.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در مراسم بادواره شهدای شهرداری ساری
تاکید سردار ملکی بر رها کردن حاشیه ها در مرکز استان
مدير كل حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس مازندران با اشاره به اجراي پارك موزه دفاع مقدس در قسمت ديگر پل تجن بيان داشت: اين پروژه مدت 6 سالي است كه در دست اقدام است اما هنوز مراحل اوليه را مي پيمايد، پروژه اي كه متعلق به جوانان و نسل آينده كشور است و نيازمند نگاه جهادي چون نگاه شهردار ساري است...
تاکید سردار ملکی بر رها کردن حاشیه ها در مرکز استان

همزمان با بزرگداشت هفته دفاع مقدس  درساري هفتمين يادواره شهداي شهرداري ساري به نام سه شهيد شهرداري ساري، شهيد مصطفي بخشي، بابا علي آزاده و شهيد محسن عليزاده حاجي با حضور عبوري شهردار ساري، شمشيربند رئيس شوراي شهر، اعضا شوراي شهر ساري، سردار ملكي مدير كل بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس مازندران، سردار بابايي فرمانده سپاه كربلا مازندران، سردار جعفري نسب فرمانده انتظامي استان، روحانيت معزز، خانواده هاي شهدا و ايثارگران و رزمندگان شهرداري در محل نمازخانه عمارت شهرداري ساري برگزار شد.

سردار شمشيربند رئيس شوراي شهر ساري:

تهمت ها و افتراها به شهرداري و شورا در تصميمات امنيتي پرداخته شود

در اين مراسم كه با تجليل سي و دو شركت كننده مسابقه فرهنگي دفاع مقدس  بزرگداشت شهداي دفاع مقدس از سوي شهرداري همراه بود سردار شمشيربند رئيس شوراي شهر ساري ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا، ايثارگران، رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس گفت: شهدا همواره ناظر براعمال و كردار ما هستند و ما را فراموش نمي كنند مگر آنكه از سوي ما فراموش شوند.

سردار شمشيربند مراسم  بزرگداشت شهدا را در واقع همان زنده نگه داشتن ياد وخاطره شهداي  دانست و با اشاره به انجام پروژه بزرگ گردشگري تجن در ساري  از سوي شهردار ارزشي ساري كه خود با نثار سه شهيد به نظام مقدس جمهوري از جمله دلسوزان نظام است گفت: متاسفانه امروز در مركز استان شاهد تهمت بستن به  نيروهاي ارزشي در شهرداري و شوراي شهر ساري از سوي مخالفان عمران وآبادني هستيم.

 رئيس شوراي شهر ساري جداي از ايثارگري هاي خود نسبت به نظام به دو بردار شهيد خود اشاره داشت و گفت: امروز ما از متوليان دفاع مقدس خواستار دفاع در برابر اين تهمت ها و افتراها هستيم.

وي با تصريح اينكه چطور شهردار و و شوراي شهر ساري كه خود از خانواده معزز شهدا هستند مي توانند به خيال خام منحرفان اهتزار درآورندگان پرچم امريكا بر فراز آسمان ساري باشند گفت: دستگاه امنيتي و سياسي جمهوري اسلامي بايد اين گونه افراد برخورد كند.سردار شمشيربند با اظهار اينكه اين تهمت ها به پيروان رهبري و خانواده شهدا  ناصواب  است خواستار بررسي و رسيدگي اين موضوع از سوي مقامات نظامي و امنيتي در استان شد و گفت: فدائيان رهبري چطور مي توانند خلاف نظر رهبري عمل كنند. وي با بيان اينكه اين اتهامات ازسوي دستگاههاي امنيتي و سياسي جاي پيگرد قانوني دارد تاكيد كرد: چرا از نيروهاي ارزشي دفاع نمي شود.

رئيس شوراي شهر ساري با بيان اينكه  جايگاه ما جايگاه دفاع از عبوري  به عنوان شهردار ساري نيست خاطر نشان كرد: عبوري از نيروهاي ارزشي است كه بخاطر ارزشي بودنش اعتماد شورا را به دست آورد و امروزهم بخاطر مديريت با بصيرت و تدبير ش مورد اعتماد است.سردار شمشيربند بيان داشت: عبوري خط قرمز ما نيست بلكه خط قرمز ما رهبري و خون شهدا است.

رئيس شوراي شهر ساري با اشاره به اينكه در اين هفته افتتاح پروژه بزرگ تفريحي توريستي تجن را در ساري خواهيم داشت افزود: هنوز افتتاح نشده به ما انگ ضد ارزشي  و امريكايي بودن مي زنند و با عكس برداري پرچم مالزي بر روي تجن در فتوشاپ آنرا بجاي پرچم امريكا تحويل مردم مي دهند كه انتظار مي رود دستگاه امنيتي برخورد لازم را با نيروهاي ضد انقلابي داشته باشد.

وي با تاكيد بر دفاع از نيروهاي ارزشي در استان برابر ياوگويان در سايت ها و پيامك هاي دروغين گفت: بايد جلوي افراد ضد انقلاب گرفته شود.

شهردارساري ، ظرفيتي براي استان است

سردار ملكي مدير كل حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس مازندران نيز در اين مراسم  ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا به ويژه شهداي شهرداري به ذكر دلايل شكست و ناكامي رژيم بعثي در برابر نيروهاي انقلابي نظام مقدس جمهوري پرداخت و گفت: عدم شناخت دشمن از روحيه خداپرستي و اعتقادات عميق معنوي، رابطه عميق مردم با ولي فقيه، عدم پيش بيني حضور مردم ، مديريت امام دراعتماد به جوانان كه برگرفته از سيره انبيا ست و استقامت  نيروهاي ايراني  از جمله علل شكست نماينده 38 كشور جهان در جنگ عليه ايران بوده است.

سردار ملكي ادامه راه شهدا دفاع مقدس را امروزه دربرابر هجمه هاي فرهنگي و اقتصادي  دشمنان برشمردو گفت: ولايت پذيري، همراهي و هم سويي با نظام و رهبري امروز مهمترين ابزار در برابر دشمنان است. وي با بيان اينكه زاويه گرفتن از نظام سقوط و تكرار فتنه 88 است بر بصيرت افزايي و تداوم ارتباط با معنويات را مايه نااميدي وياس دشمنان نظام و انقلاب برشمرد و گفت: امروز دشمنان نظام شيعه را بزرگترين دشمن خود مي دانند كه به تبع نيروهاي بسيج ما داعش را به وجودآوردند كه جاي شكي نيست اين نيز زاييده سران سازمانهاي سياه امريكا و اسرائيل و انگليس است. وي اظهار داشت: جلوگيري از نفوذ جمهوري اسلامي ايران، اختلاف بين شيعه و سني و جلوگيري از رشد جمهوري اسلامي در اروپاو امريكا فلسفه وجودي به وجود آورندگان داعش است كه بايد در برابر اين نيز هوشيارانه عمل كنيم.

حاشيه ها  را رها كنيم به اصل هدف بپردازيم

مدير كل حفظ آثار و  ارزش هاي دفاع مقدس مازندران در خصوص اتهامات به شهردار و شوراي شهر ساري در قضيه اخير بيان داشت: اصل كار در نظام مقدس جمهوري پرداختن به هدف و خدمتگزاري به مردم  است بدون دامن زدن به حواشي. وي خاطر نشان كرد: مراكز بسياري از استانهاي كشور را ديده ام كه هيچكدام به محروميت مركز استان مازندران نيست و امروز كه شهردار ارزشي ساري در كنار مجموعه شوراي شهر براي عمران و آباداني ساري مركز استان گردشگر پذير مازندران گام هاي شايسته اي را برداشته است سزا نيست كه مورد بي مهري قرار گيرد بلكه شايسته آن است كه با كمك و همراهي شهردار جوان ساري سعي شود تا كاستي ها و نارسايي هاي ساري مرتفع گردد.

سردار ملكي با تصريح اينكه حاشيه در مازندران به ويژه ساري بيشتر از اصل كار و هدف است گفت: مسئوليت ها قابل جابجايي است.  وي افزود: در اين فرصت خدمتگزاري بايد استفاده مطلوب برد. ملكي گفت: شهردار امروز ساري  و شوراي شهر آن از نيروهاي ارزشمند نظام و خانواده معظم شهدا هستند كه به عنوان يك ظرفيت و پتانسيل بايد از وجودآنها در عمران و آباداني شهر بهره برد.

عبوري براي مركز استان يك قابليت است

وي با اشاره به بازديدي كه از پروژه پل تا پل شهرداري داشت گفت: عبوري براي ساري  يك قابليت است. وي اظهار داشت: اجراي پروژه اي به اين عظمت ظرف صد روز واقعا جاي تقدير دارد. سردار ملكي با اشاره به اجراي پارك موزه دفاع مقدس در قسمت ديگر پل تجن بيان داشت: اين پروژه مدت 6 سالي است كه در دست اقدام است اما هنوز مراحل اوليه را مي پيمايد، پروژه اي كه متعلق به جوانان و نسل آينده كشور است و نيازمند نگاه جهادي چون نگاه شهردار ساري است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 مهر 1393
احسنت سردار. امیدوارم مورد توجه برخی مسئلین قرار گیرد.
شهروند 8 مهر 1393
این شهردار ارزشی اگر دغدغه داشت اول به باغ موزه دفاع مقدس کمک می کرد
یک شهروند 7 مهر 1393
درود بر شهردار دوس داشتنی و پرتلاش کلانشهر ساری
شهردار عزیز با قدرت برو جلو که مردم حامی تو هستن و به حرف باوه گویان هم اصلا اهمیت نده
یه عاشق ساری 8 مهر 1393
کلان شهر گفتی؟؟؟؟
کی یادت داد؟؟؟؟
کی اول این دروغ رو سر زبونها انداخت؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
دوست دار بابل 8 مهر 1393
درود بر کلانشهر ساری مایه افتخار ما مازندرانیهاست نباید انقدر حسود باشیم
نا شناس 8 مهر 1393
من به عنوان یک بابلی قلبا عبوری رو دوس دارم . ولی نمی دونم چرا به شهردار ساری و شهر ساری حسودیم میشه
اره وه، اره وه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.