.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پیام تبریک فیاضی بمناسبت بازگشایی مدارس

 شمال نیوز: نماینده نور و محمود آباد در مجلس شورای اسلامی به مناسبت بازگشایی مدارس پیام تبریکی صادر کردند.

متن پیام فیاضی بدین شرح است:



بسم الله الرحمن الرحیم

ماه مهر ماه بازتابی مهر اندیشه بر سراپرده جان های پاک نونهالان و کودکان و جوانان و بازیابی معرفت و سلوک انسانی نسلی آرمانخواه و حقیقت گراست.

در اولین روز برگ ریزان پاییزی ، بهاری به وسعت جان های پاک فرزندان این سرزمین با طنین صدای معصومانه در آستانه مدرسه به گوش می رسد. خوش تر آهنگی است زنگ مدرسه که همه وجودمان را به پارپیرار کودکی هایمان مهمان می کند. این روز یعنی روز بازگشایی مدارس که سرسبزترین فصل شکوفایی دانایی و معرفت است بر همه ی دانش آموزان این سرزمین کهن بوم و بر ، و معلمان عاشق و فداکار که بهترین های معرفت و صداقتند مبارک باد.

به دولت محترم و دست اندرکاران دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت نیز ضمن تبریک یادآور می شوم مدرسه مهم ترین رکن شخصیت ساز انسان اجتماعی امروز است لذا بایدهمه تلاش ها و تدابیر معطوف به اصلاح روند آموزش و پرورش اعم از اصلاح ، بهبود و کارآمدسازی منابع انسانی ، اصلاح برنامه های آموزشی و درسی ، پردازش عالمانه به محتوای آموزشی و درسی ، بهبود مدیریت آموزشگاهی و مآلاً ایجاد شور و شوق و شعف در بین معلمان ، این معماران واقعی شخصیت انسان سازند. صدالبته این هدف ها در گرو مجاهدت برای اجرای سند تحول بنیادین نظام تعلیم و تربیت خاصه ارائه هر چه زودتر لایحه نظام رتبه بندی معلمان توسط دولت جمهوری اسلامی میسر می گردد.

عبدالوحید فیاضی


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 1 مهر 1393
* آقای فیاضی 2 سال شعار برای معلمان که می گویید"بهترین های معرفت و صداقتند" جامع فرهنگی از خجالت خیلی ها در انتخابات در می آد - دوران زبان سر آمد وقت عمل رسید و افراد بالغ شدهاند اگر دقیق باشید باید متوجه می شدید.
نا شناس 1 مهر 1393
خوش بود گر محک تجربه آید به میان ... کاش زمانی که که بر مسند آموزش و پرورش استان بودی چنین می کردی که فرمودی نه اکنون که دور نشستی و ...
منجی 1 مهر 1393
نمایندگان شهرهای دیگر پیامی نداشتند یا شما گزینشی عمل کردید!؟

نا شناس 1 مهر 1393
آقای فیاضی به خاطر مهم بودن آموزش بود که شما در زمان تصدی ریاست افراد را با سفارش جذ ب کردید ما شما را به خدا واگذار کردیم چون دو فرزندم درآزمون قبول شدن جانباز-- همسر فرهنگی
ن. 1 مهر 1393
تنها مردی که تو آموزش و پرورش خدمت کرد فیاضی بود و بس
محمد 1 مهر 1393
همین اقا که چنین پیامی تبریکی برای فرهنگیان داده است به همراه دیگر نماینده فرهنگی در مجلس از غرب مازندران کسانی بودند که در انتخابات شورای شهر در سال گذشته بیشترین ضربه را به فرهنگیان زده اند. ایشان به همراه دوستش نهایت تلاش را نمود تا برخی از کاندیداهای فرهنگی برای شورای شهر در شهرستانهای نور و نوشهر رد صلاحیت شوند و همین اتفاق نیز افتاد حالا که می داند در انتخابات دوره آینده مجلس پرونده اش بسته شده است دوباره دست به دامان فرهنگیان شده است. آقای فیاضی مردم جواب دروغگویی ها و عوام فریبی های تو و دوستانت را در 1 و نیم سال آینده محکم خواهند داد. منتظر باش خواهی دید.
یه فرشته 2 مهر 1393
مطمئن باشید شما مشکلتان با اقای فیاضی در این است که به خواسته های نامشروعتان توجه نکرد . والا هر ادم فهمیده ای از ادبیات نوشتاری تان به شخصیت تان پی خواهد برد با تشکر از رسانه محترم - شمال نیوز
محمد 2 مهر 1393
شما شمال نیوز آدمهای درستی نیستید. به دنبال منافع خود هستید. چرانظرات ما رو نمیگذارید؟ می ترسید به گوشه قبای فیاضی بر بخورد؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.05 seconds.