.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هفته دفاع مقدس و هشدار به برخی سیاسیون و مسئولان
داود عزتی
هفته دفاع مقدس و هشدار به برخی سیاسیون و مسئولان

سخنرانی امام راحل(ره) در جمع با صفای مردم ولایتمدار و رزمندگان اسلام را بارها در صدا و سیما حتماً دیده اید . عشق وافر و عمیق مردم به ولی خود و پیوند مستحکم ملت با امام و رهبری بیش از هر چیزی در این تصاویر نمایان بود و از این سفره عارفانه جماران صدها عاشق و دلباخته با سرمایه عشق خمینی(ره) صادقانه سینه های خود را در برابر دشمنان قرار دادند و خیل عظیمی از جوانان رشید وطن به فیض اکبر شهادت نائل آمدند تا امروز در پرتو ایثار و رشادت مردانه آن پاکباختگان عرصه عشق و بیداری، ما با آرامش مشق سیاست و رفاه طلبی را سیاه کنیم.

سفره ای که شهدا با نثارجان و خون خود گستردند، و این پست ها و عناوین سیاسی و اجتماعی امانت گران و سنگین شهداست، آنها رفتند و کار حسینی کردند اما نکند ما رسالت زینبی خود را فراموش کنیم و پیام هشت سال مقاومت را تنها در هفته دفاع مقدس و شرکت در یادواره های شهدا خلاصه کنیم .

یادواره های شهدا امروز از یک طرف محل تلاش عاشقانه و مخلصانه عده ای جا مانده از کاروان شهدا و دلسوختگانی که دل در گرو نظام دارند، شده است و از طرف دیگر محلی برای عکسهای یادگاری برخی سیاست پیشگان و رفع مسئولیت برخی مدیران و مسئولان گردیده است، عده ای هم در این میان برای کسب آرا و فعالیت انتخاباتی از مجالس عروسی گرفته تا ختم و عزا حضور فعال دارند در یادواره ها هم پای ثابت حضور شده اند اما زمانی که سوار مرکب سیاست می شوند ، شرکت در یادواره شهدا در وقت قبلی آنها تعریف نشده است !!!

فرارسیدن هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنمی است تا به همه مدیران و مسئولان هشدار دهیم که  خون شهدا فرش راه سیاسیون نیست!! بلکه خون سرخ شهدا علامت و نشان راهی روشن در ظلمات دنیا پرستی است، شهیدان چراغ راهنمای بشریت هستند نه نردبان ترقی برخی فرصت طلبان سیاسی!؟

هفته دفاع مقدس فرصتی برای تجدید پیمان با امام و شهدای عزیز و تاکیدی بر تحقق آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی در جهت اعتلا و عزت ملت رشید ایران است .

در کلام گهربار امام و رهبری معظم ، مردم همواره بعنوان ولی نعمتان انقلاب مورد تکریم و احترام بوده اند

آیا مسئولین و مدیران که بر کرسی ها و پست های سیاسی و مدیریتی تکیه زده اند  لحظه ای به این موضوع فکر کرده اند؟ و آیا می دانند که اگر دیروز به مجاهدان فی سبیل الله برای دفاع از انقلاب نیاز داشتیم امروز به مدیران جهادی برای توسعه و پیشرفت و خدمت رسانی نیاز داریم، اینک این گوی و این میدان.

 داود عزتی - فعال رسانه ای


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مهر 1393
یادوخاطره اسیرشهیدکربلایی نادرحسینی راگرامی میداریم
روحش شادوقرین رحمت الهی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.