.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امام جمعه گلوگاه با انتقاد از توزیع ناعادلانه بودجه در استان
بی توجهی مسئولان به شرق مازندران تا کی ادامه خواهد یافت؟!
میراحمدی گفت : معلوم نیست مسئولان مازندرانی در غرب مازندران دنبال چه هستند که همه بودجه ها را در آن مناطق هزینه می کنند اما به شهرستان گلوگاه که سرشار از استعداد طبیعی است و ظرفیت بالایی دارد توجه نمی شود.

دکتر میراحمدی  در نشست خبری  با خبرگزاری ها و رسانه های شرق مازندران گفت: معلوم نیست مسئولان مازندرانی در غرب مازندران  دنبال چه هستند که همه بودجه ها را در آن مناطق هزینه می کنند اما به شهرستان گلوگاه که سرشار از استعداد طبیعی است و ظرفیت بالایی دارد توجه نمی شود.

 امام جمعه گلوگاه در ادامه های صحبت هایش افزود: یک سال است که در گلوگاه هستم اما هنوز برخی از مدیران کل برای یک بار هم که شده به گلوگاه نیامدند.

 ایشان در ادامه  فرمایشات خود با اشاره به اینکه برخی گلوگاه را بهشت پنهان می دانند افزود بعلت مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان,  اینجا بهشت نیست بلکه کویر است. 

وی دهک اقتصادی مردم گلوگاه را برابر با صفر دانستند و گفتند عدم رشد اقتصادی این شهرستان مانع پیشرفت منطقه شده است.

 میراحمدی از سیاسیون خواست تا برای توسعه و پیشرفت شهر در کنار هم باشند و مسائلی مانند ” روکم کنی ” را کنار بگذارند. وی همچنین ادامه داد که انگار در گلوگاه بجای تولید و ایجاد فرصت های شغلی در حال ایجاد بیکاری هستیم چراکه هر سال بر تعداد بیکاران گلوگاه افزوده می شود.

 وی همچنین با گلایه از عدم استقلال ادارات شهرستانی اظهار داشت: بارها اعلام کردم که ادارات این شهرستان باید مستقل شوند اما ظاهراً گوش شنوایی وجود ندارد.

 وی با انتقاد از وضعیت موجود ادامه داد : مردم باید برای پیگیری کارهای خود  ۲۵ کیلومتری تا بهشهر  را طی کنند  که مشکلاتی مانند تصادفات و تلفات جانی و مالی آنها را تهدید می کند.

 خطیب جمعه گلوگاه گریزی به مسئله بیکاری داشت و گفت :  بزرگترین مشکل گلوگاه  بیکاری جوانان است که برای رفع دائمی این مشکل باید گامهایی برداشته شود و باید فرهنگ سرمایه گذاری و تولید را در این شهرستان نهادینه شود.

 رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه با اتقاد از ثروتمندان و صاحبان سرمایه در منطقه گفت: رغبت نداشتن این افراد به سرمایه گذاری باعث می شود تا پای سرمایه گذاران غیربومی را به منطقه باز کنیم.

 امام جمعه گلوگاه راکد ماندن احداث مصلی در گلوگاه را یکی از مشکلات فرهنگی دانست و افزود به نظر می رسد این طرح به ۳۰میلیارد اعتبار نیاز دارد که منبعی برای تامین آن نیز وجود ندارد .

وی همچنین نبود دارالقرآن و حوزه علمیه را از مشکلات دیگرفرهنگی  این شهرستان دانست ./ شرق پرس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 7 مهر 1393
دنبال پول.........................
hamed 7 مهر 1393
واي چقدر رمانتيك من كه اشكم از اين ........... درومد
دریا 7 مهر 1393
سلام جناب اقای احمدی مگر نمیدانید اینطرف مدیر نداریم تمام مردم غرب مازندران همه مدیرند اقا یا درانجا سرمایه گذاری کردن یا که حتما هم همین هست که بیشتر مدیران از غرب مازندران هستند خوشبحال ما مرکز استانی ها
ستاری 7 مهر 1393
بابا ما مازندرانی ها دنبال چی هستیم شرق و غرب داره بذارید اسم مازندران پیشرفت کنه بابا والا اینجوری هیچی نمیشیم
تنكابني 7 مهر 1393
حاج آقا راوي خبرتان نكنه سني بوده؟! در غرب خبري نيست. بگرديد ببينيد پولا كجا خرج ميشه
نا شناس 7 مهر 1393
به این میگن آدرس غلط دادن !!!
حامد 7 مهر 1393
دوستی که میگه در غرب مازندران خبری نیست معلومه چند سالی فقط از جاده اصلی در شرق مازندران عبور کرده به روستاها و شهرهای اینطرف نظری بندازید . مثلا یه بار اگه مسیرتون خورده بیان " شهر سورک !!! " انوقت میری اونور اسم تمام دهاتهاشو میزاری کلانشهر
علی 7 مهر 1393
حاج آقازمانی که برف امد شما کجا بودی استان مارا جدا کند مال بد بیخ کوش صاحب
نا شناس 7 مهر 1393
بالاخره یکی پیدا شد از شرق مازندران حرف دل ما رو بزنه درود بر آقای دکتر میراحمدی استاد فرهیخته دانشگاه.
محمد93 7 مهر 1393
خدا اموات رو بامرزه والا ما که نمیدونیم چی بگیم بودجه ها راست میره غرب مازندران هیچ کسی در شرق و مرکز مازندران هیچی نمیگه............................................
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 مهر 1393
مثلا بودجه اومده تو غرب كجا رفته و چه اتفاقي تو غرب افتاده؟؟؟ نميدوني الكي براي خدت حرف نزن لطفا
رضایی 7 مهر 1393
در غرب استان بودجه خرج میشود با در بابل و ساری ؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 6 مهر 1393
منفی دادم بهتون چون هیچوقت استاندار بابلی نمیاد واسه ساری قدمی برداره.حالا که بودجه ای به ماها نمی رسه لااصل منصف باشیم.
بچه مازندران 7 مهر 1393
حاج اقا برای جلب توجه مسئولین نیاز نیست یه منطقه از استان را به تبعیض یاد کنید نتیجه اش اینه که اونا یه چیزی بر علیه شهر شما یا سایر شهرها میگن
نا شناس 7 مهر 1393
حاج آقای عزیز در غرب مازندران هم خبری نیست بروید به همراه یازرسی و دیوان محاسبات ببینید سرفصل اعتبارات در دستگاهها برابر قوانین و مقررات هزینه می گردد یا اینکه به خرید شیرینی و کلوچه در شرق دستگاهها هزینه می شود.
مرادیان 7 مهر 1393
مطمئنن این امام جمعه محترم توانایی و قدرت اینکه بگوید بیش از 60 درصد کل بودجه استان در شهرستان های مرکزی بابل و ساری خرج میشود را نداشته و به ناچار پای مظلومان غرب استان را وسط کشیده .
دیگه واضح و آشکار است که اکثر بودجه ها و برنامه های استانی در این دو شهر خلاصه میشود و انگار مازندران خلاصه شده در بابل و ساری ئ تمام .
علی 7 مهر 1393
خیلی جالبه... هم شرق مازندران میناله هم غرب مازندران میناله ... بودجه همه میره بابل... عجب روزگاری شده...
پاسخ ها به این نظر
نوشهری 10 مهر 1393
به خدا نوشهر و چالوس و نور هم که خبری نیست.ساری همکه تسبت به مرکزهای دیگه عقبتره.درسته همه یه راست میره ساری
بی نام 6 مهر 1393
حاج آقا شرق استانیها دیگه چی از این استان می خوان . جناب حالا که همه خودتونید عرضه دارید خرج کنید برای خودتون . تو هر اداره ای هم یه نماینده دارید که اگه چیزی بهش بگن میگه میرم پیش بابا یونسی شکایتتون رو می کنم . به جناب یونسی هم بفرمایید حس ناسیونالیسمی چیز خوبیه به شرطی که دیگران ازش سوء استفاده نکنند و پشت شما قایم نشن . این مگس ها که این روزها دور وبرتون می پلکن همه مسمومند .
nk 6 مهر 1393
با سلام من به عنوان یک گلوگاهی به امام جمعه شهرم افتخار میکنم به هر حال توی این 25 سال سن بالاخره یک مدیر دلسوز دیدم که از محرومیت های شهرم سخن میگوید بهترین رتبه های کنکور وجوانان غیور که بجای ا دامه تحصیل ونبود شغل مناسب به دکل بندی رجوع میکنند که منجر به فوت میشود ....عدالت کجاست فقط یکی دوتا کارخانه ولی صد حیف این استعداد ها وتوانمندیها جناب اقای دکتر میراحمدی انشالله خداوند اجرتان بدهد شما غریبه بودید دل سوزندید ولی خود مدیران دیگه فکر پس انداز در بانکهای نکا وبهشهر وساختن خانه های در هرمکان ییلاقی وهزاران هزرا کار دیگر ما با وجود پربرکت شما حتما پیشرفت خواهیم کرد.
غربي 6 مهر 1393
سورک که تا چند سال پيش روستا بود كلي بهش حال دادن كردنش شهر ولي تو غرب بعضي از شهرهاي واقعي! تازه گاز اومده.انقدر مظلوم نمايي نكنيد
رضایی 6 مهر 1393
امان از این بابلی ها
علی 7 مهر 1393
دوستان پول را بین شهرها تقسیم نمی کنند بین آدم ها (جمعیت)تقسیم میکنند .چند نفر جمع شدیم دور همی یه شهر تشکیل دادیم نصف ساری هم بودجه نخواهیم داشت .الان ساری خودش 4یا 5تاشهرداره بابل 10 تا 11تا شهر داره.امیرکلای بابل از شهر گلوگاه ونور جمعیتش بیشتره شما هم امکانات شهری دوست داری بیا ساری یا نشون بده ظرفیت های بالایی داری جمعیت خودش سرازیر می شه مثل شهر های جنوب ایران.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 7 مهر 1393
نه بابا بابل صدتا شهر داره.آمار زاد ولد در بابل از خیلی از روستاهای دورافتاده فاقد اطلاعات کنترل جمعیت هم بیشتره.
نا شناس 7 مهر 1393
فکر کنم منظورشون از غرب بابل باشه ...واقعا گلوگاه مشکلات زیادی داره فقط کافیه آمار خودکشی ها رو در بیارید .ایشان امام جمعه دلسوزی هستند
نا شناس 7 مهر 1393
والا ما غربیها هم نمیدونیم مسئولان مازندرانی در غرب مازندران دنبال چه هستند!!! ما که اینجا نه مسئولی میبینیم،نه بودجه ای، نه آثار به جا مونده از خرج بودجه ای!! اینطرفا (مثلا چالوس خودمون) سال به سال بدتر از پارساله...
نا شناس 8 مهر 1393
اره اینقدر پول اومده تو غرب ما داریم میترکیم از ثروت بیا ببین حاج اقا اینقدر غرب پیشرفت کرده مردم سوار مترو میشن شرکت واحد زدن هر روز دارن جاده درست میکنن قطار اومده بندر خورده نیروگاه زدن شهرها پر از کارخونه شده اصلا بیکار نداره کشاورزی در حد صادرات شده کجایی بیا ببین اینقدر مرفه شدن ازروی خوشی برای کوچکترین کار دولتی میان ساری کار توریستی انجام بدن
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 8 مهر 1393
شما همون مقداری را که دارید را شرق ندارد ببین چقدر ادعا تون رفته بالا مترو میخواهید خودتون رو با تهران مقایسه میکنید
امیر 8 مهر 1393
سلام حاج اقا بخدا امل محمود اباد نور تا بریم مرز گیلان اصلا دیده نمی شن همه برنامه حتی صداسیما فقط خلاصه شده ساری و چون مدیر صداسیما قایم شهری به قایم شهر می پردازند لطفا عوض ما هم شکایت کنید
نا شناس 8 مهر 1393
چه بخواهید چه نخواهید غرب استان خصوصا بابل مورد لطف بیشتری از شرق واقع شده است به نظرم حاج آقا منظورشون عدالت میباشد نه اینکه بخواهد غرب استان را گل وبلبل نشان بدهند همین بضاعت کمی هم که میاد وغرب هم ناراضی است به شرق چیز قابل مقایسه با غرب نمیرسد
پاسخ ها به این نظر
ذاکری 7 مهر 1393
از کی تا به حال شهر مرکزی بابل شده جزو غرب ؟؟؟
ولی با اینکه بودجه ها سرازی میشه در بابل و ساری موافقم
نا شناس 9 مهر 1393
ذاکری جان منم نظرم اینه که بابل==تنکابن.هزارتا دلیل دارم که حوصله نوشتنشو ندارم.
نا شناس 9 مهر 1393
غرب مازندران به مرکزیت تنکابن باید استان شود
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 10 مهر 1393
درهرصورت تنکابن=بابل :-))
نا شناس 9 مهر 1393
واقعا شما چقدر رو دارید میگید بودجه نمیاد بعدش میخواهید تبدیل به استان بشید معلومه زیرساختها اینقدر رفته بالا مدعی مرکزیت استان شده اید! !!
نوشهری 10 مهر 1393
نه عزیز من ما که به مرکزیت شما تنکابنی=بابلی در این استان نمیاییم.اگه نوشهر مرکز شد بسم الله والا کمش اینه که ما در این استان نمیاییم.
نا شناس 10 مهر 1393
درود بر آیت الله میراحمدی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.082 seconds.