما هم انسانیم
دلسوز 9 مهر 1393
باور کنید .....نیروگاه جای افراد متخصص..امیدوارم یک مصاحبه هوشمندانه ترتیب بدین بعد متوجه میشین چه ادمی های ... بزرگترین نیروگاه کشوره
سعید 10 مهر 1393
طالبیان آدم ضعیفی است و توان اداره مجموعه بزرگی مثل نیروگاه رو نداره . چرا این مدیر احمئی نژادی رو عوض نمی کنن ؟ چه دست هایی در کاره ؟
تدبیر و امید 10 مهر 1393
از فرماندار شجاع و از جنس تدبیر و امید نکار درخواست داریم رئیس ناتوان نیروگاه نکا را تغییذ دهد و پیگیری لازم را از طریق وزارت نیور به انجام برساند . چرا که حتی یکروز مدیریت طالبیان ضربه بزرگی بر پیکره این مجتمع بزرگ وارد می کند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.