.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نظر کفاشیان درباره تیم امید

 شمال نیوز: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: بازیکنان تیم امید رقبای خود را دست کم گرفتند و نباید خود را از پیش برنده می دانستند.

علی کفاشیان در خصوص تیم اعزامی به بازی های آسیایی گفت: ما باید تیم المپیک را می فرستادیم اما برای فرستادن تیم المپیک نیاز به ساختارسازی بود. باید لیگ را تعطیل می کردیم تا دو ماه بازیکنان در اردو باشند اما به خاطر لیگ این کار را نکردیم.

وی ادامه داد: اگر می خواهیم موفق شویم باید زحمت بکشیم. مشکل ما گرفتن بازیکن از باشگاه‌هاست. همین نفرات را هم به زور گرفتیم. به این شکل نتیجه نمی توان گرفت.

رئیس فدراسیون فوتبال تصریح کرد: برای المپیک اما این گونه نیست. برنامه دقیق داریم و تدارکات خوبی در نظر گرفته ایم. از سه ماه قبل آغاز مسابقات برنامه ریزی داریم.

وی افزود: ما چون لیگ فعالی داریم کارمان سخت تر است. دیدید که سایر تیم های آسیایی در جام جهانی نتیجه نگرفتند. ما باید تمرکز داشته باشیم. بچه ها این دوره را دست کم گرفتند و نباید این گونه فکر می کردند که از پیش برنده هستند.

کفاشیان در خصوص اینکه سجادی اعلام کرد این نتیجه برای فدراسیون هشدار است گفت: همین طور است. این هشدار است و همه تیم ها می خواهند که قهرمان شوند. هیچ تیمی برای کم کاری نیامده و همه سرمایه گذاری می کنند.

وی در پایان تاکید کرد برای بحث حق پخش با مسئولان صدا و سیما جلسه دارد و باید به تهران بازگردد. /250فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.085 seconds.